  • 21. Data: 2004-08-18 13:24:53
    Temat: Re: Czy Policja moze zabrac komputer
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciu wrote:

    > jasne... znalazlem multum windowsa freeware,

    Jeśli koniecznie chcesz mieś to g*.*no, to płać. Ja wybrałem coś
    lepszego i... nie musiałem płacić :)

    > officea,

    Open Office, Star Office

    > corela, photoshopa,

    Dlaczego się upierasz przy konkretnych markach?

    [ciach]

    > Te bajki wlozcie w ksiazki, najlepiej dla dzieci. Jak siedze w pracy to
    > owszem wszystko co mam to legalne. Ale w domu nie uwierze nikomu ze posiada
    > wszystkie programy legalne. Bo to wydatek rzedu kilkunastu tysiecy zlotych.

    No popatrz. A ja mam: system, pełny pakiet biurowy, sporo gier, WWW,
    FTP, pocztę, grupy dyskusyjne, programy multimedialne i mnóstwo innych
    programów, których nawet nie zdążyłem zainstalować. Wszystko legalnie i
    za cenę dwóch płytek DVD-RW i jakichś 20% miesięcznego wykorzystania
    swojego stałego łącza.

    > A u nas gdzie bezrobocie, bidota, sodoma.... pomarzyc.
    > Dla mnie to jest nienormalne. Bo wystarczyloby obnizyc cene takiego windowsa
    > z 400zl do 40zl i z checia sam bym kupil.A takich jak ja na pewno byloby
    > wiecej. Wiec Microsoft i tak by lepiej na tym wyszedl niz sprzedajac mniej
    > za wiecej.

    A ja bym wolał, żeby nie obniżali - wtedy może więcej osób rzuci
    wreszcie to g*.*no i zainstaluje sobie prawdziwe systemu operacyjne :)

  • 22. Data: 2004-08-18 14:31:00
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 18. sierpnia 2004 12:55 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Przemek R.:

    > Jak by byl OEm do wszystkich komputerow to nie bylo by pirackich
    > windowsow.

    No jasne, jeszcze czego.... Do laptopów jest i przez to nie mogę sobie kupić
    sensownego laptopa w sensownej cenie....

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 23. Data: 2004-08-18 14:32:37
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 18. sierpnia 2004 12:57 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Przemek R.:

    > chyab glownie chodzi o windowsy. Ja Wiem ze jest wspanialy linux,
    > wklejalem tu nawet zdjecia, wyglada jak XP,
    > ale wieksza czesc polakow nie wie o istnieniu czegos takiego.
    > A nie kazdego stac na zakup za 1000 i wiecej windowsa,

    To niech kupują tego za 400zł. Widzisz problem? A jak nie stać, to pech.
    Mnie też nie stać na wiele rzeczy.

    > nie zdaja tez sobie
    > sprawy z tego co grozi za przegranie od kolegi.

    Owszem, bo brak edukacji. Spotykałem złodziei nawet wśród nauczycieli. I
    żeby to jeszcze tylko kradli, ale nawet handlowali ze swoimi uczniami....
    Zgroza.

  • 24. Data: 2004-08-18 14:36:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Ps.

    > jasne... znalazlem multum windowsa freeware, officea, corela, photoshopa,

    Sciagnij sobie GIMP 2, interfejs o duzo fajniejszy od photoshopa a i zrobisz
    wiekszosc
    z tego co robisz w Photosh.

    I odrazu, zamiast 3D studio.... www.blender.org

    P.

    --
    '''''"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""""""

    odwiedź też forum poświęconemu
    językowi C++ http://cpp.g5.pl

  • 25. Data: 2004-08-18 14:43:50
    Od: bart <b...@o...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > jak dajesz porownanie to chociaz daj madrzejsze, to tak jak by na kursie na
    > prawko mial przyjezdzac swoim samochodem,.

    Alez to bylo madre w pewnym sensie - za kurs placisz i masz do
    dyspozycji samochod z instruktorem. Za soft tez zaplaci i bedzie mial
    mozliwosc jego nauki oraz korzystania z supportu

    > Ja mu proponuje dowiedziec sie czy na jego uczelni jest cos w rodzaju MSDNA
    > academic, pbardzo prawdopodobne ze tak, skoro studiuje inforamtyke.

    A jezeli nie ma to moze tak jak na kursie na prawko dokupic "dodatkowe
    godziny jazdy"

    Poza tym nie ma nic za darmo jesli chce zdobywac wiedze trzeba
    inwestowac, jesli inwestycje beda trafione to wynagrodzenie bedzie chojne.

    > P.
    bart.

  • 26. Data: 2004-08-18 14:46:20
    Od: bart <b...@o...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > Jak by byl OEm do wszystkich komputerow to nie bylo by pirackich windowsow.

