  • 1. Data: 2022-03-09 08:22:48
    Temat: Jaki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Jaki przemawia w Europarlamencie

    https://www.youtube.com/watch?v=o4yAXr2Yu9Q

    Podoba mi sie - ładnie im wygarnął :-)

    Ale ... kiedy to glosowanie nad sankcjami dla Polski?
    Dzis czy wczoraj?

    Dało cos to jego przemowienie ?

    J.

  • 2. Data: 2022-03-09 08:37:58
    Temat: Re: Jaki
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Mar 2022 08:22:48 +0100, J.F napisał(a):

    > Jaki przemawia w Europarlamencie
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=o4yAXr2Yu9Q
    >
    > Podoba mi sie - ładnie im wygarnął :-)

    I co, myślisz że zaraz rzucę się wysłuchiwać bałwana? Jeśli chcesz bym
    się ustosunkował to wysil się i napisz jak "im wygarnął".
    Jak znam bałwana to połączył ruską agresję na Ukrainę z polskim łamaniem
    własnej konstytucji i powiedział że nie czas żałoważ róż kiedy płoną
    lasy. Zaiste, jak przystało na bałwana.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2022-03-09 08:54:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Mar 2022 08:37:58 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

    > I co, myślisz że zaraz rzucę się wysłuchiwać bałwana? Jeśli chcesz bym
    > się ustosunkował to wysil się i napisz jak "im wygarnął".

    Mam przepisac?
    Wtedy nie bedziesz czytał bałwana.

    > Jak znam bałwana to połączył ruską agresję na Ukrainę z polskim łamaniem
    > własnej konstytucji i powiedział że nie czas żałoważ róż kiedy płoną

    To też.

    > lasy. Zaiste, jak przystało na bałwana.

    Jesli odniesie sukces, to czemu bałwana ?

    J.

  • 4. Data: 2022-03-09 09:04:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Mar 2022 08:54:35 +0100, J.F napisał(a):

    > Mam przepisac?
    > Wtedy nie bedziesz czytał bałwana.
    Masz streścić. Jak nie umiesz, przepisać. Czytam znacznie szybciej niż
    słucham, wiec mam zysk.

    >Jesli odniesie sukces, to czemu bałwana ?
    Oszusta jak odniesie sukces też podziwiasz?

    I kiedy nauczysz się że w polskiej pisowni pytajnika nie oddzielamy
    spacją?

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2022-03-09 10:24:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Mar 2022 09:04:45 +0100, Jacek Maciejewski wrote:
    > Masz streścić. Jak nie umiesz, przepisać. Czytam znacznie szybciej niż
    > słucham, wiec mam zysk.

    Posluchaj - prawie sama tresc.

    >Oszusta jak odniesie sukces też podziwiasz?

    Czemu nie.

    > I kiedy nauczysz się że w polskiej pisowni pytajnika nie oddzielamy
    > spacją?

    A we francuskiej sie oddziela :-P

    J.

  • 6. Data: 2022-03-09 11:01:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Mar 2022 10:24:54 +0100, J.F napisał(a):

    > A we francuskiej sie oddziela :-P

    Z dupkami nie gadam.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2022-03-09 11:10:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 9 Mar 2022 08:37:58 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Jak znam bałwana to połączył ruską agresję na Ukrainę z polskim łamaniem
    > własnej konstytucji i powiedział że nie czas żałoważ róż kiedy płoną
    > lasy. Zaiste, jak przystało na bałwana.

    Tak właśnie zrobił. Masz wielki dar przewidywania. W sumie też się tego
    spodziewałem, ale wolałem się upewnić, ze będzie hatakumba.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2022-03-09 11:16:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 9 Mar 2022 08:22:48 +0100, kacapska onuca wzór J.F napisała:

    > Jaki przemawia w Europarlamencie
    > https://www.youtube.com/watch?v=o4yAXr2Yu9Q
    > Podoba mi sie - ładnie im wygarnął :-)

    Hail Fiutin!

    <<,,W rozpoczynającej się debacie o przyszłości Europy nie może zabraknąć
    głosu partii przywiązanych do wolności i tradycji narodów Europy,
    reprezentujących obywateli przywiązanych do europejskiej tradycji" - tak
    rozpoczyna się wspólna deklaracja prawicowych sił, którą 2 lipca 2021 roku
    sygnowali m.in. Jarosław Kaczyński, Matteo Salvini, Viktor Orbán i Marine
    Le Pen.>>
    https://oko.press/orban-salvini-marine-le-pen-pis-og
    lasza-ze-bedzie-z-nimi-tworzyl-europe-wartosci/

    Tak wygląda drug Matteo w swej ulubionej koszulce:
    https://bi.im-g.pl/im/19/d4/17/z24985625V,Obecny-wlo
    ski-wicepremier-i-szef-MSW-Matteo-Salvin.jpg

    A to Le Penówna ze swymi przyjaciółmi:
    https://edceah5uf5z.exactdn.com/wp-content/uploads/2
    022/03/le-pen-putin-100.jpg?strip=all&lossy=1&resize
    =940%2C529&ssl=1
    https://i.gremicdn.pl/image/free/82083ec8243631c78cd
    9dc51fe417e08/?t=resize:fill:1200:716,enlarge:1

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2022-03-09 11:24:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Mar 2022 11:10:21 +0100, Olin wrote:

    > Tak właśnie zrobił. Masz wielki dar przewidywania. W sumie też się tego
    > spodziewałem, ale wolałem się upewnić, ze będzie hatakumba.

    Ale ma znakomity czas ... ciekawe co wyjdzie na glosowaniu :-)

    J.

  • 10. Data: 2022-03-09 11:35:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 9 Mar 2022 11:24:32 +0100, kacapska onuca wzór J.F napisała:

    > Ale ma znakomity czas ... ciekawe co wyjdzie na glosowaniu

    Hail Fiutin!

    W głosowaniu Garkuchni mgr Przyłębskiej wygrałby w cuglach.
    Wśród ludzi piśmiennych przewiduję hatakumbę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl