  • 31. Data: 2004-08-18 17:47:25
    Temat: [FLAME] Czy Policja moze zabrac komputer
    Od: adhan diWhizZ <a...@...sygnaturze.net>

    Adam napisal(a):

    > Tyle odpowiedzi ale wszystkie nie na temat.

    otrzytmales odpowiedz, a jesli sie jej niedopatrzyles to Ci ja podaje:
    nie, nie moze ale moze Ci zatrzymac twardy dysk jako dowod popelnienia
    przez Ciebie przestepstwa jakim jest posiadanie nielegalnego oprogramowania.
    I zapomnij o tym ze Ci go zwroca.

    > NIe wierze ze Wy jestescie tacy swieci i macie wszystko legal.

    mozesz sobie wierzyc lub nie ale ja uruchamiajac firme rok temu jechalem
    na win 2003 server o ktorym pisalem w poprzednim poscie i redhacie do
    fakturowania i takich tam. Pozniej wydalem kilka tysiecy zlotych
    _oryginalne_ oprogramowanie i nie musze trzasc tylkiem ze mi wpadnie mi
    policja gospodarcza. Czasem trzeba sie postarac.

    > Ja prosilem Was o pomoc a nie o wymadrzanie sie i nasmiewanie.

    Chlopaku, jak bys pogooglal, chodzby w archiwum grupy, to bys znalazl
    odpowiedz i nie musialbys zaczynac tego tematu. Podobnie jak bys
    pomyslal i troszke popracowal (nauka poprzez prace) nie mialbys tego
    problemu.

    > Zobaczymy jak do Was zawita Policja i co wtedy powiecie.

    NTG poszukaj moze na: http://tinyurl.com/4jshk

    pozdr./ag

    --
    .. :: kreatyw.studio : grafika i fotografia w metalu :: ..
    :: /||\|_| /||\| :: stabilizacja motylka to szpilka ...

  • 32. Data: 2004-08-18 18:10:50
    Temat: Re: [FLAME] Czy Policja moze zabrac komputer
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik adhan diWhizZ napisał(a):

> [...]
    > przez Ciebie przestepstwa jakim jest posiadanie nielegalnego oprogramowania.

    Może ty byś pogoglał i nie udzielał złych odpowiedzi.
    Policja może zatrzymać cały komputer, a nie tylko twardy dysk.

    --
    JOHNSON :)

  • 33. Data: 2004-08-18 18:26:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Może ty byś pogoglał i nie udzielał złych odpowiedzi.
    > Policja może zatrzymać cały komputer, a nie tylko twardy dysk.

    Jak uzasadnisz zarzymanie komputera gdy z wlasciciel przy Tobie wyjmie dysk
    (zakladajac ze jestes tym policjantem)
    i Ci go wreczy ? Monitor tez zabierzesz ? Biurko tez, bo na nim komputer
    stoi ? Jestem ciekaw jakbys sie pozniej tlumaczyl.

    P.

  • 34. Data: 2004-08-18 18:42:00
    Temat: Re: Czy Policja moze zabrac komputer
    Od: bart <b...@o...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > a co Ty do mnie?

    sory tak wyszlo mialo byc ogolnie :)

    > Ja nie mam z tym problemu, ale wiele ludzi nie wie o istnieniu linuksa, wie
    > tylko o windowsie
    > i co maja zrobic?

    Oj myslisz sie kupa ludzi wie o Linuxie lecz maja leki bo jest inny. Nie
    beda chodzic gry i td. Utarlo sie tak ze windows i koniec, wszedzie tylk
    okienka widzieli w szkolach w domach w urzedach i to jest raczej kwestja
    przyzwyczajenia na ktorej M$ robi kase.

    > wstapic do klubu nokia i kupic bilet za 50 zl :)

    nie chodzilo mi o namiastke rejsu a rejs.

    > sorry ale komputera na pol roku nie kupujesz, a przy wymianie procesora czy
    > ramu
    > licencja nie wygasa.

    Taaa i owszem ale z wymiana procesora najczesciej idzie w parze wymiana
    plyty glownej i co Ty na to?

    > P.

    bart

  • 35. Data: 2004-08-18 19:04:04
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 18. sierpnia 2004 20:42 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane bart:

    > Oj myslisz sie kupa ludzi wie o Linuxie lecz maja leki bo jest inny.

    Twój punkt widzenia jest dla mnie wielce niezrozumiały. Uważasz, że muszę
    brać leki, żeby używać Linuksa, czy też powinienem je brać, żeby przestać
    używać?

    I nic na to. Można wymieniać.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 36. Data: 2004-08-18 19:05:03
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 18. sierpnia 2004 17:52 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Przemek R.:

    > problem bylby na epwno mniejszty gdyby sprzedawcy informowali o tym,
    > a niektorzy to nawet instaluja lewego windowsa

    przestępcy są wszędzie. Też wśród sprzedawców.
    Dlatego trzeba edukować, edukować, edukować.

  • 37. Data: 2004-08-18 19:32:14
    Od: adhan diWhizZ <a...@...sygnaturze.net>

    Johnson napisał(a):

    > Może ty byś pogoglał i nie udzielał złych odpowiedzi.
    > Policja może zatrzymać cały komputer, a nie tylko twardy dysk.

    tylko wtedy gdy nie ma mozliwosci wyjecia dysku ;|

    pozdr. /ag

  • 38. Data: 2004-08-18 19:39:42
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik adhan diWhizZ napisał(a):

    > tylko wtedy gdy nie ma mozliwosci wyjecia dysku ;|
    >
    > pozdr. /ag

    Tak Ci się tylko wydaje.

    --
    JOHNSON :)

  • 39. Data: 2004-08-18 19:40:43
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    Przemek R. napisał(a):
    > Sciagnij sobie GIMP 2, interfejs o duzo fajniejszy od photoshopa

    Fajniejszy? To jest jeden z bardziej nie-intuicyjnych programow... Ale
    trzeba przyznac ze jak na cene (0$) to warto z niego korzystac.
    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 40. Data: 2004-08-18 19:57:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Taaa i owszem ale z wymiana procesora najczesciej idzie w parze wymiana
    > plyty glownej i co Ty na to?

    a ja na to jak na lato :-)
    , zwykle sie kupuje taka plyte ktora obsluzy wiekszy procek.

    po za tym z tego co czytalem na grupie wzzne jest gdzie jest naklejka, wiec
    naklejam na obudowe i reszta mnie wali.

    P.