  • Data: 2018-07-04 21:48:13
    Temat: Re: Gołębie/Foki/Bażanty
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    > W dniu 04-07-18 o 18:59, Animka pisze:
    >> http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-07-04/zabil-
    dwa-golebie-kijem-wszystko-nagral-telefonem-27-latko
    wi-grozi-do-5-lat-wiezienia/?ref=aside_najnowsze

    [...]
    > A tu zlituj się i powiedz, o co chodzi. W materiale słowem o fokach i
    > bażantach nie ma. Jeśli chodzi o foki, to widziałem na kilku portalach
    > jakieś wzmianki, ze kretyni je mordują w Zatoce Gdańskiej. Jak dotąd
    > bezkarnie, bo jeszcze ich nie złapano. Ale bażanty?

    B. min. Środowiska Szyszko polował na bażanty z "chowu klatkowego" AFAIR
    _zaraz_ po wypuszczeniu z klatek. Przyszły prokurator generalny
    minister PO takiego bestialstwa PiS z pewnością nie puści płazem.
    Zaś minister Środowiska PO o tysiącletnie Niemieckie lasy cięte pod
    kopalnie odkrywkowe _węgla brunatnego_ będzie walczył jak Unia
    Europejska o Puszcze Białowieską ;-)

    --
    A. Filip