  • 1. Data: 2005-07-01 05:19:02
    Temat: Sciganie za grozby karalne...
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    Witam

    Jestem studentem, pracuje na zlecenie jako przedstawiciel handlowy.
    Grozono mi w terenie i kopnieto w noge. Zglosilem to na komisariacie. Pan
    adiutant spisal protokol. Powiedzial zebym udal sie na obdukcje lekarka, zebym
    mial jakis papier. Po dotarciu do szpitala dowiedzialem sie ze taka czynnosc
    jest platna w Krakowie, a ze jestem studentem licze sie tez z pieniedzmi...
    Chcialbym wiedziec czy wniosek zlozony na policji moge wycofac w jakim terminie
    i czy wiaze sie to z jakimis odplatnosciami (jakimi?) ??!

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2005-07-01 05:26:42
    Temat: Re: Sciganie za grozby karalne...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grzegorz napisał(a):

> [...]
    > Chcialbym wiedziec czy wniosek zlozony na policji moge wycofac w jakim terminie
    > i czy wiaze sie to z jakimis odplatnosciami (jakimi?) ??!

    "Pan adiutant" - po prostu piękne. Swoją drogą nie chwal się tak, tym, że
    jesteś studentem, po pisownią tylko wstyd uczelni przynosisz.

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6

  • 3. Data: 2005-07-01 12:49:35
    Od: "Stolat" <cyrax[bez smieci]@go2.pl>

    > "Pan adiutant" - po prostu piękne. Swoją drogą nie chwal się tak, tym, że
    > jesteś studentem, po pisownią tylko wstyd uczelni przynosisz.

    Jak zwykle głupio i nie na temat , a juz ulubionym zadaniem jest odsyłanie
    do netetykiety, a
    chyba podstawowe stwierdzeni mowi o tym aby odpowiadac NA TEMAT!

    O ile mniejsze by były wątki gdy nie Ci co chca cos powiedziec ale nie
    jeszcze dokładnie nie wiedza co

    Pozdrawiam Michał

  • 4. Data: 2005-07-01 18:41:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    Nie musisz wcale wycofywać. oczywiście lepiej by było, jakbyś miał
    obdukcje. niepotrzebnie powiedziałeś lekarzowi, że Ci to na policję
    potrzebne. jakbyś powiedział, ze Cię boli noga, to byś dostał to samo za
    darmo - to tak na przyszłość :-).

    Skoro nie masz obdukcji, to po prostu jeden dowód mniej i tyle. Przecież
    nie zmienia to faktu kierowania pod Twoim adresem gróźb karalnych ani
    faktu, ze Cię uderzono. Choć uderzenie bez spowodowania poważniejszych
    obrażeń jest ścigane z oskarżenia prywatnego.