  • 31. Data: 2022-03-14 11:39:04
    Temat: Re: Grunt to elastyczność.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Mar 2022 13:25:23 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Oczywiście masz rację. Wojsko tu akurat nie ma nic do rzeczy. Jeśli
    > chodzi o Putina, to moim zdaniem to, co się stało jest wynikiem
    > podobnego podejścia, jak do Hitlera. Facet po prostu sondował na ile
    > sobie może pozwolić, a większość cywilizowanego świata udawała, ze tego
    > nie widza, by nie musieć nic zrobić. No bo Z drugiej strony, co miałoby
    > NATO zrobić? Wywołać III Wojnę Światową po ataku na Czeczenie, czy Gruzję?

    Gruzji nie bardzo bylo jak pomoc, no ale jakos tam swiat, czy
    Kaczynski pomogli, bo wrocił stan przedwojenny.

    Z Ukraina mamy wspolną granicę, i duze mozliwosci pomocy.

    > Po za tym, na dobrą sprawę, Rosja ma takie władze, jak chciała i tyle.
    > To ich sprawa.

    Tak moze nie do konca.
    Ale wyglada na to, ze Putin ma w spoleczenstwie spore poparcie,
    i nawet w uczciwych wyborach by wygral.

    > Dokąd nie będą stanowić zagrożenia dla sąsiadów, to moim
    > zdaniem nie należy się wtrącać.

    A skonczy sie jak z Hitlerem?

    Tylko ze 34 byly podstawy wjechania do Hitlera, do Rosji nie ma,
    a poza tym Rosja ma bron atomową, i wjezdzac nie mozna ...

    J.

  • 32. Data: 2022-03-14 13:21:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 14 Mar 2022 08:52:02 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jeśli doszło do opisywanego wydarzenia, to jest to porażka służb, a nie
    > Pani Prezydentowej.

    Doszło:
    https://wiadomosci.wp.pl/oskarzony-o-szpiegostwo-na-
    rzecz-rosji-tlumaczem-pierwszej-damy-agaty-kornhause
    r-dudy-6746506864532032a

    Pozostaje liczyć tylko na św. Andrzej Bobolę, bo misiewicze tak zajęci
    dojeniem, że nie mają czasu na głupoty.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 33. Data: 2022-03-14 13:27:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 13 Mar 2022 16:27:00 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Wydaje mi się, że tego olbrzymiego państwa nie da się utrzymać próbując
    > rządzić w normalny sposób.

    Kanada ma powierzchnię niespełna dwa razy mniejszą, USA zresztą też, a jest
    rządzona zupełnie normalnie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 34. Data: 2022-03-14 14:44:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A jeśli zamkną całą Ukrainę w kotle?
    Będziemy im zrzucać Manpady po lasach?
    BTW ciekawe, że zamknięcie Berlina Zach. nie skutkowało zamknięciem nieba NRD dla
    zachodniego lotnictwa.
    W sumie to mogliby ogłosić niepodległość wołyńskiej, lwowskiej i zakarpackiej
    oblastii i nad takim nowym państwem Nato dałaby
    parasol ;-)

    -----

  • 35. Data: 2022-03-14 16:09:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.03.2022 o 11:39, J.F pisze:
    > Gruzji nie bardzo bylo jak pomoc, no ale jakos tam swiat, czy
    > Kaczynski pomogli, bo wrocił stan przedwojenny.
    > Z Ukraina mamy wspolną granicę, i duze mozliwosci pomocy.

    No ale sankcje gospodarcze, to można by wdrożyć. Natomiast miło, ze
    wygląda na to, że pozwoliło to przygotować się światu.

    > Tak moze nie do konca.
    > Ale wyglada na to, ze Putin ma w spoleczenstwie spore poparcie,
    > i nawet w uczciwych wyborach by wygral.

    Tam by trzeba jechać i pogadać z ludźmi. Bo dziennikarze, to wypisują
    bzdury.

    > A skonczy sie jak z Hitlerem?
    > Tylko ze 34 byly podstawy wjechania do Hitlera, do Rosji nie ma,
    > a poza tym Rosja ma bron atomową, i wjezdzac nie mozna ...

    Nie pisałem, że trzeba ich napadać. Trochę bez sensu serwować tamtejszej
    ludności takie same piekło, jak Putin zafundował Ukraińcom.

    --
    Robert Tomasik

  • 36. Data: 2022-03-14 16:10:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Mar 2022 13:21:51 +0100, Olin wrote:

> [...]
    r-dudy-6746506864532032a

    > Pozostaje liczyć tylko na św. Andrzej Bobolę, bo misiewicze tak zajęci

    Tylko z powyzszego nie wynika, kto go zatrudnil.

    Poza tym ... czytam, ze wyszedl za kaucja w 2019r, mamy rok 2022,
    co znaczy, ze zarzuty były dęte, a aresztowanie polityczne :-)

    J.

  • 37. Data: 2022-03-14 16:11:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.03.2022 o 13:21, Olin pisze:

> [...]
    r-dudy-6746506864532032a
    > Pozostaje liczyć tylko na św. Andrzej Bobolę, bo misiewicze tak zajęci

    Niestety muszę wierzyć na słowo, bo jak nie zgodzisz się na przekazanie
    swoich danych, to nie obejrzysz :-D

    --
    Robert Tomasik

  • 38. Data: 2022-03-14 16:12:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.03.2022 o 13:27, Olin pisze:
    > Kanada ma powierzchnię niespełna dwa razy mniejszą, USA zresztą też, a jest
    > rządzona zupełnie normalnie.

    Ale tam jest ludność napływowa. Rosja, to ta specyfika, że tam jest masa
    narodowości, które by chciały własne państwa.

    --
    Robert Tomasik

  • 39. Data: 2022-03-14 16:22:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Mar 2022 16:12:47 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Ale tam jest ludność napływowa. Rosja, to ta specyfika, że tam jest masa
    > narodowości, które by chciały własne państwa.

    Czy taka masa ... masa, ale malutkie, nie wiem czy by tak chcialy.
    Czeczeni chcieli, a teraz cos slysze, ze na Ukrainie walczą.
    W dodatku tez mocno pomieszane z Rosjanami i innymi nacjami, co
    utrudnia wydzielenie.

    Ale w Kanadzie przeciez Brytyjczycy, Francuzyi, rdzenni Indianie ...
    widac po prostu Brytyjczycy lepiej rzadzą niz bolszewicy :-)

    J.

  • 40. Data: 2022-03-14 18:32:59
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Animka pisze: