  • Data: 2018-07-06 07:01:13
    Temat: Re: Ubój zwykły z ogłuszaniem i ubój rytualny (Judaizm+Islam) [Was: Gołębie]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 05 Jul 2018 19:35:11 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):
> [...]

    I to jest ogłuszanie ? Mnie to wyglada na zastrzelenie.

    Swinie pradem
    https://www.youtube.com/watch?v=s1gkDY7MtTM
    albo CO2
    https://www.youtube.com/watch?v=6EjwuuSaOeI

    > A ubój rytualny (także na masowy eksport) to pies?

    Przeciez zakazali. Czy mi sie tylko wydaje ?

    > Obywatel USA będący Naczelnym Rabin Polski dogmatycznie stwierdził że
    > ogłuszanie jest sprzeczne z koszernością. AFAIR Odciął się od postępowej
    > interpretacji swoich podwładnych jak ta wyciekła "na Żydów na całym
    > świecie" bo interpretacja była na czepialskich gojów w Polsce.

    Tylko zdaje sie, ze tak samo życza sobie muzułmanie, a nasz eksport
    był na islamski rynek.

    J.