  • 1. Data: 2018-07-04 18:59:02
    Temat: Gołębie
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-07-04/zabil-
    dwa-golebie-kijem-wszystko-nagral-telefonem-27-latko
    wi-grozi-do-5-lat-wiezienia/?ref=aside_najnowsze

    Czyli foki można bestialsko mordować, do bażantów w klatkach można
    strzelać i nikogo za to nie ukarali.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-07-04 19:03:24
    Temat: Re: Gołębie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-07-04/zabil-
    dwa-golebie-kijem-wszystko-nagral-telefonem-27-latko
    wi-grozi-do-5-lat-wiezienia/?ref=aside_najnowsze

    >Czyli foki można bestialsko mordować,

    Nie wolno, ale sprawca nie byl taki glupi.

    No chyba ze ... to poza terytorium RP ...

    >do bażantów w klatkach można strzelać i nikogo za to nie ukarali.

    Pewnie nie mozna.

    Za to mozna im łebek obciać, ale to w rzeźni.

    J.

  • 3. Data: 2018-07-04 19:27:52
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-04 o 19:03, J.F. pisze:
> [...]
    dwa-golebie-kijem-wszystko-nagral-telefonem-27-latko
    wi-grozi-do-5-lat-wiezienia/?ref=aside_najnowsze

    > Nie wolno, ale sprawca nie byl taki glupi.

    No, nie byli głupi. Nawet jedni tacy rybacy dali się nagrać reporterom i
    jeszcze mówili, że będą foki zabijać.

    > No chyba ze ... to poza terytorium RP ...

    > Pewnie nie mozna.
    >
    > Za to mozna im łebek obciać, ale to w rzeźni.

    Po zabiciu, czy na żywca?

    --
    animka

  • 4. Data: 2018-07-04 20:21:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-04 o 19:27, Animka pisze:

    dwa-golebie-kijem-wszystko-nagral-telefonem-27-latko
    wi-grozi-do-5-lat-wiezienia/?ref=aside_najnowsze

    > No, nie byli głupi. Nawet jedni tacy rybacy dali się nagrać reporterom i
    > jeszcze mówili, że będą foki zabijać.

    W czasach mojego dzieciństwa foki były u nas na wymarciu.
    Chronili je tak skutecznie że odbudowały populację i stały
    się problemem.

    > Po zabiciu, czy na żywca?

    W czasach kiedy rosół gotowało się nie z mrożonki przyniesionej
    ze sklepu a z kury własnoręcznie zabitej na pniaczku te łepki się
    oddzielało siekierką od reszty na żywca.

    A bażanty się hoduje podobnie jak kurczaki, dla mięska, tradycyjnie
    zabija się je troszkę inaczej. Ale zaraz jakiś ekolog zaprotestuje. :-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-07-04 20:26:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >No, nie byli głupi. Nawet jedni tacy rybacy dali się nagrać
    >reporterom i jeszcze mówili, że będą foki zabijać.

    Mowienie nie jest karalne.

    A na razie to zdaje sie szukaja nieznanych sprawcow.

    >Po zabiciu, czy na żywca?

    Tak symbolicznie pisalem, bo przyjeżdzają jednak żywe.

    Krowy i swinie to sie oglusza pradem, a kury to nie wiem jak ...

    J.

  • 6. Data: 2018-07-04 21:03:13
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-04 o 20:26, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    dwa-golebie-kijem-wszystko-nagral-telefonem-27-latko
    wi-grozi-do-5-lat-wiezienia/?ref=aside_najnowsze

    > Mowienie nie jest karalne.

    Może i nie jest, ale przynajmniej wiadomo gdzie szukać.

    > A na razie to zdaje sie szukaja nieznanych sprawcow.

    > Tak symbolicznie pisalem, bo przyjeżdzają jednak żywe.
    >
    > Krowy i swinie to sie oglusza pradem, a kury to nie wiem jak ...

    Okropność. Akurat zrzuciłam baleron z chleba z 10 minut temu. Lepszy
    chleb z masłem jak dla mnie.

