    Subject: Re: Firma hostingowa wzięła sobie dane z mejla
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sun, 12 Jul 2020 10:35:11 +0200

    > To jest dylemat sprowadzający się do 2ch pytań: (1) na kiego kija ktoś
    > miałby podawać dobrowolnie swój PESEL, vs. (2) na kiego kija, jakaś
    > firma miałaby ten PESEL tak chcieć, że aż zrobiła przegrzeb załączników
    > do poczty.

    Celne. Dlatego też sądzę, że w którymś miejscu podanie tego PESEL było
    obowiązkowe i gość to wpisał. Nie przychodzi mi do głowy chwilowo, w
    ogóle po co firmie hostingowej te dane. Po za tym nie tylko musieliby
    załączniki przeglądać, ale jeszcze dodatkowo mieć pewność, że
    kwestionariusz jest klienta używającego poczty, co wcale takie oczywiste
    nie jest. Mógł wysyłać kwestionariusz kogoś z rodziny, czy zgoła innej
    przypadkowej osoby.

    --
    Robert Tomasik