  • 1. Data: 2002-06-12 10:03:38
    Temat: Fajowy programik
    Od: "Maciej" <m...@w...pl>

    Polecam program do wystawiania przelewów VARICO Effectus. Wersje restową
    można pobrać ze strony www.eprogramy.pl . Jest to jeden z najciekawszych
    programów tego typu jakie spotkałem na rynku.

  • 2. Data: 2002-06-12 10:24:17
    Temat: Re: Fajowy programik
    Od: "Wojek" <w...@p...onet.pl>

    > Polecam program do wystawiania przelewów VARICO Effectus. Wersje restową
    > można pobrać ze strony www.eprogramy.pl . Jest to jeden z najciekawszych
    > programów tego typu jakie spotkałem na rynku.

    Nie wiem jak teraz ale ja osobiscie znam programy tej firmy z niezbyt dobrej
    strony (kiedys je serwisowalem jako pracownik). Mam nadzieje ze od czasu
    kiedy stamtad odeszlem jakosc tych programow polepszyla sie.

    Wojek

  • 3. Data: 2002-06-12 14:40:45
    Od: "Michał Szaniawski" <n...@i...pl>

    > Polecam program do wystawiania przelewów VARICO Effectus. Wersje restową
    > można pobrać ze strony www.eprogramy.pl . Jest to jeden z najciekawszych
    > programów tego typu jakie spotkałem na rynku.

    ehh widac, ze to sama firma reklamuje swoj produkt-bardzo ciekawy sposob