  • 1. Data: 2022-03-11 10:56:16
    Temat: Jak to jest z tymi jachtami?
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    Jak to jest zgodnie z prawem?
    Można tak sobie ukraść czyjś prywatny jacht bez żadnych sądów etc.?
    Rozumiem, ze sankcje, ale to jest zwykle złodziejstwo.

    I dlaczego Putin jeszcze nie zajął majątków firm znajdujących się na
    terenie Rosji?

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 2. Data: 2022-03-11 11:39:44
    Temat: Re: Jak to jest z tymi jachtami?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 11 Mar 2022 10:56:16 +0100, kacapska onuca wzór Wiesiaczek
    napisała:

    > Jak to jest zgodnie z prawem?
    > Można tak sobie ukraść czyjś prywatny jacht bez żadnych sądów etc.?
    > Rozumiem, ze sankcje, ale to jest zwykle złodziejstwo.

    Hail Fiutin!

    Jachty jachtami, ale fiutinowski propagandzista Władimir Sołowjow stracił
    dwie wille nad jeziorem Como i popłakał się na wizji.
    https://www.donald.pl/artykuly/oG6nJR3B/propagandzis
    ta-putina-roztrzesiony-stracil-dwie-wille-a-przeciez
    -podobno-w-europie-prawo-wlasnosci-jest-swiete

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2022-03-11 12:15:45
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 11.03.2022 o 10:56, Wiesiaczek pisze:
    > Jak to jest zgodnie z prawem?

    Konfiskata majątków mafiozów jest zgodna z prawem?

    > Można tak sobie ukraść czyjś prywatny jacht bez żadnych sądów etc.?

    A można tak sobie napadać na inny kraj, strzelać rakietami w
    przedszkola, szpitale i osiedla mieszkaniowe? Bez sądów etc.?

    > Rozumiem, ze sankcje, ale to jest zwykle złodziejstwo.

    A powinien do końca życia siedzieć w pierdlu. Co najmniej.
    Więc na cholerę mu ten jacht? Z szycia spodni nie da rady opłacić nawet
    abonamentu za cumowanie, więc powinien im dziękować za przysługę.

    > I dlaczego Putin jeszcze nie zajął majątków firm znajdujących się na
    > terenie Rosji?

    Bo zajęty jest zajmowaniem i niszczeniem tych na Ukrainie.
    Przecież się nie rozdwoi.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 4. Data: 2022-03-11 12:24:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Mar 2022 12:15:45 +0100, Kviat wrote:

    > Konfiskata majątków mafiozów jest zgodna z prawem?

    Jesli wyrok tak przewiduje, i kodeks pozwala.

    > A można tak sobie napadać na inny kraj, strzelać rakietami w
    > przedszkola, szpitale i osiedla mieszkaniowe? Bez sądów etc.?

    Od 1945 to niby nie. Chyba, ze Wielki Brat napada.

> [...]
    > abonamentu za cumowanie, więc powinien im dziękować za przysługę.

    > Bo zajęty jest zajmowaniem i niszczeniem tych na Ukrainie.

    Ale tak cos w kwestii wykladni prawnej napiszesz?

    J.

  • 5. Data: 2022-03-11 13:31:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.03.2022 o 10:56, Wiesiaczek pisze:
    > Można tak sobie ukraść czyjś prywatny jacht bez żadnych sądów etc.?
    > Rozumiem, ze sankcje, ale to jest zwykle złodziejstwo.

    Nie znamy prawa tych innych krajów. W Polsce jedynym sensownym pomysłem
    wydaje mi się tymczasowe zajęcie mienia na poczet kar i grzywien - ale
    za tym powinny iść jakieś domniemane zarzuty. O ile samemu Putinowi
    spokojnie dałoby się postawić zarzut "Wszczęcia wojny napastniczej", to
    w odniesieniu do pozostałych trzeba by było się nad tym zastanowić.
    Jednostkami wojennymi, które można internować chyba nie są.

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2022-03-11 14:28:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-11-marca-2022 o 10:56, Wiesiaczek pisze:
    > I dlaczego Putin jeszcze nie zajął majątków firm znajdujących się na
    > terenie Rosji?

    Bo woli mordować cywili na Ukrainie.

    Majątek już go nie rajcuje.

  • 7. Data: 2022-03-11 14:31:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-11-marca-2022 o 13:31, Robert Tomasik pisze:

> [...]
    > w odniesieniu do pozostałych trzeba by było się nad tym zastanowić.
    > Jednostkami wojennymi, które można internować chyba nie są.

    "W zasadzie to przekazanie migów byłoby niebezpieczne dla NATO.
    Dlatego jeśli Polska sama chce to może to zrobić" ;-)

  • 8. Data: 2022-03-11 14:52:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.03.2022 o 14:31, _Master_ pisze:

    > "W zasadzie to przekazanie migów byłoby niebezpieczne dla NATO.
    > Dlatego jeśli Polska sama chce to może to zrobić" ;-)

    Czemu uznałeś za stosowne w tym miejscu wątku to napisać? Ma to
    jakikolwiek związek z moją wypowiedzią?

    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2022-03-11 14:54:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    napisała:

    > Jak to jest zgodnie z prawem?
    > Można tak sobie ukraść czyjś prywatny jacht bez żadnych sądów etc.?
    > Rozumiem, ze sankcje, ale to jest zwykle złodziejstwo.

    Hail Fiutin!

    Skoro już dyskutujemy o prawie: w jakim trybie tylu kacapów znalazło się na
    terytorium Ukrainy bez kontroli paszportowej?

  • 10. Data: 2022-03-11 15:14:04
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Wiesiaczek napisał(a):
    > Jak to jest zgodnie z prawem?
    > Można tak sobie ukraść czyjś prywatny jacht bez żadnych sądów etc.?

    Skoro można zająć komuś kilka tysi km2 ziemi, tym bardziej
    można zająć jacht. Jak sądzisz?

    Wklejka naprowadzająca:

    1. Krym to Ukraina.
    2. Rosja uznaje Ukrainę w swoich granicach.
    3) Wszelkie rozmowy o roszczeniach terytorialnych wobec Ukrainy są prowokacją.
    https://twitter.com/antiputler_news/status/150081267
    7219823617

    Z tego wynika że ruscy sprowokowali sami siebie.