  • 1. Data: 2008-10-07 22:21:33
    Temat: Gdzie zgłaszać dzikie psy?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    właśnie wróciłem ze spaceru z Szaszłykiem i mieliśmy chwilę grozy goło
    śmietnika, bo zalęgła się tam wataha wilkowatych psów. Co można w takiej
    sytuacji zrobić poza nawarczeniem na nie oczywiście? :D
    --
    Tristan

  • 2. Data: 2008-10-07 22:41:55
    Temat: Re: Gdzie zgłaszać dzikie psy?
    Od: "karol.ser" <k...@w...pl>

    > śmietnika, bo zalęgła się tam wataha wilkowatych psów. Co można w takiej

    Większym zagrożeniem śą tkz psy pańskie, które rzucajo się na ludzi a
    pownini byc na smyczy i w kagańcach.
    Psy dzikie powinne być chronione jako częśc dziekiej przyrody

  • 3. Data: 2008-10-07 22:45:40
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 08 październik 2008 00:41
    (autor karol.ser
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcgojl$kf8$1@news.onet.pl>):

    > Większym zagrożeniem śą tkz psy pańskie, które rzucajo się na ludzi a
    > pownini byc na smyczy i w kagańcach.

    Ale przynajmniej wtedy można dać w ryja właścicielowi. Na szczęście u nas
    takich właścicieli praktycznie nie ma.

    > Psy dzikie powinne być chronione jako częśc dziekiej przyrody

    Bosko... To ty se je chroń... A ja wolałbym móc chodzić bezpiecznie po
    osiedlu... a co do przyrody, to dzikie psy w przyrodzie dość mało
    występują, bo to zwierze sztucznie przez człowieka hodowane, więc nie masz
    co chronić.

    --
    Tristan

  • 4. Data: 2008-10-07 23:58:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    karol.ser pisze:

    > Większym zagrożeniem śą tkz psy pańskie, które rzucajo się na ludzi a
    > pownini byc na smyczy i w kagańcach.
    > Psy dzikie powinne być chronione jako częśc dziekiej przyrody

    Psy dzikie to nie jest część dzikiej przyrody, tylko mutanty wyhodowane
    przez ludzi, które środowisko w pewnym sensie zanieczyszczają.

    Częścią dzikiej przyrody są wilki, ale te są bez sensu tępione, choć
    zdziczałe psy są daleko groźniejsze (ale to są "biedne pieski").

  • 5. Data: 2008-10-08 00:34:53
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-10-08 00:21 Tristan napisał/a:
> [...]
    > śmietnika, bo zalęgła się tam wataha wilkowatych psów. Co można w takiej
    > sytuacji zrobić poza nawarczeniem na nie oczywiście? :D

    Zadzwoń do Towarztstwa Opieki nad Zwierzętami to je zabiorą z tamtąd.

    --
    animka

  • 6. Data: 2008-10-08 07:42:08
    Od: "karol.ser" <k...@w...pl>

    > Częścią dzikiej przyrody są wilki, ale te są bez sensu tępione, choć
    > zdziczałe psy są daleko groźniejsze (ale to są "biedne pieski").

    Nie zgadam się. Jestem ekologiem i wiem że wilki po prostu się nie dostosujo
    w miastach.
    Psy dzikie to nowe wilki i powinne być pod ochroną

  • 7. Data: 2008-10-08 08:03:46
    Od: "karol.ser" <k...@w...pl>

    >Zadzwoń do Towarztstwa Opieki nad Zwierzętami to je zabiorą z tamtąd.

    I uśpiom....
    Bo tak umią się opiekować

  • 8. Data: 2008-10-08 08:14:57
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    karol.ser wrote:

    > I uśpiom....
    > Bo tak umią się opiekować

    jestes trolem? Takie zdziczale psy sa zagrozeniem dla zwierzat domowych oraz
    malych dziecki, niewiast itd.

    Trzeba je uspic humanitarnie a winny jest zawsze czlowiek tak czy siak.

    Zglaszac do nadlesnictwa? Rozumiem ze to nie w miescie sie kreca te psy ale
    gdzies na wsi.

  • 9. Data: 2008-10-08 09:15:57
    Od: "karol.ser" <k...@w...pl>

    > jestes trolem? Takie zdziczale psy sa zagrozeniem dla zwierzat domowych
    > oraz

    Dlatego że mam w sercu szacunek dla życia mam być trolllem?
    A jak bym strzelał jak tkz myśliwi to byłby prawdziwym menem?

  • 10. Data: 2008-10-08 09:28:34
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    karol.ser napisał(a):

    > Nie zgadam się. Jestem ekologiem i wiem że wilki po prostu się nie
    > dostosujo w miastach.

    Ekologu, a weź mi wytłumacz, po kiego grzyba wilki w mieście?

    --
    pozdrawiam
    Justyna