  • 41. Data: 2022-03-15 00:16:04
    Temat: Re: Grunt to elastyczność.
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-03-14 o 13:21, Olin pisze:

    > Doszło:
    > https://wiadomosci.wp.pl/oskarzony-o-szpiegostwo-na-
    rzecz-rosji-tlumaczem-pierwszej-damy-agaty-kornhause
    r-dudy-6746506864532032a

    > Pozostaje liczyć tylko na św. Andrzej Bobolę, bo misiewicze tak zajęci
    > dojeniem, że nie mają czasu na głupoty.

    LOL

    --
    animka

  • 42. Data: 2022-03-15 11:46:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 14 Mar 2022 16:10:57 +0100, kacapska onuca wzór J.F napisała:

    rzecz-rosji-tlumaczem-pierwszej-damy-agaty-kornhause
    r-dudy-6746506864532032a

    > Tylko z powyzszego nie wynika, kto go zatrudnil.

    Hail Fiutin!

    Pewnie rutynowo przeczytałeś coś innego, bo w podlinkowanym artykule stoi:
    "Sam Mateusz Piskorski potwierdził w rozmowie z WP, że był w piątek na
    spotkaniu z prezydentową. Wskazał, że ze względu na jego znajomość
    rosyjskiego i ukraińskiego zaprosiła go tam dyrektor ośrodka, gdzie
    odbywało się spotkanie.
    Po godzinie Kwiatkowski oddzwonił i przekazał, że to nie Kancelaria
    Prezydenta była organizatorem tego spotkania i to nie kancelaria zaprosiła
    Piskorskiego na spotkanie, a księża orioniści i dyrektor ośrodka w
    Brańszczyku."

    > Poza tym ... czytam, ze wyszedl za kaucja w 2019r, mamy rok 2022,
    > co znaczy, ze zarzuty były dęte, a aresztowanie polityczne :-)

    No i nie doczytałeś, że:
    "W maju 2019 r. Mateusz Piskorski został zwolniony z aresztu śledczego, w
    którym spędził niemal trzy lata, w związku z uiszczeniem 200 tys. zł
    poręczenia majątkowego. Obecnie trwa jego proces przed Sądem Okręgowym w
    Warszawie, co nam potwierdził sam Piskorski.

    Potwierdza nam to również Tomasz Jankowski, sekretarz Partii Zmiana,
    głoszącej otwarcie prorosyjskie poglądy. Jankowski w rozmowie z Wirtualną
    Polską przyznaje, że partia obecnie jest zawieszona, a proces Piskorskiego
    toczy się z wyłączeniem jawności przed stołecznym sądem."

    Ja to wszystko rozumiem, bo pewnie cały czas "liczysz hipotezę" i nie masz
    czasu przeczytać artykułów, do których się odnosisz, co zresztą nie jest
    nowością.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 43. Data: 2022-03-15 11:48:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 14 Mar 2022 16:11:06 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Niestety muszę wierzyć na słowo, bo jak nie zgodzisz się na przekazanie
    > swoich danych, to nie obejrzysz :-D

    Cóż począć, że świat jest okrutny, a googlarka trudna w obsłudze.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 44. Data: 2022-03-15 11:54:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 14 Mar 2022 16:12:47 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale tam jest ludność napływowa. Rosja, to ta specyfika, że tam jest masa
    > narodowości, które by chciały własne państwa.

