  • 1. Data: 2004-12-15 21:57:04
    Temat: usluga i faktura
    Od: "grzessiek" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy jest jakis przepis regulujacy czas w jakim nalezy wystawic fakture za
    wykonana usluge?

    Sytuacja przedstawia sie nastepujaco:

    w czerwcu 2003 roku TPSA wystawila mi fakture za instalacje neostrady. Od
    tamtej pory nie otrzymalem tej faktury ani, mimo kilkukrotnej interwencji,
    jej dupliaktu.

    Na poczatku grudnia br. wyslalem 3 z kolei pisemna reklamacje z prosba o
    uniewaznienie tej faktury ze wzgledu na brak dowodu ksiegowego (wiem ze
    teraz istnieje przepis mowiacy ze jezeli nie dostane odpowiedzi w ciagu
    miesiac to reklamacje uznaje sie za rozpatrzona pozytywnie). W koncu
    doczekalem sie jakies reakcji...

    Dzisiaj otrzymalem telefon z informacja, ze duplikat tej faktury wyslano do
    mnie listem poleconym z potwierdzeniem odbioru (ani slowa o mojej
    reklamacji). Czy powinienem ten duplikat odebrac? Czy wtedy moja reklamacja
    nie stanie sie wtedy bezprzedmiotowa - reklamowalem brak dowodu ksiegowego?

    I ogolna prosba o porade jak sie zachowac zeby uniknac placenia - faktura
    jest na ok. 1000 zl bo wtedy tyle kosztowala instalacja neo a czas jaki od
    niej minal to 17 miesiecy (kwiecien 2003)!

    pozdrawiam, grzessiek
    --
    www.TravelGuide.pl - Twoj przewodnik w podrozy!
    www.MyHotelsGuide.com - iSRPH in english