  • 1. Data: 2004-08-17 20:31:41
    Temat: krajowy rejestr karny
    Od: "jasiu74" <j...@n...gazeta.pl>

    witam !
    jak dlugo sie czeka na zaswiadzenie o niekaralnosci z KRK?
    jasiu

  • 2. Data: 2004-08-17 20:36:53
    Temat: Re: krajowy rejestr karny
    Od: Dredd<...@...pl>

    > jak dlugo sie czeka na zaswiadzenie o niekaralnosci z KRK?

    Jeśli nie jest się karanym to można je dostać praktycznie od ręki w
    specjalnych punktach informacyjnych KRK
    Jeśli było się karanym to z tego co słyszałem trwa to dłużej - myślę że
    do miesiąca

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-08-17 20:55:42
    Od: d3<d...@o...pl>

> [...]
    > specjalnych punktach informacyjnych KRK
    > Jeśli było się karanym to z tego co słyszałem trwa to dłużej - myślę

    a jak się nie jest karanym (było zatarcie skazania) to też od ręki?
    jak to jest?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-08-18 06:36:52
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "jasiu74" <j...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > witam !
    > jak dlugo sie czeka na zaswiadzenie o niekaralnosci z KRK?
    > jasiu

    Tyle, ile trzeba odstać w kolejce, tzn. dostajesz od ręki ale kolejki
    potrafią być koszmarne.
    pzdr