  • Data: 2020-07-12 17:37:36
    Temat: Re: Firma hostingowa wzięła sobie dane z mejla
    Od: Krzysztof 'kw1618' Warszawa <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Celne. Dlatego też sądzę, że w którymś miejscu podanie tego PESEL było
    > obowiązkowe i gość to wpisał. Nie przychodzi mi do głowy chwilowo, w
    > ogóle po co firmie hostingowej te dane. Po za tym nie tylko musieliby
    > załączniki przeglądać, ale jeszcze dodatkowo mieć pewność, że
    > kwestionariusz jest klienta używającego poczty, co wcale takie oczywiste
    > nie jest. Mógł wysyłać kwestionariusz kogoś z rodziny, czy zgoła innej
    > przypadkowej osoby.

    Byc może kiedyś nie zbierali, a niedawno doczytali się w ustawie o
    świadczeniu usług drogą elektroniczną i jest pole do uzupełnienia, ale
    nie uzależniają dalszego świadczenia usługi od uzupełnienia.

    Może przypadkiem trafili ? Może ze względów bezpieczeństwa różnego
    skanują pocztę i robią OCR skanów i załączników ?
    To Polska firma hostingowa ?