  • 41. Data: 2004-08-18 19:57:59
    Temat: Re: Czy Policja moze zabrac komputer
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > przestępcy są wszędzie. Też wśród sprzedawców.
    > Dlatego trzeba edukować, edukować, edukować.

    zgadza sie.

    P.

  • 42. Data: 2004-08-18 20:00:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    -- > > Sciagnij sobie GIMP 2, interfejs o duzo fajniejszy od photoshopa

    > Fajniejszy? To jest jeden z bardziej nie-intuicyjnych programow... Ale
    > trzeba przyznac ze jak na cene (0$) to warto z niego korzystac.
    > --

    no co ty, z 2jki korzystales?

    Ja bylem w szoku jakie cudo mozna zrobic z obrazka klikajac kilka razy.
    (sporo bajerkow jest , w ogole dwójka zupełnie inaczej wyglada bardzo
    prawdopodobne ze
    wczesniejsza wersje widziales bo ta jest dopiero od kilku miesiecy)

    P.

  • 43. Data: 2004-08-18 20:02:27
    Temat: Re: [FLAME] Czy Policja moze zabrac komputer
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak Ci się tylko wydaje.

    jak by sie wydawalo, to w TV bysmy nie slyszeli ze tu i tu zatrzymano dyski
    twarde,

    P.

  • 44. Data: 2004-08-18 20:03:52
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    Przemek R. napisał(a):

> [...]
    > prawdopodobne ze
    > wczesniejsza wersje widziales bo ta jest dopiero od kilku miesiecy)

    Ta, nie wiedzialem ze jest az taki postep technologiczny w stosunku do
    wczesniejszej wersji... Tu musial byc obrot o 180* bo ten Gimp z ktorego
    JA korzystalem byl po prostu beznadziejny ;/ Teraz na Linuchu nie siedze
    wiec niezbyt sie interesuje linuchowymi programami, stad taka gafa ^^

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 45. Data: 2004-08-18 20:22:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > sorry ale komputera na pol roku nie kupujesz, a przy
    > wymianie procesora czy ramu licencja nie wygasa.

    Poki co ;-P

  • 46. Data: 2004-08-18 21:26:53
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 18. sierpnia 2004 22:03 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Drwal:

> [...]
    > JA korzystalem byl po prostu beznadziejny ;/ Teraz na Linuchu nie siedze
    > wiec niezbyt sie interesuje linuchowymi programami, stad taka gafa ^^

    Nie wiem kto to jest ta Linucha, ale Gimpa możesz wypróbować w każdej
    chwili, na przykład wersję pod Windows.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 47. Data: 2004-08-18 21:45:37
    Od: ===Tomy=== <t...@t...com.pl>

    Wed, 18 Aug 2004 22:02:27 +0200, na pl.soc.prawo, Przemek R. napisał(a):

    > jak by sie wydawalo, to w TV bysmy nie slyszeli ze tu i tu zatrzymano dyski
    > twarde,

    W przypadku posiadania samego nielegalnego oprogramowania - owszem.
    W przypadku czerpania korzyści majątkowych tudzież rozpowszechnianie
    poprzez uprzednie kopiowanie komputer jest przedmiotem popełnianego
    przestępstwa i takowym, brzydkich piracikom, chłopaki zabierają całą
    "szafeczkę".

    BTW: nie dawno w komercyjnej TV pokazywali swoje osiągnięcia, i wystawowe
    dla dziennikarzy biurka były po krawędzie wypełnione PC-tami.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 48. Data: 2004-08-19 07:30:44
    Od: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>

    A ja mam inne pytanie. Jak policja powinna zabespieczyc taki komputer
    (powiedzmy ze w nakazie maja napisane ze dokonac przeszukania mieszkania i
    zabespieczenia komputera? Jak to wyglada powinni go zaplabowac czy tez tylko
    wziasc "pod pache" i z nim wyjsc :))
    jaki przepis reguluje zabezpieczanie przedmioteow przy przeszukaniu?

    Pozdrawiam
    Karol

  • 49. Data: 2004-08-19 08:37:54
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Poki co ;-P

    :)

    P.

  • 50. Data: 2004-08-19 08:39:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > JA korzystalem byl po prostu beznadziejny ;/ Teraz na Linuchu nie siedze
    > wiec niezbyt sie interesuje linuchowymi programami, stad taka gafa ^^

    masz wersje pod windowsa, wpisz w googlach. No cudo normalnie :)
    (musisz sciagnac tez GTK Runtime 2.0 bo w gta 2.0 jest pisany dlatego tak
    ladnie wyglada)

    P.