    From: c...@g...pl (A.S.)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwałt - czy można jeszcze coś zrobić
    Date: 17 Mar 2004 01:04:31 +0100

    Magik napisał(a):
    > Gwałt nie został nigdzie zgłoszony. mam takie
    > pytanie czy mozna jeszcze cos próbować zdziałać gdzieś to zgłośić, czy
    > pozostaje zwykłe spuszczenie wpierdolu temu komuś????

    Od chwili, w ktorej DOWIEDZIALES sie o popelnionym przestepstwie, MASZ
    OBOWIAZEK zglosic to organom scigania (czyli policji). SQLwysyn (nota
    bene: zmien nick, bo za madrze sie na tej grupie wypowiadasz) dobrze ci
    mowil, bo o to beda pytali (jak nie policja, to prokurator - a jak nie
    prokurator, to w sadzie obronca oskarzonego z pewnoscia zapyta o
    obdukcje i badania spermy) - ale nie do konca dobrze ci doradzil. Jak
    nie wyjdzie z policja i prokuratura (a po takim czasie pewnie umorza
    postepowanie), zglos popelnienie przestepstwa bezposrednio do sadu.
    Proces na pewno bedzie poszlakowy, ale zazadaj badania bieglego
    psychiatry, psychologa i seksuologa (psychiczne slady gwaltu zostaja na
    cale zycie i DA SIE TO UDOWODNIC).

    Na twoim miejscu oskarzylabym rowniez rodzicow dziewczyny o brak opieki
    nad dzieckiem.... ale to juz zostawiam Twojemu sumieniu..
    pzdr
    A.

    P.S. Czy dziewczyna miala SKONCZONE 16 lat w momencie gwaltu?? To BARDZO
    wazne.
    A.