    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Era gsm, wylaczenie telefonu
    Date: Fri, 23 Apr 2004 12:15:27 +0200

    Użytkownik "Mikołaj Szkudlarz" <N...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:c6amq7$nim$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > poszedl do firmowego salonu i zlozyl wniosek o rezygnacje z uslugi na co
    > dostale papier.

    No i ok. Ma potwierdzenie rozwiazania umowy to ok

    > Jesli era nie wylacza telefonu w uzgodnionym terminie, czekajac bo byc
    moze
    > ktos zadzwoni i automatycznie uniewazania rozwiazanie umowy.

    hmm, a jestes 1005 pewien ze brat jako uzytkownik telefonu nie wyrazil woli
    korzystania nadal z uslug ERY? Na BOKu IDEI wystarczyła ustna dyspozycja gdy
    po złozeniu pisemnej rezygnacji postanowilam mieć jeszcze telefon przez
    jeden miesiąc aby umozliwic wszystkim kontrahentom kontakt ze soba. Byc moze
    zadzialalo to w ten sposob ze BOK zadzwonil do brata z pytaniem czemu
    rezygnuje z ich uslug - brat powiedzial ze nie chce jakies tam taryfy i
    wyrazil wole korzystania z telefonu - jakoś bowiem cięzko mi uwierzyć ze ERA
    sama z siebie nie rozwiazala umowy z klientem, mimo ze wczesniej przyjęla
    taka dyspozycje. Rozmowa z bratem wskazana.

    Jesli zas po prostu się myle, za co przepraszam, to pofatygowałabym się z
    owym potwierdzeniem rozwiazania umowy do salonu ERY i wyjasniła sprawę.

    > W ten sposob moj ojciec moglby placic za mojego brata do konca zycia :)

    Wiem coś o tym, bo sama płacę rachunki za mego brata:-))

    HaNkA