  • 31. Data: 2018-03-27 10:30:02
    Temat: Re: Facjata Gowina jeździ po Polsce
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <5ab8a2f0$0$660$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > Nie płacą mi za dokształcanie niedowiarków.

    ... tylko za powielanie bzdur? :D

  • 32. Data: 2018-03-27 12:32:40
    Od: J_D <c...@g...com>

    W dniu 21.03.2018 o 11:08, r...@k...pl pisze:

    > A można link?

    https://www.wprost.pl/tylko-u-nas/238048/50-tysiecy-
    zlotych-normalna-urzednicza-premia.html
    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/szokujaca-lis
    ta-nagrod-dla-ludzi-wladzy/s6hg1nt
    http://telewizjarepublika.pl/quotdo-rzeczyquot-ponad
    -60-tysiecy-zlotych-premii-dla-doradcow-komorowskieg
    o,23919.html

  • 33. Data: 2018-03-27 18:17:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 27 Mar 2018 12:32:40 +0200, w
    <5aba1dca$0$1001$65785112@news.neostrada.pl>, J_D <c...@g...com>
    napisał(-a):

> [...]
    ta-nagrod-dla-ludzi-wladzy/s6hg1nt
    > http://telewizjarepublika.pl/quotdo-rzeczyquot-ponad
    -60-tysiecy-zlotych-premii-dla-doradcow-komorowskieg

    I które z nich sa ministerialnymi premiami?

  • 34. Data: 2018-03-28 09:58:15
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-03-27 o 18:17, r...@k...pl pisze:

    > I które z nich sa ministerialnymi premiami?

    A to jest duża różnica czy jakiś platfus obywatelski doi budżet z
    tytułu stołka ministerialnego czy innego stołka?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 35. Data: 2018-03-28 14:17:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 28 Mar 2018 09:58:15 +0200, w <p9fi1s$db6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    Wojtek <w...@o...pl> napisał(-a):

    > A to jest duża różnica czy jakiś platfus obywatelski doi budżet z
    > tytułu stołka ministerialnego czy innego stołka?

    Ministerialni są z politycznego nadania.
    Pozostali muszą spełniać warunki służby cywilnej, więc 1) są (przynajmniej na
    papierze) kompetentni, 2) dostają premie zgodnie z regulaminem

  • 36. Data: 2018-03-28 15:47:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 28 Mar 2018 14:17:01 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Ministerialni są z politycznego nadania.
    > Pozostali muszą spełniać warunki służby cywilnej, więc 1) są (przynajmniej na
    > papierze) kompetentni, 2) dostają premie zgodnie z regulaminem

    Po dobrej zmianie "pozostali" muszą już tylko popierać PiS; tak jak choćby
    Kaja Godek - z wykształcenia anglistka; na co dzień walczy z aborcją -
    która została 17 grudnia 2015 r. członkiem rady nadzorczej w Warszawskich
    Zakładach Mechanicznych.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

  • 37. Data: 2018-03-28 16:25:23
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-03-28 o 15:47, Olin pisze:

> [...]
    > Kaja Godek - z wykształcenia anglistka; na co dzień walczy z aborcją -
    > która została 17 grudnia 2015 r. członkiem rady nadzorczej w Warszawskich

    I całkiem przypadkiem zbiegło się z rozpętaniem przez nią gównoburzy
    aborcyjnej. Paczpan jakie to przypadki chodzą po ludziach. Zwłaszcza po
    tych z dojnej zmiany

    --
    Sonn

  • 38. Data: 2018-03-28 16:36:56
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-03-28 o 14:17, r...@k...pl pisze:

    > Ministerialni są z politycznego nadania.
    > Pozostali muszą spełniać warunki służby cywilnej, więc 1) są (przynajmniej na
    > papierze) kompetentni, 2) dostają premie zgodnie z regulaminem

    Ci z politycznego nadania zawsze są kompetentni i dostają premie zgodnie
    z prawem, regulaminem tworzonym przez nich lub ich, wyżej postawionych,
    towarzyszy partyjnych.
    Złodziej od polityka różni się tym, że złodziej przy swojej pracy łamie
    prawo a polityk najpierw zmienia prawo i potem robi to co złodziej tylko
    że już zgodnie z prawem.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 39. Data: 2018-03-29 11:26:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup

    >I całkiem przypadkiem zbiegło się z rozpętaniem przez nią gównoburzy
    >aborcyjnej. Paczpan jakie to przypadki chodzą po ludziach. Zwłaszcza
    >po tych z dojnej zmiany

    No, powiedzmy prawde - przez poprzednie 8 lat tez ktos zasiadal w
    radzie nadzorczej, i myslisz, ze na jakiej zasadzie byl mianowany ?
    A przez jeszcze wczesniejsze lata ?

    Tak gwoli scislosci, to mamy obecnie calkiem nieglupia ustawe, i
    calkiem sensowna wymagania
    https://www.mbaportal.pl/pl-PL/article/artykuly/arti
    cle/o-studiach-mba/z-dyplomem-mba-do-rady-nadzorczej

    Tyle, ze swoich przedstawicieli PIS delegowal przed ta ustawą.
    A czy przy tym nie ominal wymagan z wczesniejszych ustaw ?

    No i ciagle w ustawie, ze premier moze powolac specjalna komisje,
    ktora przeegzaminuje kandydata i dopusci.
    Zasluzona pielegniarke np, czy anglistke.

    (Pielegniarstwo ani anglistyka nie wyklucza znajomosci ekonomii).

    J.

  • 40. Data: 2018-03-29 12:19:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 29 Mar 2018 11:26:32 +0200, J.F. napisał(a):

    > No, powiedzmy prawde - przez poprzednie 8 lat tez ktos zasiadal w
    > radzie nadzorczej, i myslisz, ze na jakiej zasadzie byl mianowany ?
    > A przez jeszcze wczesniejsze lata ?

    Takiej ilości misiewiczów na metr kwadratowy jednak sobie nie przypominam,
    a przynajmniej kłamiący ze swej natury dziennikarze nie donosili o
    legionach pomocników aptekarzy, anglistek i pielęgniarek, które tak
    znakomicie znają się na zarządzaniu przedsiębiorstwami.
    Gdyby ten antychryst Balcerowicz dłużej zajmował się gospodarką, pewnie
    wszystkie perły naszej gospodarki zostałyby sprywatyzowane, a tak jest
    motywacja do działalności politycznej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek