  • 1. Data: 2003-05-09 07:43:55
    Temat: Stawka zasiłku rodzinnego w 1986-1988
    Od: e...@p...onet.pl

    Witam,

    Znajoma poprosiła mnie o znalezienie danych z lat 1986-1988. W googlach nic
    nie znalazłem, więc piszę na grupę - mam nadzieję, że na właściwą. Jeśli NTG
    to przepraszam, ta pasowała mi najbardziej do treści pytania, a właściwie
    pytań... A brzmią one tak:

    1. Jaka była stawka zasiłku rodzinnego (dla 3 dzieci jeśli to ma znaczenie) w
    latach 1986-88 ?

    2. Jaka była stawka płacona z pensji na pzu (także nw) w tych samych latach?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    pozdrawiam,

    Bogdan Modzelewski