    --
    animka

  • 7. Data: 2018-07-04 21:33:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-07-18 o 18:59, Animka pisze:
    > http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-07-04/zabil-
    dwa-golebie-kijem-wszystko-nagral-telefonem-27-latko
    wi-grozi-do-5-lat-wiezienia/?ref=aside_najnowsze

    Najpierw skopiuję to, co ja pod tym linkiem widzę, gdyby zniknęło, albo
    komuś się nie chciało klikać:

    Zabił dwa gołębie kijem, wszystko nagrał telefonem.
    27-latkowi grozi do 5 lat więzienia. Do pięciu lat pozbawienia wolności
    grozi 27-latkowi, który brutalnie zabił dwa gołębie, a zarejestrowany
    telefonem film rozesłał do znajomych. Mężczyzna usłyszał zarzut znęcania
    się ze szczególnym okrucieństwem nad ptakami i spowodowanie ich śmierci.
    Policjanci zabezpieczyli metalową rurkę jako narzędzie przestępstwa i
    telefon komórkowy, którym mężczyzna zarejestrował zdarzenie, do którego
    doszło pod koniec czerwca.
    - Podejrzany przyznał się do zarzucanego czynu i stwierdził, że bardzo
    tego żałuje - poinformował w środę rzecznik małopolskiej policji
    Sebastian Gleń.
    Wobec mężczyzny zastosowano dozór policyjny i poręczenie majątkowe w
    wysokości 2,5 tys. zł. Grozi mu do 5 lat pozbawienia wolności.

    Teraz poznęcam się zwyczajowo nad dziennikarzem i zadam pytanie
    retoryczne, czemu policjanci zabezpieczyli rurkę, skoro w tytule jest,
    że zabił kijem. :-) Ale to już w ramach czepialstwa.

    > Czyli foki można bestialsko mordować, do bażantów w klatkach można
    > strzelać i nikogo za to nie ukarali.

    A tu zlituj się i powiedz, o co chodzi. W materiale słowem o fokach i
    bażantach nie ma. Jeśli chodzi o foki, to widziałem na kilku portalach
    jakieś wzmianki, ze kretyni je mordują w Zatoce Gdańskiej. Jak dotąd
    bezkarnie, bo jeszcze ich nie złapano. Ale bażanty?

  • 8. Data: 2018-07-04 21:48:13
    Temat: Re: Gołębie/Foki/Bażanty
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    dwa-golebie-kijem-wszystko-nagral-telefonem-27-latko
    wi-grozi-do-5-lat-wiezienia/?ref=aside_najnowsze

    [...]
> [...]
    > jakieś wzmianki, ze kretyni je mordują w Zatoce Gdańskiej. Jak dotąd
    > bezkarnie, bo jeszcze ich nie złapano. Ale bażanty?

    B. min. Środowiska Szyszko polował na bażanty z "chowu klatkowego" AFAIR
    _zaraz_ po wypuszczeniu z klatek. Przyszły prokurator generalny
    minister PO takiego bestialstwa PiS z pewnością nie puści płazem.
    Zaś minister Środowiska PO o tysiącletnie Niemieckie lasy cięte pod
    kopalnie odkrywkowe _węgla brunatnego_ będzie walczył jak Unia
    Europejska o Puszcze Białowieską ;-)

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2018-07-04 22:07:41
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-07-04 18:59, Animka wrote:
> [...]
    wi-grozi-do-5-lat-wiezienia/?ref=aside_najnowsze

    > Czyli foki można bestialsko mordować, do bażantów w klatkach można

    az sie podlacze - co sie teraz zgodnie z prawem robi z zywolapka pelna:

    a) myszy

    b) szczurow

    c) kun - to akurat mnie dosyc interesuje bo od paru dni cos mi auto
    gryzie i nie wiem na jaki wariant sie zdecydowac bo spraye i psia siersc
    nie dziala

  • 10. Data: 2018-07-04 23:37:23
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > jakieś wzmianki, ze kretyni je mordują w Zatoce Gdańskiej. Jak dotąd
    > bezkarnie, bo jeszcze ich nie złapano. Ale bażanty?

    https://wiadomosci.wp.pl/wp-ujawnia-skandaliczne-pol
    owanie-szyszki-500-bazantow-wyrzuconych-pod-lufe-609
    8745194869377a

    --
    animka