  • 11. Data: 2004-12-11 13:53:23
    Temat: Re: [OT] Firma Kruk i ich niezwykła rozrzutność
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    Kamil Jonca wrote:
    > 1. 0300x - płatne jak (+-) 0700xxx
    > 2. normalnu udo wrocławia -
    > 3. 0801 8x - "ulgowa" linia która w może wyjść _drożej_ niż normalny
    > międzymiastowy. Tak wiec, jeśli jeszcze raz będziesz chciał dzwonic to
    > się zastanów.

    Dzwoniłem na wrocławski ze świadomością, że tracę pieniążki. Można
    powiedzieć, że głupi jestem ...

    --
    Sebastian Bialy - h...@p...onet.pl

  • 12. Data: 2004-12-11 14:10:32
    Temat: Re: Firma Kruk i ich niezwykła rozrzutność
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

> [...]
    > autopsji od osoby która faktycznie jest ścigana o dekoder Canala.
    > Pamiętaj: była akcja wejścia "komornika" do mieszkania w podobnej
    > sprawie i były tam bardzo duże szkody moralne. Chce temu zapobiec. Z
    > resztą Kruk oddzwonił do mnie z podziękowaniem jakiś 3 miesiące temu,
    > ale korespondencja dalej dochodzi, lądując w koszu, bo poczta nie chce.
    > Nie wiem i pytam zatem, czy nie mógłbym im zrobić przysługi i podesłać
    > jakiegoś dowodu zameldowania. Czekam na jakąs radę, chopć jak na razie
    > wszyscy radzą żeby olać i tak robie od dawna.

    Przepraszam, że zapytam, ale co za łoś wpuszcza kogokolwiek do mieszkania,
    jeśli NIE CHCE wpuścić? A jeśli już przez ułamek sekundy się pomyli i weźmie
    takiego Kruka za nieznanego wujka/dziadka;)) to przecież można w ułamku sekundy
    wyprosić Kruka z mieszkania, prawda? Poza tym można wykonać np. tel. na
    Policję, że "napad w trakcie" i zaraz przyjadą.
    Też mam kłopoty z Krukiem i to o wiele wiekszą kasę niż 500 zł - detektyw
    jeszcze nie przyszedł, ale mam świadomość, że w końcu się zjawi. A może już
    był - nie wiem - bo nie wpuszczam nikogo, co go nie znam: hehe - patrzę i jak
    kogoś nie poznaję to nie otwieram i za przeproszeniem g. mogą mi zrobić. Oni i
    tak działają na granicy prawa często je przekraczając.
    A jak już spotkam - to dam adres komornika: on to co innego - ma prawo do wielu
    czynności, do których Kruk tylko CHCIAŁBY mieć prawo, a tylko PISZE, że NIBY ma
    prawo - a to bzdura!
    Aha - telefonów od nich też nie odbieram - a listy to jest... żenada....
    Współczuję jak ktoś się tym przejmuje, albo jak jakiś domownik się przejmuje:
    jak ktoś nie wie i nie chce wiedzieć (nie chce, żeby mu wytłumaczyć) - to
    faktycznie można zawału serca dostać i... i chyba oni na to dokładnie liczą
    plus jeszcze na to "co ludzie i rodzina - powiedzą?".
    Pozdrawiam i w sumie współczuję.

  • 13. Data: 2004-12-11 15:23:21
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Sebastian Bialy" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czemu nie przeczytałeś, że doszła 2x otwarta ?

    To TYM BARDZIEJ nie nalezalo jej czytac.

> [...]
    > skrzynki w ogóle). Nie martw się, nie czytałem specjalnie, co mnie
    > obchodzą problemy innych ludzi. Znalazłem za to numer sprawy i nr

    Nie pieprz glupot, ze NIE CZYTALES cudzej korespondencji swietoszku.
    Znalazles, bo SZUKALES, bo byles CIEKAWSKI.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 14. Data: 2004-12-11 15:24:25
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Dzwoniłem na wrocławski ze świadomością, że tracę pieniążki. Można
    > powiedzieć, że głupi jestem ...

    Zdecydowanie tak. Czytanie cudzej korespondencji to glupota do kwadratu.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 15. Data: 2004-12-11 16:30:28
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > To TYM BARDZIEJ nie nalezalo jej czytac.

    > Nie pieprz glupot, ze NIE CZYTALES cudzej korespondencji swietoszku.
    > Znalazles,

    PLONK pajacu.
    Idz na spacer, popatrz na swiat, taki ladny, a nie rozwalaj calkiem fajnej
    grupy.

    --
    http://42.pl/url/9IP
    Cos nowego z okazji swieta proletaryjatu

    bo SZUKALES, bo byles CIEKAWSKI.

  • 16. Data: 2004-12-11 16:32:59
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org>

    Użytkownik Arek napisał:
    > Sebastian Bialy rzecze:
    > [..]

    > Na co Ty czekasz? Do sądu ich za nękanie i 50 tys. odszkodowania.
    > Niech się nauczą.

    Nękanie kogo? Tej osoby, która podobno już nie żyje?

    M.

  • 17. Data: 2004-12-11 16:49:51
    Od: Arek <a...@e...net>

    Tomasz Waszczyński rzecze:
    > ROTFL. A jakąż to szkodę poniósł, aby żądać odszkodowania? :)

    Może wiele ponieść.
    Po pierwsze jak sam napisał - roztrój nerwowy, spadek jakości życia.
    Po drugie konkretne straty materialne - o ile mnie pamięć nie myli to
    kruk wysyła ponaglenia w sposób bezczelnie widoczny, czerwone nadruki na
    kopertach w prawie stylu "ODDAWAJ KASE ZŁODZIEJU".
    No więc on zaprosił do domu kontrahenta a tu listonosz przyniósł taki
    list, kontrahent go dostrzegł i zrezygnował z podpisania umowy.
    Do tego sąsiedzi stracili do niego zaufanie bo widzieli koperty itd. itp.
    To nie są żarty, to co robią niektóre firmy windykacyjne nadaje się
    prosto do prokuratury i horrendalnych odszkodowań. Dla zasady i nauki.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 18. Data: 2004-12-11 16:59:30
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "js" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Idz na spacer, popatrz na swiat, taki ladny, a nie rozwalaj calkiem fajnej
    > grupy.

    Z tego co wiem, na spacery po mroku chodza glownie bejsbole. Idz wiec sam.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 19. Data: 2004-12-11 19:53:15
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    skoncz juz

    --
    Pozdrawiam - RAV
    GG: 4750296...TLEN: ravsite...SKYPE: rafalkudlinski

  • 20. Data: 2004-12-11 22:19:04
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    SQLwysyn wrote:
    > To TYM BARDZIEJ nie nalezalo jej czytac.

    Aha.

    > Nie pieprz glupot, ze NIE CZYTALES cudzej korespondencji swietoszku.
    > Znalazles, bo SZUKALES, bo byles CIEKAWSKI.

    Aha. Rzeczywiście wiesz lepiej ode mnie. Dzieki, widocznie mam zawodną
    pamięc, skoro Ty wiesz lepiej co wtedy robiłem. Jeszcze raz dzięki.

    PS. Robisz coś jeszcze ciekawego poza wmawianiem ludziom co robili ?

    --
    Sebastian Bialy - h...@p...onet.pl