  • 21. Data: 2021-06-28 21:22:01
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2021 20:12:03 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale to Animka pisala :-)

    Raz na 100 razy mimo starań człowiek walnie kleksa, wybacz.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 22. Data: 2021-06-28 21:25:08
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.06.2021 o 20:29, J.F pisze:

    > A kiedy testowal? Swieza sprawa czy juz stara?
    > I w jakim kraju?

    Ma Marsie. Jakieś 100 lat temu.

    > Ale co bylo po szczepieniu z tymi dziecmi - celowo zakazono, czy tak
    > sobie normalnie żyły, licząc na to czy coś zlapią? :-)

    No jak to co było? Jak zwykle w takich przypadkach zamyka się ich w
    klatkach, karmi obierkami cebuli i polewa zimną wodą raz w tygodniu.

    Albo możesz jeszcze raz przeczytać akapit powyżej, tym razem ze
    zrozumieniem.

    > Ale nam

    To ty jesteś jakaś zorganizowana grupa?
    To by sporo wyjaśniało...

    > nie o skutecznosc szczepionki chodzi, tylko dlugofalowe skutki
    > uboczne. Zagwarantujesz, ze np nie powoduja nieplodnosci, czy jakis
    > wad w dalszym rozwoju, albo chorob autoimmunologicznych?

    Dziecko drogie...

    https://www.medonet.pl/koronawirus/to-musisz-wiedzie
    c,koronawirus-a-plodnosc---najnowsze-odkrycia-naukow
    cow,artykul,11083346.html

    https://www.dw.com/pl/koronawirus-cztery-mity-na-tem
    at-szczepie%C5%84-sprawdzamy/a-57250204

    Wyciągnij wnioski.

    > Maja tez troche malo czasu ... i byc moze duze parcie na zysk :-)

    Dziecko drogie...

    https://www.dw.com/pl/koronawirus-cztery-mity-na-tem
    at-szczepie%C5%84-sprawdzamy/a-57250204

    Wyciągnij wnioski.

    > jakis znikomy % zabija, reszte uodparnia :-)

    Bredzisz.

    "Trzeba też uwzględnić ,,Long COVID", czyli późne i długotrwałe
    powikłania po przebytej infekcji, takie jak chroniczne zmęczenie czy
    problemy z naczyniami krwionośnymi. Zjawisko to występuje również po
    łagodnym przebiegu.

    Obecnie nie wiadomo jeszcze, jak długo takie powikłania się utrzymują -
    powiedział DW Reinhold Foerster, wiceszef Niemieckiego Towarzystwa
    Immunologicznego. Jeśli więc ktoś woli zaryzykować infekcję zamiast się
    zaszczepić, podejmuje ,,duże ryzyko", jak twierdzi Foerster."

    > Za duzy % jednak zabija, albo przynajmniej umieszcza w szpitalu ... a
    > tlenu brak :-)

    Rzeczywiście zabawne.

    Jesteś dowodem na to, że nie tylko zwiększa się ilość idiotów. Rośnie
    również ich jakość.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 23. Data: 2021-06-29 01:16:00
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-28 o 20:12, J.F pisze:

    > Ale to Animka pisala :-)

    Skarzypyta!

    --
    animka

  • 24. Data: 2021-06-29 10:46:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jun 2021 21:25:08 +0200, Kviat wrote:

    > Ma Marsie. Jakieś 100 lat temu.

    Ciebie wlasne poglady zaslepiaja :-)

    Ciekawe jest kiedy testowal, aby sie dowiedziec ile te dzieci juz
    przezyly od zaszczepienia.

