  • 1. Data: 2004-12-15 18:57:27
    Temat: Własność a podatek
    Od: "darek" <1...@p...pl>

    Witam.
    Chciałbym wyjaśnić następującą sprawę. Czy jeżeli nieruchomość i grunty są w
    1/4 są moją własnością (dziedziczenie ustawowe, nie było rozprawy, sąd nie
    wydał postanowienia o stwierdzeniu nabycia spadku) i urząd miasta upomina
    się o zapłatę należności podatkowych ok. 600 zł to mogą ściągnąć ze mnie
    całość zaległej kwoty, a z pozostałych dwóch (1/2 i 1/4 udziału) właścicieli
    nie?

    Czy jeżeli nie jestem zameldowany w nieruchomości, której dotyczy zaległość
    podatkowa, a właściciel 1/2 części jest tam zameldowany, (ale aktualnie nie
    ma żadnych dochodów on ani jego rodzina) to poborca podatkowy może zająć
    moją pasję czy np. część samochodu czy raczej hipotekę nieruchomości, której
    sprawa dotyczy?

    Dzięki za odpowiedź
    Darek

  • 2. Data: 2004-12-16 13:33:32
    Temat: Re: Własność a podatek
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    darek wrote:
    > nie było rozprawy, sąd nie wydał postanowienia o stwierdzeniu nabycia spadku)
    > i urząd miasta upomina się o zapłatę należności podatkowych ok. 600 zł
    A od kogo chce te 600 zł i upomina się o nie?
    Piotr

  • 3. Data: 2004-12-16 17:51:59
    Od: "darek" <1...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr Fonon" napisał:

    A od kogo chce te 600 zł i upomina się o nie?
    Piotr

    Małe uzupełnienie z ostatniej chwili. Zaległości podatkowych jest ok 1800 zł
    + % Ja i pozostali właściciele dostali upomnienie o 600 + % czyli po
    równo..
    Darek