    To wszystko wyjaśnia.
    Dla osób mniej obeznanych ze sprawami za swoim płotem taka linka:
    https://gazeta.us.edu.pl/node/200881

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 45. Data: 2022-03-15 12:01:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.03.2022 o 11:46, Olin pisze:
> [...]
    > Prezydenta była organizatorem tego spotkania i to nie kancelaria zaprosiła
    > Piskorskiego na spotkanie, a księża orioniści i dyrektor ośrodka w

    Księża nie pracują raczej w kontrwywiadzie, toteż trudno im zarzucić
    brak profesjonalizmu w doborze tłumacza. Nie wiem na ile SOP powinien
    sprawdzać osoby dopuszczone bezpośrednio do pary prezydenckiej. Ale nie
    wiemy, na ile ta osoba była w ogóle dopuszczona, bo przecież mogła
    siedzieć na sali, albo zgoła w osobnym pomieszczeniu. Po za tym jest to
    trochę burza w szklance wody, bo nie sądzę, by na takim spotkaniu
    poruszano jakieś tajne tematy, a jego przebieg najprawdopodobniej był
    dostępny również Chińczykom w Internecie.

    --
    Robert Tomasik

  • 46. Data: 2022-03-15 12:08:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 15 Mar 2022 12:01:02 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Księża nie pracują raczej w kontrwywiadzie, toteż trudno im zarzucić
    > brak profesjonalizmu w doborze tłumacza. Nie wiem na ile SOP powinien
    > sprawdzać osoby dopuszczone bezpośrednio do pary prezydenckiej.

    No to jest git. Każdy może sobie podejść, do Pierszej Niemowy; po co się
    stresować.

    > Ale nie
    > wiemy, na ile ta osoba była w ogóle dopuszczona, bo przecież mogła
    > siedzieć na sali, albo zgoła w osobnym pomieszczeniu.

    Gdybyś nie miał tak wielkich problemów z poruszaniem się w internetach,
    zobaczyłbyś taki obrazek:
    https://v.wpimg.pl/MTM4ODkxYjUsVjl3RANvIG8ObS0CWmF2O
    BZ1ZkQ3Ym17BDdyXk5iMiRYKjYOCCJ6KkY6NAoPPXo9WGAlGxFiI
    nwbKy0YCCE1NBsqKQkdKXt4Ui59Xxl0YmACeXNTVXllKVZifVseK
    3l5VX4gWRosNS9SfCJJBQ
    Podpis:
    "Pierwsza Dama Agata Kornhauser Duda na spotkaniu z uchodźcami z Ukrainy w
    Centrum Księdza Orione. Tuż po prawej od niej siedzi Mateusz Piskorski"

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 47. Data: 2022-03-15 12:34:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Mar 2022 11:46:42 +0100, Olin wrote:
> [...]
    > spotkaniu z prezydentową. Wskazał, że ze względu na jego znajomość
    > rosyjskiego i ukraińskiego zaprosiła go tam dyrektor ośrodka, gdzie

    Zaprosiła to nie "zatrudniła"

> [...]
    > czasu przeczytać artykułów, do których się odnosisz, co zresztą nie jest

    Jak istotne informacje sa gdzies na koncu, zakamuflowane wsród
    domysłów, to co sie dziwisz.

    Czyli leci proces juz 3 lata, widac jakies kiepskie dowody maja.
    I sad uznal za stosowne wypuscic z aresztu, czyzby wyglądało to na
    dętą sprawę ?

    J.

  • 48. Data: 2022-03-15 12:38:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Mar 2022 12:08:39 +0100, Olin wrote:

    > No to jest git. Każdy może sobie podejść, do Pierszej Niemowy; po co się
    > stresować.

    Wprowadzasz na spotkanie z uchodzcami, to i tak niewiele wiesz o
    zagrozeniach.

    J.

  • 49. Data: 2022-03-15 13:25:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 15 Mar 2022 12:34:34 +0100, kacapska onuca wzór J.F napisała:

    > Jak istotne informacje sa gdzies na koncu, zakamuflowane wsród
    > domysłów, to co sie dziwisz.

    Hail Fiutin!

    Tak, życie to nieustanna walka z przeciwnościami losu, bo nie wszystko
    piszą w tytule.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 50. Data: 2022-03-15 13:59:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I tytuły w koszernej: "Niewinny człowiek pozbawiony pracy przez żonę prezydenta" ;-)

    -----