    I ciekawe jest sie dowiedziec, w jakim kraju testowal - USA, UK, czy
    jakis tani kraj wybrali :-)

> [...]
    > klatkach, karmi obierkami cebuli i polewa zimną wodą raz w tygodniu.
    >
    > Albo możesz jeszcze raz przeczytać akapit powyżej, tym razem ze

    z tych 16/978 nalezaloby wnioskowac, ze celowo nie zarazano.
    Ale czy aby na pewno? :-)

    P.S. z plotek: Pfizer firma amerykanska. Ale szczepionki robi
    Biontech, firma niemiecka.
    Izrael "sobie zalatwil" wczesne dawki szczepionki ... czyli Niemcy
    znow eksperymentuja na Zydach :-)

    W UE podobno Merkel naciskala na ograniczenie odpowiedzialnosci
    producentow od skutkow ubocznych ... bo ponoc rzad niemiecki grube
    pieniadze zainwestowal w Biontech, i nie chce, aby zbankrutowal :-)

    No i nasz Duda co polecial Trumpa prosic o szczepionki, a produkuje
    Biontech w Niemczech ... Merkel trzeba bylo prosic :-)

> [...]
    >
    > Dziecko drogie...
    > https://www.medonet.pl/koronawirus/to-musisz-wiedzie
    c,koronawirus-a-plodnosc---najnowsze-odkrycia-naukow

    Ale co tu wyciagac - albo bedzie dobrze, albo za pare lat sie okaze,
    ze jednak o czyms nie wiedzielismy.
    I co wtedy - wyciagniemy wnioski na przyszlosc?

> [...]
    > Immunologicznego. Jeśli więc ktoś woli zaryzykować infekcję zamiast się
    > zaszczepić, podejmuje ,,duże ryzyko", jak twierdzi Foerster."

    A szczepionka mRNA nie powoduje takich samych drobnych klopotow?
    Zagwarantujesz?

    > Rzeczywiście zabawne.
    > Jesteś dowodem na to, że nie tylko zwiększa się ilość idiotów. Rośnie
    > również ich jakość.

    Nie, po prostu ta "pandemia" uzmyslowila ponownie pare rzeczy.
    -wirus jest stosunkowo malo grozny. Smiertelnosc na poziomie ulamka %,
    bo trudno oszacowac ilosc osob, ktore przeszly bezobjawowo. Grypie sie
    czasem zarzuca wiecej zgonow.

    -a ze atakuje glownie starszych ... ZUS sie cieszy, rzad sie cieszy ..
    emeryci - ciekawe, czy sie ciesza :-)

    -prawdziwym problemem okazuje sie przeciazenie sluzby zdrowia i
    niedobor respiratorow/masek tlenowych. Bo to bardzo niedobrze, jak dla
    ciezko chorego nie ma miejsca w szpitalu ..

    -szczepionki dla doroslych ... chyba rozwiazuja problem, a o masowych
    zgonach na razie nie slychac.

    -ale szczepionki dla dzieci ... czy aby na pewno wystarczajaco dobrze
    przetestowane?

    J.

  • 25. Data: 2021-06-29 11:57:43
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Animka pisze:
    > Gdyby się nie zaszczepili to by znacznie dłużej żyli.

    Znane są przypadki, gdy po zderzeniu samochodów pasażer i kierowca
    zginęli w płomieniach, ponieważ byli przypięci pasami. Gdyby nie byli
    przypięci pasami to pewnie wylecieliby przez przednią szybę i mogliby
    jeszcze dłużej żyć. A jakby jeszcze do tego byli pijani, to ich szanse
    przeżycia by wzrosły, bo badania pokazują, że człowiek pijany ma w sobie
    jakąś taką swoistą "swobodę" lotu, która zapewnia większą przeżywalność
    przy upadku.

    Wniosek płaskoziemców: nie przypinać się pasami i pić ile tylko organizm
    da radę..., jest duża szansa na dłuższe życie...

  • 26. Data: 2021-06-29 12:14:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 28 Jun 2021 20:29:17 +0200, J.F napisał(a):

    > A kiedy testowal? Swieza sprawa czy juz stara?
    > I w jakim kraju?

    Możesz jeszcze zapytać o igły używane przy szczepieniu: czy były krótkie,
    czy długie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 27. Data: 2021-06-29 13:26:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Jun 2021 12:14:00 +0200, Olin wrote:

    > Możesz jeszcze zapytać o igły używane przy szczepieniu: czy były krótkie,
    > czy długie.

    Juz Kviatowi pisalem.

    Od czasu zalezy ocena dlugofalowych skutkow szczepionki.

    A od kraju ... ile pieniedzy chcieli zaryzykowac :-)

    J.

