  • From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: GUS - dnur
    Date: Sat, 2 Mar 2013 08:28:31 +0100

    Mr. Misio napisał:
    > Jak sie tego pozbyc?
    >
    > Wylosowali(??) mnie kilka lat temu i od tej pory rok w rok dupe
    > zawracaja.

    Ja też się z GUS bujam nieprzerwanie już kilka lat. Do szału mnie
    doprowadzają te elektroniczne formularze, które mogą ogarnąć tylko
    biurwy z GUS. Nigdy ich nie wypełniam, zawsze dzwonię i mówię żeby
    przepisali wszystko z poprzedniego bo nic się nie zmieniło. Nie
    omieszkam za każdym razem zwracać uwagi, że po jaką cholerę pochylają
    sie nad tak nieciekawym przypadkiem jak ja. Słabo mi się robi kiedy
    pomyślę że po zakończeniu 1 kwartału mogę znowu dostać te śmieci, co
    będzie dowodem na to, że "wylosowano" mnie kolejny rok :/

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675