  • 71. Data: 2004-08-21 13:31:40
    Temat: Re: [FLAME] Czy Policja moze zabrac komputer
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > nie sadze. prawdopodobnie najpierw sprzetem zajmie sie biegly w celu
    > sprawdzenia zawartosci, a to "troche" potrwa

    no ale bezprawnie zostal zabrany wiec chyba mozna sie pozniej domagac
    jakiegos zadosc uczycienia ?
    (chociaz by to by policjant odpowiedzialny za to po "dupie dostal")

    Adam lec do Neurologa niech Ci jakas chorobe wymysli (pojawila sie po tych
    zdarzeniach) :)) Moze zarobisz na tym :))
    BTW czy miales na kompie plomby (gwarancyjne), odmowiles wykrecenia dysku
    itp?

    P.

  • 72. Data: 2004-08-22 10:10:41
    Temat: Re: Czy Policja moze zabrac komputer
    Od: "Mariusz" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Mam kolejne pytanie z zycia wziete.
    >
    > Czy Policja po wejsciu do mieszkania, po stwierdzeniu ze mam na
    > komputerze np nielegalnego Windowsa

    Czy policja może tak sobie wejść do mieszkania i zabrać komputer, nie mając
    nakazu prokuratora? Jak to było w Twoim przypadku?

  • 73. Data: 2004-08-22 11:00:06
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 21. sierpnia 2004 15:18 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Gotfryd Smolik news:

    > Niby tak. Ale mogą mu wystąpić "trudności techniczne" z uzyskaniem
    > sumy kontrolnej przy reinstalacji :>

    Wystarczy nawrzeszczeć :) Kolega zainstalował, zarejestował, a potem klient
    zmienił zdanie i całkiem inny sprzęt zechciał. Więc automatyczna
    rejestracja nie poszła. Kolega zadzwonił na infolinię, nawrzeszczał i mu
    zarejestrowali.

    > Jak ktoś wygra rozprawę o nakaz wydania "seriala" zgodnie z tym "co
    > jest tam napisane" - następni będą mieli łatwiej ;)

    Generalnie jak tak słucham jak ludzie się męczą z produktami Microsoftu, to
    mi ich żal :) Ja właśnie dlatego w 2003 roku zrezygnowałem z usług tej
    firmy, że miałem dość męczenia się z ich pomysłami i pomysłami programistów
    tworzących oprogramowanie na tamtą platformę :)

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 74. Data: 2004-08-22 11:41:00
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czy policja może tak sobie wejść do mieszkania i zabrać komputer, nie
    mając
    > nakazu prokuratora? Jak to było w Twoim przypadku?

    przeciez jest w tym watku wszystko.

    Jezeli wejdzie bez nakazu a okaze sie ze nic nie ma, bedzie miala klopoty.
    Po za tym naprawde rzadko moze wejsc bez nakazu, (poczytaj archiwum).

    A jak juz Cie zastanie i na Twoim kompie zastanie nielegalny soft, to jezeli
    nie
    handlujesz tym softem , czyli jezeli ni emasz po kilka/nascie kopii
    oprogramowania
    ma prawo tylko dysk zabrac, nie komputer.

    P.

  • 75. Data: 2004-08-23 20:40:40
    Od: Adam <a...@w...pl>

    > BTW czy miales na kompie plomby (gwarancyjne), odmowiles wykrecenia dysku
    > itp?
    >
    > P.

    Mowilem im zeby zabrali tylko dysk twardy a oni sie uparli i mowili ze
    musza zabrac caly komputer i nie ma gadania.

  • 76. Data: 2004-08-24 08:47:46
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Mowilem im zeby zabrali tylko dysk twardy a oni sie uparli i mowili ze
    > musza zabrac caly komputer i nie ma gadania.

    idz skladac skarge nie odpuszczaj, i opowiedz na grupie jak to sie
    potoczylo.

    P.