    Jak Cie nie satc nie uzywaj.
    Chcialbym wlasnie poplynac w rejs z laska ale mnie nie stac wiec co
    proponujesz? Tak wiem mam isc "pozyczyc" jachcik z portu.

    Co do OEMow, juz widze jak po kazdej modernizacji kompa zmieniasz
    windowsa i inne programy (kupujesz kolejnego oema)

    > P.

    bart.

  • 27. Data: 2004-08-18 15:50:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jak Cie nie satc nie uzywaj.

    a co Ty do mnie?
    Ja nie mam z tym problemu, ale wiele ludzi nie wie o istnieniu linuksa, wie
    tylko o windowsie
    i co maja zrobic?

    > Chcialbym wlasnie poplynac w rejs z laska ale mnie nie stac wiec co
    > proponujesz? Tak wiem mam isc "pozyczyc" jachcik z portu.

    wstapic do klubu nokia i kupic bilet za 50 zl :)

    > Co do OEMow, juz widze jak po kazdej modernizacji kompa zmieniasz
    > windowsa i inne programy (kupujesz kolejnego oema)

    sorry ale komputera na pol roku nie kupujesz, a przy wymianie procesora czy
    ramu
    licencja nie wygasa.

    P.

  • 28. Data: 2004-08-18 15:52:25
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Owszem, bo brak edukacji. Spotykałem złodziei nawet wśród nauczycieli. I
    > żeby to jeszcze tylko kradli, ale nawet handlowali ze swoimi uczniami....
    > Zgroza.

    problem bylby na epwno mniejszty gdyby sprzedawcy informowali o tym,
    a niektorzy to nawet instaluja lewego windowsa i kupujacy jest przekonany ze
    ma
    wszystko legalnie az tu wpada banda P. i "Suprajs"

    P.

  • 29. Data: 2004-08-18 15:58:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Alez to bylo madre w pewnym sensie - za kurs placisz i masz do
    > dyspozycji samochod z instruktorem. Za soft tez zaplaci i bedzie mial
    > mozliwosc jego nauki oraz korzystania z supportu

    porownanie bylo zle.

    A co do supportu przy tych lepszych programach , to jak sie widzi w polsce
    cos takiego:
    (ze strony borlanda)

    Pomoc telefoniczna (hotline)
    a.. Pomoc udzielana jest wyłącznie legalnym użytkownikom, którzy
    wykorzystują produkty firmy Borland zgodnie z wymaganiami sprzętowymi i
    programowymi
    b.. Pomocą objęte są produkty będące w bieżącej ofercie handlowej firmy
    oraz starsze wersje przez okres 12 miesięcy od daty ich wycofania ze
    sprzedaży
    c.. W ramach usługi "hotline" konsultanci BSC Polska odpowiadają na
    pytania techniczne pod warunkiem, że są sformułowane w sposób jasny i
    przejrzysty. Zapytania mogą zawierać niewielką ilość kodu źródłowego, o ile
    jest ona konieczna do ilustracji zapytania
    d.. Zadający pytanie może zostać poproszony przez konsultanta o
    dostarczenie dodatkowych danych, potrzebnych do sprawnego rozwiązania
    problemu
    e.. Jeśli pytanie nie będzie jasno sprecyzowane, będzie dotyczyło
    produktów nieobjętych pomocą techniczną (np. produktów innej firmy) lub
    konieczne okażą się konsultacje, pracownik pomocy technicznej może nie
    odpowiedzieć na pytanie, za co klient nie zostanie obciążony finansowo.
    f.. Zasady płatności: cena za każde zadanie pytanie jest uzależniona od
    liczby wykupionych przez użytkownika odpowiedzi:
    a.. 1 (pojedyncze pytanie) - 350 zł
    b.. ~~~~~~~~~~~~~~~~
    c.. 5 (pakiet 5 pytań) - 1500 zł ~
    g.. ~~~~~~~~~~~~~~~~
    h.. 10 (pakiet 10 pytań) - 2500 zł
    i.. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    a.. większe pakiety mogą być negocjowane indywidualnie s...@b...pl
    j.. Umowa pomocy telefonicznej zawierana jest na rok.
    k.. Jeśli użytkownikowi pozostaną niewykorzystane zapytania mogą być one
    przeniesione do nowej, przedłużającej obecną umowy.
    l.. W każdej chwili umowa może być zakończona przez klienta.
    m.. Pomoc techniczna nie obejmuje produktów Borland Enterprise Server oraz
    VisiBroker.

    To nie wiadomo czy sie miac czy plakac.

    dziekuje za taki support

    P.

  • 30. Data: 2004-08-18 16:19:56
    Od: Adam <a...@w...pl>

    Tyle odpowiedzi ale wszystkie nie na temat.

    NIe wierze ze Wy jestescie tacy swieci i macie wszystko legal.

    Ja prosilem Was o pomoc a nie o wymadrzanie sie i nasmiewanie.

    Zobaczymy jak do Was zawita Policja i co wtedy powiecie.