  • 1. Data: 2004-05-28 10:37:59
    Temat: Grzywna za uderzenie piescia w nos
    Od: "a...@p...onet.pl" <a...@p...onet.pl>

    Czesc,

    uderzylem faceta piescia w nos. Wytoczyl mi sprawe, sa swiadkowie itd. Ile moze
    wynosic grzywna?

    Dzieki,

  • 2. Data: 2004-05-28 11:28:26
    Temat: Re: Grzywna za uderzenie piescia w nos
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > uderzylem faceta piescia w nos. Wytoczyl mi sprawe, sa swiadkowie itd. Ile moze
    > wynosic grzywna?

    Grzywna to chyba maly problem ? Mozesz pojsc do wiezienia ....

  • 3. Data: 2004-05-28 15:06:58
    Od: a...@p...onet.pl

    > Grzywna to chyba maly problem ? Mozesz pojsc do wiezienia ....

    Moze i moge ale raczej sad bedzie dazyc do umorzenia. Dlatego chce wiedziec, na
    jakich warunkach mam sie godzic.

  • 4. Data: 2004-05-28 15:33:28
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Moze i moge ale raczej sad bedzie dazyc do umorzenia. Dlatego chce wiedziec, na
    > jakich warunkach mam sie godzic.

    Mozesz isc na uklad z poszkodowanym ...

  • 5. Data: 2004-05-28 15:59:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    a...@p...onet.pl wrote:

    > Moze i moge ale raczej sad bedzie dazyc do umorzenia.

    Skąd wiesz? Może sędzia postanowi udupić chuligana...

    > Dlatego chce wiedziec, na jakich warunkach mam sie godzic.

    Godzić? Sędzia wydaje wyrok - i tyle. Możesz apelować, ale następny
    sędzia może przy tak ewidentnej winie dowalić więcej.

  • 6. Data: 2004-05-28 17:20:16
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : > Moze i moge ale raczej sad bedzie dazyc do umorzenia.
    :
    : Skąd wiesz? Może sędzia postanowi udupić chuligana...

    a jak by Ci ktos dmuchal zone, dalbys mu w pysk, mialbys sprawe w sadzie

    dalej bys uwazal ze Sad powinien udupic Huligana (w tym przypadku bylbys to
    Ty) ?

    Darujcie sobie takie komentarze. Jak bym stara dewotke sluchal.

    P.

  • 7. Data: 2004-05-28 18:03:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemyslaw Rokicki wrote:
> [...]
    > : Skąd wiesz? Może sędzia postanowi udupić chuligana...
    >
    > a jak by Ci ktos dmuchal zone, dalbys mu w pysk, mialbys sprawe w sadzie

    Gdyby babcia miała koła, byłaby dyliżansem.

    > dalej bys uwazal ze Sad powinien udupic Huligana (w tym przypadku bylbys to
    > Ty) ?

    Nie znasz mnie, ani nie znasz polskiej pisowni, kmieciu.

    > Darujcie sobie takie komentarze. Jak bym stara dewotke sluchal.

    *plonk*

  • 8. Data: 2004-05-28 20:10:33
    Od: a...@p...onet.pl

    > Skąd wiesz? Może sędzia postanowi udupić chuligana...

    > Godzić? Sędzia wydaje wyrok - i tyle. Możesz apelować, ale następny
    > sędzia może przy tak ewidentnej winie dowalić więcej.

    Jak nie znasz odp. na moje pytanie, to moze lepiej sie nie odzywaj?

    Nie znasz okolicznosci, wiec nie baw sie w sad. Chodzilo o dziewczyne.

  • 9. Data: 2004-05-28 20:24:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > uderzylem faceta piescia w nos. Wytoczyl mi sprawe, sa swiadkowie itd.
    Ile moze
    > wynosic grzywna?

    trochę za mało danych. Po pierwsze opisz okoliczności i skutki tego
    uderzenia. Po drugie - choć pobieżnie opisz swoją sytuację materialną. Po
    trzecie napisz, czy byłeś karany. Takie rzeczy sąd weźmie pod uwagę. A bez
    tych danych, to można tylko gdybać, tak między 50 a 5.000 zł.

  • 10. Data: 2004-05-28 20:53:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    a...@p...onet.pl wrote:

    > Jak nie znasz odp. na moje pytanie, to moze lepiej sie nie odzywaj?

    To, że odpowiedź jest nie po twojej myśli, drogi anonimie, nie oznacza,
    że nie znam prawidłowej.

    > Nie znasz okolicznosci, wiec nie baw sie w sad. Chodzilo o dziewczyne.

    Aha! Więc pobiłeś dziewczynę? ;-P

    A poważniej - to opisz porządnie cała sytuację.

    Sąd napewno będzie inaczej traktował kogoś, kto uszkodził bandziora
    broniąc dziewczyny przed gwałtem, niż chuligana, którego ma dość nawet
    'jego' dziewczyna, a on się mści na kimś, kogo owa dziewczyna nie ma dość.