  • 1. Data: 2004-05-28 10:18:18
    Temat: Błękitna linia ?
    Od: Joachim <j...@a...poczta.onet.pl>

    Witam !

    W lutym zamówiłem sobie w TPSA blokadę powyżej 100 impulsów za pomocą
    błękitnej linii. Oczywiście, nie zostało to zrealizowane :(
    Czy mam prawo domagać się od TPSA, zeby naliczyło mi rachunek tak, jakby
    została założona ta blokada ? Na jakiej podstawie ?
    Czy TPSA złamało jakąś umowę w rozumieniu prawa,
    nie instalując mi ograniczenia rozmów wychodzących ?

    pozdrawiam

    Joachim

    PS. Nazwisko delikwentki z BL, czas rozmowy mam zapisany

    --
    U nas wajchowych różne
    rzeczy się zdarzają (Mrożek)

  • 2. Data: 2004-05-28 10:54:33
    Temat: Re: Błękitna linia ?
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

    Użytkownik "Joachim" <j...@a...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c973la$ksm$2@news.onet.pl...

> [...]
    > nie instalując mi ograniczenia rozmów wychodzących ?
    > PS. Nazwisko delikwentki z BL, czas rozmowy mam zapisany

    A na ile przed końcem miesiąca ją zamówiłeś i czy powiedzieli Ci, kiedy
    będzie aktywna? Napisz reklamację. Myślę, że są spore szanse na uznanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas

  • 3. Data: 2004-05-28 11:26:55
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > A na ile przed końcem miesiąca ją zamówiłeś i czy powiedzieli Ci, kiedy
    > będzie aktywna? Napisz reklamację. Myślę, że są spore szanse na uznanie.

    Ciekawe jak on udowodni ze to zlozyl ...

  • 4. Data: 2004-05-28 16:19:26
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe jak on udowodni ze to zlozyl ...

    Z tym mógłby być kłopot. Jednak podejrzewam, że TP nie będzie robiła
    problemów.

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas

  • 5. Data: 2004-05-28 19:45:48
    Od: leon <L...@i...pl>

    > Ciekawe jak on udowodni ze to zlozyl ...

    podstawe juz ma biling gzie bedzie wyszczegolnione polaczenie z blekitna
    linia, notabene polecenia takich uslug nie trzeba skladac pisemnie??

    leon

  • 6. Data: 2004-05-28 21:08:15
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

    Użytkownik "leon" <L...@i...pl> napisał w wiadomości

    > polecenia takich uslug nie trzeba skladac pisemnie??

    Nie, nie trzeba.

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas