  • 41. Data: 2018-03-29 13:42:54
    Temat: Re: Facjata Gowina jeździ po Polsce
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 marca 2018 12:19:37 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

    > Takiej ilości misiewiczów na metr kwadratowy jednak sobie nie przypominam,

    Bo jak "Twoi" byli u koryta to nie zwracałes uwagi
    Jak "Twoi" byli u koryta to nie przypominam sobie abyś z taka regularnościa i
    zaciekłościa wypisywał komentarze na grupach nawet z polityką nie związanych

  • 42. Data: 2018-03-29 14:36:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 29 Mar 2018 04:42:54 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Bo jak "Twoi" byli u koryta to nie zwracałes uwagi
    > Jak "Twoi" byli u koryta to nie przypominam sobie abyś z taka regularnościa i
    zaciekłościa wypisywał komentarze na grupach nawet z polityką nie związanych

    To dlatego, że na co dzień stoję tam, gdzie ZOMO.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

  • 43. Data: 2018-03-29 19:34:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
    Dnia Thu, 29 Mar 2018 11:26:32 +0200, J.F. napisał(a):

    >Takiej ilości misiewiczów na metr kwadratowy jednak sobie nie
    >przypominam,

    Bo zlosliwa prasa o nich nie pisala :-)

    A pamietasz, jak zwolennik Tuska proponowal posadke w KGHM za
    glosowanie przeciw Schetynie ?

    Mozliwe tez, ze przecietny czlonek PO jest bardziej rozgarniety niz
    przecietny czlonek PiS lub przyjaciel prezesa, to i wybor troche
    lepszy.

    >a przynajmniej kłamiący ze swej natury dziennikarze nie donosili o
    >legionach pomocników aptekarzy, anglistek i pielęgniarek, które tak
    >znakomicie znają się na zarządzaniu przedsiębiorstwami.
    >Gdyby ten antychryst Balcerowicz dłużej zajmował się gospodarką,
    >pewnie
    >wszystkie perły naszej gospodarki zostałyby sprywatyzowane, a tak
    >jest
    >motywacja do działalności politycznej.

    No tak, i gdzie mozna by posadzic kolesiow :-)

    J.

  • 44. Data: 2018-03-30 11:15:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 29 Mar 2018 19:34:08 +0200, J.F. napisał(a):

    > A pamietasz, jak zwolennik Tuska proponowal posadke w KGHM za
    > glosowanie przeciw Schetynie ?

    Nie mam złudzeń, że PO, i inne partie zresztą też, to wyłącznie szczerzy
    ideowcy pragnący służyć Ojczyźnie, ale teraz to wygląda jak nalot
    szarańczy. Nawet nie udają, że mają jakieś kompetencje, bo dobrze płatne
    posady im się po prostu należą za wystawanie godzinami na męczennicach
    smoleńskich, szefowanie klubom Gazety Polskiej i inne niepodważalne
    zasługi.

  • 45. Data: 2018-03-30 11:19:58
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-03-30 o 11:15, Olin pisze:

> [...]
    > posady im się po prostu należą za wystawanie godzinami na męczennicach
    > smoleńskich, szefowanie klubom Gazety Polskiej i inne niepodważalne

    To zależy skąd czerpiesz wiedzę na temat naszych władców. Jeśli
    korzystasz ze źródeł przychylnych władzy - wtedy władza jest
    zdecydowanie lepsza od swych poprzedników. Natomiast niezależni
    dziennikarze powiązani z opozycją - będą wieszali psy na władzy.

    Ten mechanizm jest niezależny od tego kto nami rządzi.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 46. Data: 2018-03-30 11:50:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 30 Mar 2018 11:19:58 +0200, Wojtek napisał(a):

> [...]
    > zdecydowanie lepsza od swych poprzedników. Natomiast niezależni
    > dziennikarze powiązani z opozycją - będą wieszali psy na władzy.

    Skoro nic się nie zmienia, niezależnie od tego, kto rządzi, poproszę o
    przykłady beneficjentów poprzednich władz na miarę choćby tych:
    - Bartłomiej Misiewicz; rada nadzorcza spółki Energa Ciepło Ostrołęka;
    pomocnik aptekarza

    - Violetta Lilianna Mackiewicz-Sasiak; rada nadzorcza spółki
    Energa-Operator; pielęgniarka Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie i szefowa
    tamtejszego klubu "Gazety Polskiej"

    - Kaja Godek; rada nadzorcza Warszawskich Zakładach Mechanicznych;
    anglistka

    - Daniel Obajtek; prezes Orlenu; zaoczne studia kończył w prywatnej Wyższej
    Szkole Ochrony Środowiska w Radomiu. Specjalizacja: bezpieczeństwo i
    higiena w środowisku pracy oraz zarządzanie środowiskowe w sytuacjach
    kryzysowych.

