  • 51. Data: 2022-03-15 14:26:50
    Temat: Re: Grunt to elastyczność.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.03.2022 o 12:08, Olin pisze:
    > Gdybyś nie miał tak wielkich problemów z poruszaniem się w
    > internetach, zobaczyłbyś taki obrazek:
    > https://v.wpimg.pl/MTM4ODkxYjUsVjl3RANvIG8ObS0CWmF2O
    BZ1ZkQ3Ym17BDdyXk5iMiRYKjYOCCJ6KkY6NAoPPXo9WGAlGxFiI
    nwbKy0YCCE1NBsqKQkdKXt4Ui59Xxl0YmACeXNTVXllKVZifVseK
    3l5VX4gWRosNS9SfCJJBQ

    Podpis:
    > "Pierwsza Dama Agata Kornhauser Duda na spotkaniu z uchodźcami z
    > Ukrainy w Centrum Księdza Orione. Tuż po prawej od niej siedzi
    > Mateusz Piskorski"

    Po prostu mam ciekawsze rzeczy do robienia. To teraz "piłeczka po
    stronie" SOP. Nie sprawdzili? Sprawdzili i uznali, że nie ma problemu?
    Czy jednak gośc niewinny.

    --
    Robert Tomasik

  • 52. Data: 2022-03-15 15:37:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 15 Mar 2022 14:26:50 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Po prostu mam ciekawsze rzeczy do robienia.

    Trudno zaprzeczyć, że czytanie jest nudne, w przeciwieństwie do pisania.

    > To teraz "piłeczka po
    > stronie" SOP. Nie sprawdzili? Sprawdzili i uznali, że nie ma problemu?
    > Czy jednak gośc niewinny.

    SOP jest zajęty rozbijaniem limuzyn, więc nie dziwi, że nie ma czasu na
    pierdoły. Zresztą to nawet miłe, że władza ludowa taka frontem do suwerena;
    każdy może przyjść i potłumaczyć.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 53. Data: 2022-03-15 17:50:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.03.2022 o 12:34, J.F pisze:

    > Jak istotne informacje sa gdzies na koncu, zakamuflowane wsród
    > domysłów, to co sie dziwisz.
    >
    > Czyli leci proces juz 3 lata, widac jakies kiepskie dowody maja.

    To akurat nic nie oznacza. Oczywiste sprawy ciągną się latami (gdzie
    jest jedno posiedzenie na instancję!).

    > I sad uznal za stosowne wypuscic z aresztu, czyzby wyglądało to na
    > dętą sprawę ?

    Być może, ale generalnie ludzie za mniej błache sprawy niż zarzuty
    szpiegowstwa tracili poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.