  • 1. Data: 2022-03-11 18:45:39
    Temat: Grunt to elastyczność.
    Od: nadir <n...@h...org>

    Okazuje się, że jak jest koniunktura, to można szerzyć nienawiść. Ważne,
    żeby być po właściwej stronie.
    https://www.o2.pl/technologia/nienawisc-do-putina-fa
    cebook-i-instagram-zmieniaja-polityke-67460407263217
    28a

  • 2. Data: 2022-03-11 19:53:08
    Temat: Re: Grunt to elastyczność.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Strach pomyśleć, gdyby to jednak Putin był żydem.

    -----

  • 3. Data: 2022-03-12 01:48:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-11, nadir <n...@h...org> wrote:
> [...]
    > żeby być po właściwej stronie.
    > https://www.o2.pl/technologia/nienawisc-do-putina-fa
    cebook-i-instagram-zmieniaja-polityke-67460407263217

    Pozwól mi wierzyć, że nie są to podwójne standardy a czysto praktycznie,
    czy wręcz empatycznie podytktowana decyzja: Wyobraź sobie, że ktoś
    wydaje rozkaz napaści na Twój dom, gdzie w następstwie ten dom niszczą i
    zabijają Ci rodzinę. I teraz Ty, w swoich kontaktach towarzyskich,
    miałbyś się powstrzymywać od życzenia sprawcom śmierci. Taki zakaz nie
    byłby ani naturalny ani etyczny.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2022-03-12 06:03:07
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

> [...]
    > zabijają Ci rodzinę. I teraz Ty, w swoich kontaktach towarzyskich,
    > miałbyś się powstrzymywać od życzenia sprawcom śmierci. Taki zakaz nie

    Jasne kurwa!
    A Kukliński jest bohaterem!
    A chuj z taką moralnością!

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 5. Data: 2022-03-12 06:43:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-12-marca-2022 o 01:48, Marcin Debowski pisze:
> [...]
    > zabijają Ci rodzinę. I teraz Ty, w swoich kontaktach towarzyskich,
    > miałbyś się powstrzymywać od życzenia sprawcom śmierci. Taki zakaz nie

    Napiszę tak

    Złem nie jest to że fejsbuki mają taką albo taką politykę.

    ZŁEM JET TO ŻE MOGĄ BYĆ MONOPOLISTĄ i w jakikolwiek sposób MANIPULOWAĆ
    tym co tam się dzieje.

    Ruska trzeba walić po mordzie bo tylko to rozumie.

    Ale podsycanie do nienawiści zwykłych debili co godzinami tam zaglądają
    to zupełnie inna historia.

    Jeśli USA i NATO mają się jeszcze za zarządcę świata to drugiego dnia
    napaści powinny tam wysłać wojska aby ludzie nie ginęli.

    Jeśli NATO tego nie robi to tym bardziej nie widzę powodu żeby fejsbuka
    się wtrącała. To nie pomoże. Pomoże jeśli ruski leming zobaczy że przez
    putina biednieje.

    Przypomnę 200 milionów Euro dziennie płacą Niemcy putinowi DZIENNIE za gaz

  • 6. Data: 2022-03-12 07:44:54
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    _Master_ napisał(a) :

    > Przypomnę 200 milionów Euro dziennie płacą Niemcy putinowi DZIENNIE za gaz

    Czyli w samym gazie w ponad 20% finansują napaść na Ukrainę.
    Business is business. Czy może raczej Geschaft ist Geschaft.
    Szacunkowe straty wojska i rosyjskiej gospodarki to 15 mld dolarów.
    Czyli 1 mld dziennie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 7. Data: 2022-03-12 08:24:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-12-marca-2022 o 07:44, Zbynek Ltd. pisze:
    > Szacunkowe straty wojska i rosyjskiej gospodarki to 15 mld dolarów.

    Jeśli nawet to rzeczywiste wyliczenia to nie ma dowodu że te straty
    wpłyną na putina.

    Jak nie handlować to nie handlować.

    W tej chwili to bogaty Niemiec musi a biedny Polak ma wybór?

    Żałosne wymówki.

    I czyja polityka okazała się mądra? ;-)

  • 8. Data: 2022-03-12 10:31:17
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-03-12 o 06:43, _Master_ pisze:

> [...]
    > putina biednieje.
    >
    > Przypomnę 200 milionów Euro dziennie płacą Niemcy putinowi DZIENNIE za gaz

    My też płacimy Rosji za gaz, za węgiel i za paliwo.
    Dzisiaj w nocy było u mnie minus półtora stopnia, jakby zakręcili
    gaz, ogrzewanie i prąd to po kilku dniach w domu miałbym siedem -
    osiem stopni. Miałeś kiedyś w mieszkaniu taką temperaturę?
    Dałbyś radę w nim dotrwać do lata?
    Ja dałem ale miałem prąd i gaz, mogłem zawsze poratować się
    gorąca herbatką i wiedziałem że lada moment ogrzewanie mi ruszy.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2022-03-12 11:03:02
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > zabijają Ci rodzinę. I teraz Ty, w swoich kontaktach towarzyskich,
    > miałbyś się powstrzymywać od życzenia sprawcom śmierci.

    Nie znam arabskiego i hebrajskiego ale pozwól mi wierzyć, że
    Palestyńczycy mają takie możliwości, o których piszesz.

    > Taki zakaz nie byłby ani naturalny ani etyczny.

    No ale jak widzisz, niektórzy stosują go na wielką skalę.

  • 10. Data: 2022-03-12 14:47:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-12-marca-2022 o 10:31, RadoslawF pisze:
> [...]
    > Ja dałem ale miałem prąd i gaz, mogłem zawsze poratować się
    > gorąca herbatką i wiedziałem że lada moment ogrzewanie mi ruszy.

    Całe swoje dzieciństwo spędziłem na wsi. Wiem co to mróz i wiem co to
    palenie drewnem które najpierw trzeba było porąbać
    Także ten...

    Jestem pewny że niemiaszki przeżyliby nawet zakręcając gaz natychmiast.

    Uważasz że 20 stopni u niemiaszka jest więcej warte niż życie setek
    ukraińskich dzieci?

    Nie mają jaj żeby wysłać tam wojsko i nie mają jaj aby zakręcić kurek.

    Ci DEBILE powinni teraz marznąć za te lata dokarmiania putina i
    wycierania sobie gęby europejskimi wartościami.

    Gdzie są teraz te wartości?

    Może niech TSUE wyda interperetację a potem WYROK ;-)