  • 11. Data: 2003-05-11 16:27:47
    Temat: Re: Flaga Polski na domu
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> niebacznie popelnil
    news:b9lehr$2fj$1@foka.acn.pl:

    > Zawsze sie moze tlumaczyc, ze powiesił odwrotnie :-)
    A polska flaga nie powinna mieś określonych wymiarów (proporcji)
    i odcienia czerwonego? Przed '39 zdaje się na skutek składu
    chemicznego wody w farbiarniach warszawskich nasze barwy narodowe yły
    biało-amarantowe.

    --
    pozdro
    poreba

  • 12. Data: 2003-05-11 18:40:25
    Od: Sly <s...@p...onet.pl>

    Tako rzecze: Kamil Gołaszewski:

    > a znasz takie?

    Moze zle sie wyrazilem piszac "taka sam". Mialem na mysli podobna.
    podobnych flag do polskiej sa dwie posiada ja Malta i Indonezja.
    Flaga Indonezji jest w uproszczeniu flaga polska tylko "do gory nogami"
    i przy duzej dozie samozaparcia mozna ja powiesic w "pionie" i moze
    imitowac flage polska. Natomiast flaga Malty powieszona "pionowo" moze
    udawac polska.

    P.S.

    Jesli chodzi o flagi to polecam http://www.flags.net/indexi.htm

    Sylwek

  • 13. Data: 2003-05-12 08:13:37
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Sly"

> [...]
    > i przy duzej dozie samozaparcia mozna ja powiesic w "pionie" i moze
    > imitowac flage polska. Natomiast flaga Malty powieszona "pionowo" moze

    Monako ma taka jak Indonezja czyli odwrotna do polskiej, ale zdawalo mi sie
    ze jest jakis kraj ktory ma taka flage jak my
    *** blad ***

  • 14. Data: 2003-05-12 11:02:47
    Od: "PawelT" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sly" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Moze zle sie wyrazilem piszac "taka sam". Mialem na mysli podobna.

    Czesc
    Kolor i ksztalt flagi zostaly urzedowo zatwierdzone
    przez SejmRP 1 sierpnia 1919 r. Stad kazda flaga,
    ktora nie spelnia tych wymagan (proporcji i kolorow)
    wg mnie nie moze byc uznana za flage Polski
    PawelT
    PS
    Atrybuty podane na stronie:
    http://www.kprm.gov.pl/296.htm