  • 1. Data: 2018-04-27 18:01:36
    Temat: Facebook promuje "amerykańskie" standardy "wolności słusznego słowa" [ONR,NOP]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jak kwoty wystarczyłaby żeby:
    a) narobić Facebook-owi _dużego_ medialnego wstydu w USA "ciąganiem po sądach"
    b) mieć jakieś w miarę przyzwoite szansę na wygraną (po latach)
    c) _z miejsca_ zastraszyć prawnie "cenzorów 21 wieku"?

    http://www.rp.pl/Polityka/180429483-Facebook-Nie-ma-
    u-nas-miejsca-dla-ONR.html
    > Aktualizacja: 27.04.2018, 14:53 ; Publikacja: 27.04.2018
    > Facebook: Nie ma u nas miejsca dla ONR

    https://newsroom.fb.com/news/h/standardy-spolecznosc
    i/

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-04-27 20:12:36
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-04-27, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > http://www.rp.pl/Polityka/180429483-Facebook-Nie-ma-
    u-nas-miejsca-dla-ONR.html
    > Aktualizacja: 27.04.2018, 14:53 ; Publikacja: 27.04.2018
    > Facebook: Nie ma u nas miejsca dla ONR

    I prawidłowo. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 3. Data: 2018-04-27 20:22:48
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:

    u-nas-miejsca-dla-ONR.html

    > I prawidłowo. :)

    Ja od lat nie mam miejsca na Facebooka a teraz to już się nie zmieni
    z pewnością. Na pozór nic u mnie nie stracili.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2018-04-27 21:07:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >http://www.rp.pl/Polityka/180429483-Facebook-Nie-ma
    -u-nas-miejsca-dla-ONR.html
    > Aktualizacja: 27.04.2018, 14:53 ; Publikacja: 27.04.2018

    A dlaczego FB narobic wstydu, a nie ONR ?
    Jak oni sie nie wstydza korzystac z tego zydowskiego wynalazku :-)

    Jesli oni nie chca Zydow w Polsce, to dlaczego Zuckerberg nie mialby
    ich wyp* z FB ? :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-04-27 21:33:28
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-27 o 18:01, A. Filip pisze:
> [...]
    > b) mieć jakieś w miarę przyzwoite szansę na wygraną (po latach)
    > c) _z miejsca_ zastraszyć prawnie "cenzorów 21 wieku"?

    Paszoł won miłośniku polackich faszystów

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2018-04-27 21:50:37
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    u-nas-miejsca-dla-ONR.html
    i/

    > Paszoł won miłośniku polackich faszystów

    Poszoł won apologeto "ducha pierwszej poprawki olewających".
    To ponoć *BYŁ* fundament _amerykańskich_ wartości.
    Jak widać już nie jest przynajmniej dla Facebooka.

    To że ONR i NOP to mogą (zapewne) Facebookowi prawnie "naskoczyć"
    nie znaczy że USA nie poniesie wizerunkowych konsekwencji.
    Czasem sprawę wytacza się nie (tylko) po to by wygrać _w sądzie_.

    Facebokk _na razie_ ma pozycję "aż tak dominującą" że IMHO reguły
    "dla zwykłej firmy" przestają obowiązywać. W końcu Niemcy uchwaliły
    specjalne prawo (na) Facebooka by wymusić cenzurę. Jakby Facebookowcy
    nie kombinowali dupa będzie z tyłu i oberwą (cenzura v. wolność słowa).
    _Wszystkich_ nie mają szansy zadowolić, wybrali komu włażą.

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2018-04-28 00:55:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-27, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    > specjalne prawo (na) Facebooka by wymusić cenzurę. Jakby Facebookowcy
    > nie kombinowali dupa będzie z tyłu i oberwą (cenzura v. wolność słowa).
    > _Wszystkich_ nie mają szansy zadowolić, wybrali komu włażą.

    Większość ucieszy, że nie faszystom. Żadna wizerunkowa strata.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2018-04-28 03:31:41
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Większość ucieszy, że nie faszystom. Żadna wizerunkowa strata.

    Twoim zdaniem "duchem wolności słowa" amerykanie są już gotowi sobie
    ostentacyjnie dupę podetrzeć byle Facebookowe było na wierzchu?
    Dlaczego tak nisko oceniasz "podstawowe wolności" USA?

    Ja się zgadzam że to nie będzie strata wizerunkowe w Merkel-Europa.
    Jak to nie będzie strata wizerunkowa w USA to powinienem obniżyć swoją
    opinię o USA _znacznie_ .

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2018-04-28 07:27:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-28, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Twoim zdaniem "duchem wolności słowa" amerykanie są już gotowi sobie
    > ostentacyjnie dupę podetrzeć byle Facebookowe było na wierzchu?
    > Dlaczego tak nisko oceniasz "podstawowe wolności" USA?

    Znaczy się hasłem na sztandarze? Nie, nigdy, ale Amerykanie mają dośc
    swobodny sposób interpretowania różnych rzeczy, byle by tylko dało się
    zachować patos i pozory. Przykładowo, jeśli przyjdzie mi kiedykolwiek
    ubiegac się o wizę ameykańska, to kto wie czy jakiś urządnik nie
    dogrzebie się do tego watku i zgdonie z duchem wolności słowa, nie
    odmówia mi wizy.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2018-04-28 11:06:01
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-04-27 18:01, A. Filip wrote:
> [...]
    > b) mieć jakieś w miarę przyzwoite szansę na wygraną (po latach)
    > c) _z miejsca_ zastraszyć prawnie "cenzorów 21 wieku"?

    Dlaczego wielu zapomina, że Facebook to firma prywatna i właśnie w
    ramach tych wolności obywatelskich może robić co chce? I że polityka
    firmy prywatnej to nie polityka państwa, w którym jest zarejestrowana?

    Przypominam ponadto, że wbrew powszechnej opinii posiadanie konta na
    Facebooku nie jest obowiązkowe.