  • 1. Data: 2002-06-12 09:59:55
    Temat: -= pracownicy i kary za ich błędy =-
    Od: "Dubo" <d...@e...pl>

    Witam serdecznie.

    Przy sprawdzaniu dokumentów okazało się , że pracownik nie dopilnował
    obowiązku wydrukowania raportu dobowego i okresowego.

    Otóż raport dobowy wydrukował następnego dnia po sprzedaży !! Czyli jeden
    raport obejmował dwa dni.

    Raport okresowy został wydrukowany w 1 dniu następnego miesiąca również po 8
    godzinach sprzedaży.

    Jak się domyślam jest to wykroczenie. Jednak nigdzie nie mogę znaleźć kary
    za coś takiego.

    Domyślam się , że powinienem sam się ukarać aby nie pogorszyć sprawy..

    Mam tez pytanie, czy mam prawo ukarać pracownika za coś takiego??

    Był poinformowany o obowiązku drukowania raportów , jednak tego nie
    dopilnował.

    Z poważaniem Dubo

  • 2. Data: 2002-06-12 10:07:04
    Temat: Re: -= pracownicy i kary za ich błędy =-
    Od: "Dubo" <d...@e...pl>

    Wiem z doświadczenia , że wyjaśnienia niczego nie zmieniają.

    Miałem u siebie UKS przez 3 miesiące i wyjaśnienia naprowadzały ich tylko na
    błędy których być może by się nie dopatrzyli.

    A wtedy karali i dziękowali za wyjaśnienia , które tylko im pomogły ukarać!!

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-06-12 10:07:34
    Od: "Krzysi0" <l...@k...net.pl>

    Użytkownik Dubo <d...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ae763a$9jg$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > Mam tez pytanie, czy mam prawo ukarać pracownika za coś takiego??
    > Był poinformowany o obowiązku drukowania raportów , jednak tego nie

    W zasadzie nie powinno się dopuszczać do takiej sytuacji. Należy napisć
    sprostowanie do US że zapomniano zrobić raport dobowy po zakończeniu pracy
    oraz raport okresowy. U znajmowgo była taka sama sytucja tylko połapał się
    dopiero po zakończeniu dnia następnego. Księgowa napisała sprostowanie i
    było OK. Tobie polecam udać się do ksiegowej żeby tak zrobiła.

    Pozdrawiam
    Krzysiek