  • 11. Data: 2004-05-28 21:16:58
    Temat: Re: Grzywna za uderzenie piescia w nos
    Od: "miskatata" <m...@o...pl>

    > Czesc,
    >
    > uderzylem faceta piescia w nos. Wytoczyl mi sprawe, sa swiadkowie itd. Ile
    moze
    > wynosic grzywna?

    Dziś wygrałem sprawę z prywatnego oskarżenia art 216kk - zostałem publicznie
    zbluzgany, lecz bez pięści. Wnioskowałem o 1000zł grzywny, stanęło na:
    40 jednostek po 10 zł czyli 400 pln + 200 pln na dom dziecka + 40 koszt
    procesu dla Sądu + 300 pln dla mnie za koszt procesu. Oskarżona miała
    dochód 500 pln na rękę i to wziął Sąd pod uwagę.
    Tobie raczej grozi nie tyle grzywna, co wyrok z 6 - 12 mies. na oko moje
    (dostaniesz zawiasy, chyba że już masz).

  • 12. Data: 2004-05-29 05:17:21
    Od: "gaper" <g...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "miskatata" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Tobie raczej grozi nie tyle grzywna, co wyrok z 6 - 12 mies. na oko moje
    > (dostaniesz zawiasy, chyba że już masz).

    Bo biedna była i sąd sobie ulżył:-). Gdyby miała znacznie większy dochód
    lub była politykiem to "rozeszło by się po kościach":-(

  • 13. Data: 2004-05-29 09:09:19
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : > Darujcie sobie takie komentarze. Jak bym stara dewotke sluchal.
    :
    : *plonk*

    ale zes poszalal.

  • 14. Data: 2004-05-29 11:30:46
    Od: "miskatata" <m...@o...pl>

    > Bo biedna była i sąd sobie ulżył:-). Gdyby miała znacznie większy dochód
    > lub była politykiem to "rozeszło by się po kościach":-(

    Biedna nie biedna, ale się jej należało... Serio - nigdy nie słyszałem
    takiej wiązanki pod moim adresem i żony... A co do kwoty, to Sąd
    uzasadniając wyrok wziął pod uwagę jej pobory (za jej numer byłoby więcej
    niż 10pln za stawkę dzienną, bo dała czadu).

    K.

  • 15. Data: 2004-05-29 18:34:00
    Od: "gaper" <g...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > uzasadniając wyrok wziął pod uwagę jej pobory (za jej numer byłoby więcej
    > niż 10pln za stawkę dzienną, bo dała czadu).

    Przepraszam, to była aluzja do podejście sądów w naszym kraju:-(

  • 16. Data: 2004-06-05 15:46:46
    Od: "DotlenionyMaverick31" <m...@o...pl>

    to zalezy ile gosciu chorowal i czy ma obdukcje. Fachowo to sie nazywa "
    naruszenie czynnosci narzadow" .Jesli ponizej 14 dni jest inny domiar i
    powyzej tez inny. Niemniej na zawiasy mozesz liczyc no chyba ,ze udowodnisz
    ,ze pacjent cie uderzyl pierwszy a ty sie broniles. A moze gosciu rozbil
    sobie nosa jak go odepchnales ??? :) Odszkodowanie to tylko nawiazka , ktora
    sad moze dac lub nie. Mozesz tez probowac sie dogadac z gosciem i w zamian
    za odszkodowanie odstapi on od skierowania sprawy w sadzie .A swoja droga to
    duren jestes skoro dajesz komus oklep przy swiadkach. :-D