eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFacebook promuje "amerykańskie" standardy "wolności słusznego słowa" [ONR,NOP] › Re: Facebook promuje "amerykańskie" standardy "wolności słusznego słowa" [ONR,NOP]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Facebook promuje "amerykańskie" standardy "wolności słusznego słowa"
    [ONR,NOP]
    Date: Sat, 28 Apr 2018 03:31:41 +0200 (CEST)

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Większość ucieszy, że nie faszystom. Żadna wizerunkowa strata.

    Twoim zdaniem "duchem wolności słowa" amerykanie są już gotowi sobie
    ostentacyjnie dupę podetrzeć byle Facebookowe było na wierzchu?
    Dlaczego tak nisko oceniasz "podstawowe wolności" USA?

    Ja się zgadzam że to nie będzie strata wizerunkowe w Merkel-Europa.
    Jak to nie będzie strata wizerunkowa w USA to powinienem obniżyć swoją
    opinię o USA _znacznie_ .

    --
    A. Filip