  • 1. Data: 2004-12-15 22:11:20
    Temat: Faktyczne naruszenie wizerunku, dobr osobistych i takich tam...
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Tak z ciekawosci (tylko bez duskusji o kulturze slowa prosze).
    Trafilo mnie dzisiaj w drodze do domu i trzyma :>

    Rozumiem, ze piszac o znanej "piosenkarce" E.G. ze jest
    tlusta idiotka i ma wszy, naruszam w jakis sposob jej dobra,
    za co ma prawo przeleciec sie ze mna po sadach kilku instancji.

    Jak to wyglada, gdy zamiast pisac ze E.G. jest taka i owaka,
    opublikuje gdzies tekst w ktorym wyznam ze bym ja z
    checia "przerznal" (w sensie dokonania czynnosci aktu seksualnego).

    Czy w takim wypadku to tez jest naruszenie dobr osobistych
    danej osoby?

    Na jakiej podstawie mozna stwierdzic ze nie jest to komplement,
    ukryty za gruba warstwa szowinizmu?

    Na jakiej podstawie osoba taka moze stwierdzic, ze chec
    przerzniecia jej przez kogos takiego jak ja, jest
    dla niej obrazliwa?

    Troche dla rozluznienia pytam, ile mozna o tych Krukach i
    Allegro czytac... :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 2. Data: 2004-12-15 22:34:19
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Przyszło mi jeszcze cos takiego do glowy, Czy osoba w pewnym sensie,
    publiczna, poprzez taka deklaracje z mojej strony, moze uznac ja
    za upokarzajaca dla jej wizerunku?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2004-12-16 00:36:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem tego typu oświadczenie z Twojej strony nie narusza jej dóbr
    osobistych. Taż to nie o niej świadczy źle, tylko co najwyżej o Tobie.

  • 4. Data: 2004-12-16 16:16:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Moim zdaniem tego typu oświadczenie z Twojej strony nie narusza jej dóbr
    > osobistych. Taż to nie o niej świadczy źle, tylko co najwyżej o Tobie.

    a ja bym tę:
    http://www.blochowiak.pl/
    pr*****al i jakos nie czuje sie zgorszony :-)

    P.