  • 1. Data: 2005-07-01 06:56:13
    Temat: Fotoradary nielegalne
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Czytałem wczoraj artykuł, w którym było napisane, że większość
    fotoradarów działają nielegalnie. Chodzi o to, że stoi sobie w mieście
    dużo skrzynek na słupkach a fotoradary są co jakiś czas przenoszone z
    jednego miejsca w inne. Przy każdym takim przeniesieniu podobne trzeba
    od nowa legalizować całe urządzenie, czego policja (czy inna
    odpowiedzialna służba) oczywiście nie robi. To samo podobno dotyczy
    przenośnych foto radarów rozstawianych na "statywach".

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 2. Data: 2005-07-01 07:54:28
    Temat: Re: Fotoradary nielegalne
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

> [...]
    > odpowiedzialna służba) oczywiście nie robi. To samo podobno dotyczy
    > przenośnych foto radarów rozstawianych na "statywach".

    A to pierwszy raz slyszales o tym ze najwieksza mafia w Polsce to policja ?
    Przeciez w ostatnim czasie przykladow mielismy wiele ..... a ty tu o takie
    drobiazgi jak fotoradary sie czepiasz ....

    Tak czy siak jak sprawa z takiego foto trafi do sadu grodzkiego to i tak
    lezysz
    bo w sadach (druga mafia) maja problem ze zrozumieniem takiego pojecia jak
    legalizacja
    TB

  • 3. Data: 2005-07-01 09:51:55
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpowiedzialna służba) oczywiście nie robi. To samo podobno dotyczy
    > przenośnych foto radarów rozstawianych na "statywach".

    A dziennikarz podal chociaz podstawe prawna tego twierdzenia? Jesli nie to
    wloz to miedzy bajki.

  • 4. Data: 2005-07-01 10:45:18
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 01 Jul 2005 08:56:13 +0200,
    Schwester <j...@c...com> screamed:
> [...]
    > odpowiedzialna służba) oczywiście nie robi. To samo podobno dotyczy
    > przenośnych foto radarów rozstawianych na "statywach".

    To ze przenosza to oczywiste, bo maja ich mniej niz skrzynek.
    To ze trzeba legalizowac po przeniesieniu to brednie.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:214B ]
    [ 12:44:43 user up 10659 days, 0:39, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Dial 911. Make a cop come.

  • 5. Data: 2005-07-01 11:40:03
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Heming napisał(a):
    > Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości

    > A dziennikarz podal chociaz podstawe prawna tego twierdzenia? Jesli nie to
    > wloz to miedzy bajki.

    Kurcze, nie mam tego pod ręką, ale była jakaś podstawa prawna. Napisano
    również, że obecnie zajmuje się tym problemem któryś minister.

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 6. Data: 2005-07-01 11:42:00
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Heming napisał(a):
    > Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości

    > A dziennikarz podal chociaz podstawe prawna tego twierdzenia? Jesli nie to
    > wloz to miedzy bajki.

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,8131,wid,7504540,wiadomo
    sc.html?ticaid=1

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 7. Data: 2005-07-01 14:16:24
    Od: "man" <p...@p...onet.pl>

    A ja poprosze o jakies fragmenty potwierdzajace to ze musza miec legalizacje
    fotoradary...

    Pozdro
    man

  • 8. Data: 2005-07-01 17:11:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości

    A gdzie to czytałeś? Bo radar mierzy prędkość na podstawie pomiaru czasu
    odbicia sygnału od celu. nie widzę powodu, by wskazania te miały ulegać
    zmianie wraz z miejscem ustawienia. Wszak radary przenośne (ręczne czy
    na statywach) nie wymagają legalizacji w każdym miejscu ustawienia.
    Zresztą radar i tak jest wożony do legalizacji a nie legalizowany w
    miejscu ustawienia. Tak więc uważam tę informację za mało prawdopodobną.
    Ale z ciekawości ujrzał bym źródło.

  • 9. Data: 2005-07-01 17:22:48
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > Zresztą radar i tak jest wożony do legalizacji a nie legalizowany w
    > miejscu ustawienia. Tak więc uważam tę informację za mało prawdopodobną.

    Radar latwo jest zmylic uzywajac pogniecionej kuchennej folii
    aluminiowej w strategicznym miejscu auta.

  • 10. Data: 2005-07-01 17:35:45
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Radar latwo jest zmylic uzywajac pogniecionej kuchennej folii
    > aluminiowej w strategicznym miejscu auta.

    Zwłaszcza jak folia nie ma legalizacji.