    - Anna Mrowińska; była w radzie nadzorczej Energa-Obrót, a dziś jest w
    radzie Energa Ciepło Kaliskie; do niedawna bibliotekarka w słupskiej szkole
    policji

    - Hanna Mazur, gdyńska radna PiS, pracująca społecznie dla ,,Gazety
    Polskiej" dostała pracę w spółce Lotos Kolej. Przekonywała, że stało się to
    po tym, jak w ciemno wysłała swoje CV. Zarabia tam co najmniej 12 tys. zł
    miesięcznie.

    Tu są zresztą całe listy dla wytrwałych:
    https://oko.press/miliony-zlotych-dla-ludzi-pis-w-sp
    olkach-z-udzialem-skarbu-panstwa/
    https://oko.press/29-mln-zlotych/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 47. Data: 2018-03-30 12:06:28
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-03-30 o 11:50, Olin pisze:

> [...]
    > przykłady beneficjentów poprzednich władz na miarę choćby tych:
    > - Bartłomiej Misiewicz; rada nadzorcza spółki Energa Ciepło Ostrołęka;

    Jeśli o tę opcję pytasz, to odsyłam do takich źródeł jak TVP (oczywiście
    TVP obecne), "Trwam", "TV Republika" itp

    Jak powiedział klasyk: świnie się zmieniają, koryto zostaje.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 48. Data: 2018-03-30 12:23:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 30 Mar 2018 12:06:28 +0200, Wojtek napisał(a):

    > Jeśli o tę opcję pytasz, to odsyłam do takich źródeł jak TVP (oczywiście
    > TVP obecne), "Trwam", "TV Republika" itp

    A tak konkretnie, jakie nazwiska podają te najbardziej wiarygodne ze
    źródeł?

  • 49. Data: 2018-03-30 13:35:22
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-03-30 o 12:23, Olin pisze:

    > A tak konkretnie, jakie nazwiska podają te najbardziej wiarygodne ze
    > źródeł?

    Zajrzyj do tych źródeł - dowiesz się. A czy źródła umoczone w politykę
    są wiarygodne? Dla Ciebie, jak rozumiem, tak - pod warunkiem, że stoją
    po słusznej stronie. Dla mnie niezależni dziennikarze umoczeni w
    politykę są niewiarygodni.

    Od siebie dodam, że beneficjentem poprzednich władz była organizacja
    zwana PO - kosiła chyba ok. 52 mln PLN rocznie, za to że jest partią
    polityczną. Dzisiaj ich sytuacja jest trudniejsza - koszą tylko 16 mln
    PLN rocznie z tego samego tytułu.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 50. Data: 2018-03-30 14:12:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 30 Mar 2018 13:35:22 +0200, Wojtek napisał(a):

    > Zajrzyj do tych źródeł - dowiesz się.

    Jak powiada Człowiek z Drabinką: wiem, ale nie powiem. Doskonale go
    rozumiem, bo łatwiej - szczególnie gdy adresatem jest ciemny lud -
    insynuować, niż podpierać się faktami.

    > Dla mnie niezależni dziennikarze umoczeni w
    > politykę są niewiarygodni.

    Zatem Obajtek - absolwent renomowanej radomskiej uczelni - wcale nie jest
    prezesem Orlenu.
    Nawiasem mówiąc, ziobrotura umorzyła zarzuty korupcyjne przeciwko temu
    zdolnemu menedżerowi.

> [...]
    > zwana PO - kosiła chyba ok. 52 mln PLN rocznie, za to że jest partią
    > polityczną. Dzisiaj ich sytuacja jest trudniejsza - koszą tylko 16 mln

    Największym beneficjentem dotacji do partii politycznych jest PiS; od 2005
    zgarnęli 274 mln zł. W przeciwieństwie do Ciebie, mam się czym podeprzeć:
    http://www.rp.pl/Polityka/170329929-Subwencje-dla-pa
    rtii-politycznych-Ponad-miliard-zlotych-z-budzetu.ht
    ml
    W 2016 PiS wzięło 56,4 mln zł i te pieniądze się im za morderczą pracę
    należały.
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Ponad-100-mln-zl-z-
    budzetu-dla-partii-politycznych-w-2016-r-7521392.htm