  • 1. Data: 2003-05-09 07:06:37
    Temat: Co mowi artykul ...
    Od: "Szczepan Majdański" <m...@f...pl>

    art. 286 § 1 kodeksu karnego

  • 2. Data: 2003-05-09 13:40:28
    Temat: Re: Co mowi artykul ...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną
    osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą
    wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego
    pojmowania przedsiębranego działania,
    § 2. Tej samej karze podlega, kto żąda korzyści majątkowej w zamian za zwrot
    bezprawnie zabranej rzeczy.
    § 3. W wypadku mniejszej wagi, sprawca
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2.
    § 4. Jeżeli czyn określony w § 1-3 popełniono na szkodę osoby najbliższej,
    ściganie następuje na wniosek pokrzywdzonego.

    Ale to straszne lenistwo zadawać takie pytania, gdy ma się dostęp do sieci.
    ;-))

  • 3. Data: 2003-05-09 13:51:31
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Szczepan Majdański' wyklawiaturzył/a w niusie
    b9fk4h$apv$...@a...news.tpi.pl taką oto treść:

    | art. 286 § 1 kodeksu karnego

    Mowi, zeby nie oszukiwac, bo mozne spotkac za to kara.

    ->piotr

    ps. http://www.student.lex.pl/index_n.html

  • 4. Data: 2003-05-10 01:14:07
    Od: "Jolanta Górny" <j...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Szczepan Majdański" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym
    mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub
    niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania,podlega
    karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do 8 lat.

  • 5. Data: 2003-05-10 10:25:14
    Temat: Odp: Co mowi artykul ...
    Od: "Szczepan Majdański" <m...@f...pl>

    > Mowi, zeby nie oszukiwac, bo mozne spotkac za to kara
    a no wlasnie mnie spotkala przykrosc [czytaj temat 'oszukano mnie']