  • 1. Data: 2004-12-10 20:34:28
    Temat: faktury na zawieszoną jednoosobową DG
    Od: "MAREK M." <m...@m...spamstop.giraffe.pl>

    Witam!

    Zwracam się do osób znających temat, z prośbą o odpowiedź na nastepujace
    pytania :

    a) Czy mozna - pomimo zawieszenia DG, nadal otrzymywac faktury od operatorów
    telekomunikacyjnych (oczywiście nie odliczając ich) wystawiane na zawieszoną
    dzialalność ? Rzecz w tym,iz informujac operatora o zawieszeniu, nalzezaloby
    zmienic taryfy na oolnodostepne,a nie te dla firm,ktore ,jak wiemy, są
    bardziej korzystne.

    Zobowiązania , rzecz jasna , regululowane sa temrinowo,a chodzi jedynie o
    lepsze taryfy.

    Operator nie nakazuje informowania o tego typu fakcie. Rozumiem, że US
    rownież nie interesują faktury dopóty,dopóki nie probowanoby ich
    rozliczac(co w tym przypadku jest niemozliwe). Czy mam rację?

    b) Istnieje jednoosobowa DG. Na w/w podmiot zarejestrowano 6 nr tel (ot,taki
    kaprys). Na jeden numer FV wystawiana jest osobno i tylko ta FV jest
    księgowana i wrzucana w koszty. Pozostale slużą, jak w przypadku "a",
    uzyskaniu lepszych taryf. Rozumiem,ze US rowniez to nie interesuje?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2004-12-10 23:26:23
    Temat: Re: faktury na zawieszoną jednoosobową DG
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 10 Dec 2004 20:34:28 GMT, MAREK M. naskrobał(a):

> [...]
    > telekomunikacyjnych (oczywiście nie odliczając ich) wystawiane na zawieszoną

    Tak. Nie masz obowiązku księgować kosztów. Jest to nawet mile widzane :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org