  • 1. Data: 2003-05-09 07:09:40
    Temat: Ponawiam prosbę !!!! prosze o pomoc! Mieszkanie
    Od: "LorD_GarY" <g...@s...pl>

    Dzień dobry
    Jestem szczęsliwym ojcem 2 letniego synka , wraz z żoną wynajmujemy
    mieszkanie lokatorskie u kolegi ojca , który przebywał w ośrodku dla osób
    chorych psychicznie, w tej chwili człowiek ten zmienił zakład , władze
    nowego ośrodka wiedząc ze człowiek ten zostanie do końca zycia w tym ośrodku
    chcą pozbyc się cięzaru - czyli mieszkania . Mieszkam w tym mieszkaniu juz
    drugi rok , umowe na wynajem miałem na czas nieokreslony z 3 miesiecznym
    wypowiedzeniem. Oni jednak chciali by łącznie z włascicielem mieszkania
    lokatorskiego pomóc mi by w jakis sposób mieszkanie przeszło na mnie .Ja
    przez te dwa lata przesyłałem pieniazki niby za wynajem , jednak naprawde to
    było na lekarstwa i inne potrzebne rzeczy temu człowiekowi. Jak wspomniałem
    , mieszkam z 2 letnim synkiem i zona, mam 28 lat , nie zarabiam za duzo i
    nie stac mnie kupic mieszkania, własciciel bez problemu zgodził sie i ma
    mnie zameldować na stałe z rodziną , czy to w czymś pomoże , ?? wiem ze
    spółdzielnia wtedy moze mi zrobic eksmisje , nie wiem co mam czynic, nie
    stac mnie na prawników by dowiedziec sie konkretnie , dlatego piszę do
    państwa. Chciałbym prosić jezeli mógłbym o jakąś pomoc , poradę , czy są
    jakies kruczki , jak najtanszym kosztem mogę zapewnic mojej rodzinie dach
    nad głową ., nie mam gdzie z nimi wrócic , a na drogi wynajem mnie nie stac.
    Słyszałem, ze jezeli jest zameldowane na stałe dziecko - nie mogą zrobić
    exmisji i zarząd spółdzielni mógłby sie przychilic w związku ze opiekowałem
    sie mieszkaniem , a wczesniej były na nim długi. Bardzo prosze o wskazówki ,
    ewentualnie co mam czynic , czy jest jakas szansa ?? w przeciwnym przypadku
    jezeli bedzie musiał oddac , mieszkanie pójdzie w spółdzielni na przetarg.
    Człowiek ten nie jest ubezwłasnowolniony w zwiazku z tym on jeszcze moze
    podejmowac decyzje.

    Z wyrazami Szacunku
    K.Cz.
    GG: 1253331