  • 1. Data: 2013-02-28 13:39:30
    Temat: GUS - dnur
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Jak sie tego pozbyc?

    Wylosowali(??) mnie kilka lat temu i od tej pory rok w rok dupe zawracaja.

    Nic za to nie placa.

    Ksiegowosc ma dodatkowa robote. To juz bym wolal, zeby sobie Panie w tym
    czasie kawe pily i szlifowaly pazurki niz wertowaly formularze dla GUS.
    Albo robily cos przydatnego.

    I jeszcze sla to mailami, co wlasnie ze spamu wyłowiłem.

    To niech choc korespondencję papierowa przysylaja.

    :/

    "Główny Urząd Statystyczny uprzejmie informuje, że Państwa firma została
    objęta obowiązkiem sprawozdawczym: Sprawozdanie o międzynarodowej
    wymianie usług za rok 2012 (DNU-R), który wynika z art. 30 ust. 3
    ustawy o statystyce publicznej z dnia 29 czerwca 1995 r. (Dz.U. z 2012
    r. poz. 591) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 22 lipca 2011r. w
    sprawie programu badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2012
    r. (Dz. U. Nr 173, poz. 1030, z późn. zm.)."

  • 2. Data: 2013-03-02 08:28:31
    Temat: Re: GUS - dnur
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Mr. Misio napisał:
    > Jak sie tego pozbyc?
    >
    > Wylosowali(??) mnie kilka lat temu i od tej pory rok w rok dupe
    > zawracaja.

    Ja też się z GUS bujam nieprzerwanie już kilka lat. Do szału mnie
    doprowadzają te elektroniczne formularze, które mogą ogarnąć tylko
    biurwy z GUS. Nigdy ich nie wypełniam, zawsze dzwonię i mówię żeby
    przepisali wszystko z poprzedniego bo nic się nie zmieniło. Nie
    omieszkam za każdym razem zwracać uwagi, że po jaką cholerę pochylają
    sie nad tak nieciekawym przypadkiem jak ja. Słabo mi się robi kiedy
    pomyślę że po zakończeniu 1 kwartału mogę znowu dostać te śmieci, co
    będzie dowodem na to, że "wylosowano" mnie kolejny rok :/

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2013-03-02 10:15:14
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Big Jack napisał:

> [...]
    > pomyślę że po zakończeniu 1 kwartału mogę znowu dostać te śmieci, co
    > będzie dowodem na to, że "wylosowano" mnie kolejny rok :/

    Czyli czeka mnie dramat, powtorka z dramatu co rok? :(

  • 4. Data: 2013-03-04 22:55:38
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli czeka mnie dramat, powtorka z dramatu co rok? :(

    jakiegoś ambitnego praktykanta trzeba zatrudnić i dac mu bardzo
    odpowiedzialne zadanie :)

  • 5. Data: 2013-03-05 08:12:29
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2013-02-28 13:39, Mr. Misio pisze:
    > Jak sie tego pozbyc?
    >
    > Wylosowali(??) mnie kilka lat temu i od tej pory rok w rok dupe zawracaja.
    [...]

    Pamiętam, jak z GUS dostałem plik formularzy do wypełnienia dotyczących
    emisji CO2 do atmosfery ;) Musiałem obliczać ile się spala węgla i ile
    wypuszczam zanieczyszczeń kominem. Plus jakieś inne eko informacje,
    które były totalnie z dupy. Podali jakieś tam wzory, które wiele mi nie
    mówiły i wypełniałem to wszystko na chybił trafił.

  • 6. Data: 2013-03-05 14:52:42
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 28 Feb 2013 13:39:30 +0100, "Mr. Misio"
    <m...@g...pl> wrote:

    >Jak sie tego pozbyc?
    [...]
    >I jeszcze sla to mailami, co wlasnie ze spamu wyłowiłem.
    >
    >To niech choc korespondencję papierowa przysylaja.
    Wpisac adres nadawcy lub cala domene do filtra spamowego - ale nie
    takiego co wrzuca do kosza list tylko do takiego ktory odrzuca
    przyjmowanie poczty i powiadamia nadawce o bledzie :)

    WAM

  • 7. Data: 2013-03-05 15:55:29
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik WAM napisał:

> [...]
    > takiego co wrzuca do kosza list tylko do takiego ktory odrzuca
    > przyjmowanie poczty i powiadamia nadawce o bledzie :)

    A myslisz, ze urzad panstwowy uzna, ze skoro cos nei dziala technicznie
    to oni maja problem a nie ja? Bo wg. mnie bedzie tak "my wyslalismy, na
    formularzu jest gdzie wysylac, poinformowalismy zatem, to ze cos komus
    tam gdzie wskazal nie dziala - to nie nasz problem" :]

  • 8. Data: 2013-03-13 19:05:41
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    GUS - portal NIEprzyjazny uzytkownikowi

    Dramat :(

    Probuje spelnic nalozony na mnie obowiazek.

    Niestety nie pamietam danych do logowania.

    Nie ma automatu do odzyskania hasla.

    Jest "...kontaktuj sie z administratorem w razie problemow"

    Nie ma kontaktu do administratora!!!!

    Oni mi utrudniają zrealizowanie nalozonych na mnie ustawą obowiązków
    sprawozdawczych! Ukrywaja przede mna to, co mam zrobić!

    Mail, z ktorego dostalem info od GUS o moim obowiazku, odbija, odpisalem
    z prosba o pomoc...

    NApisalem wiec na inny email, skoro nie ma do admina... Cofka nie
    przyszla, jednak czy to ktos przeczyta i czy odpowie?

    Dodatkowo postanowilem wyslac pismo faksem

    kolejno
    1 faks - nie odbiera automat, nic sie nie dzieje, sygnal "mamy cie w
    dupie, nikogo nie ma"
    2 faks - nie odbiera automat, nic sie nie dzieje, sygnal "mamy cie w
    dupie, nikogo nie ma"
    3 faks - udalo sie, poloczylo, wyslalo, mam potwierdzenie!

    skonczy sie tak, ze zaczne zakladac nowe konto, okaze sie ze juz mam,
    system sie rozsypie wywalajac ERROR, znow sie bede musial kontaktowac z
    Adminem, ktorego nie ma....

    A zegar tyka...