  • 28. Data: 2021-06-29 14:00:59
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 29.06.2021 o 10:46, J.F pisze:

    > Ciebie wlasne poglady zaslepiaja :-)

    Tak tak... znam ten tekst. Płaskoziemcy i cała reszta foliarzy zawsze
    tego używają, gdy brakuje im argumentów.

    > Ciekawe jest kiedy testowal, aby sie dowiedziec ile te dzieci juz
    > przezyly od zaszczepienia.

    Skoro cię to ciekawi, to dlaczego się nie dowiesz?

> [...]

    Skoro cię to ciekawi, to dlaczego się nie dowiesz?

    > z tych 16/978 nalezaloby wnioskowac, ze celowo nie zarazano.

    Ziemia nie jest płaska. Ale czy aby na pewno?
    Przecież można wnioskować, że NASA nas nie oszukuje.
    Ale czy aby na pewno?

> [...]
    > ze jednak o czyms nie wiedzielismy.
    > I co wtedy - wyciagniemy wnioski na przyszlosc?

    Dziecko drogie... szczepionki to nie jest nowy wynalazek.
    Stosujemy je właśnie dlatego, że kiedyś wyciągnięto wnioski na przyszłość.

    > A szczepionka mRNA nie powoduje takich samych drobnych klopotow?
    > Zagwarantujesz?

    Spróbowałeś chociaż dowiedzieć się cokolwiek na ten temat?

    > Nie, po prostu ta "pandemia" uzmyslowila ponownie pare rzeczy.

    Zdecydowanie się zgadzam. Uzmysłowiła, że w XXI wieku, pomimo
    powszechnej edukacji, nadal istnieje armia nieuków idiotów, która woli
    wierzyć w fejkewsy, płaską Ziemię, chemtrailsy, chipy w szczepionkach i
    zmowę reptilian w celu depopulacji ludzi. I że ta armia nadal rośnie.

> [...]

    Immunologicznego. Jeśli więc ktoś woli zaryzykować infekcję zamiast się
    zaszczepić, podejmuje ,,duże ryzyko", jak twierdzi Foerster.""

    Bredzisz. Nikt normalny tego nie robi.
    To tak jakbyś użył "argumentu", że czasami się zarzuca, że Ziemia jest
    płaska. Co z tego, że czasami jakiś oszołom antyszczepionkowy tak napisze?

    https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-pol
    sce,dlaczego-koronawirusa-nie-nalezy-porownywac-do-g
    rypy--wystarczy-spojrzec-na-statystyki-zgonow,artyku
    l,08030748.html

    https://konkret24.tvn24.pl/zdrowie,110/nie-brytyjscy
    -naukowcy-nie-ustalili-ze-grypa-jest-grozniejsza-niz
    -covid-19,1031240.html

    > -a ze atakuje glownie starszych ...

    Bredzisz. Atakuje wszystkich.
    Ale nie wszyscy przechodzą łagodnie.

> [...]

    > niedobor respiratorow/masek tlenowych. Bo to bardzo niedobrze, jak dla
    > ciezko chorego nie ma miejsca w szpitalu ..

    No popatrz... co roku w sezonie grypowym jakoś nie były przeciążone.
    A tu nagle prawie na całym świecie przeciążone i nie nadążali z
    produkcją tlenu dla szpitali.
    Trzeba być ślepym i głuchym idiotą żeby porównywać covid z grypą.

    > -szczepionki dla doroslych ... chyba rozwiazuja problem, a o masowych
    > zgonach na razie nie slychac.

    I możesz się łączyć z 5G bez abonamentu.
    Sam widzisz, że szczepionki mają same zalety.

    > -ale szczepionki dla dzieci ... czy aby na pewno wystarczajaco dobrze
    > przetestowane?

    Napisz do ludzi którzy opracowują szczepionki od kilkudziesięciu lat i
    wytłumacz im, jak powinno się wystarczająco dobrze testować szczepionki.
    Na pewno ucieszą się, że się czegoś nowego nauczyli.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 29. Data: 2021-06-29 14:26:29
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 29 Jun 2021 13:26:04 +0200, J.F napisał(a):

    > Od czasu zalezy ocena dlugofalowych skutkow szczepionki.

    Bez wątpienia masz rację, przy czym uczeni orzekli, że nie ma się czego
    bać. Akurat im wierzę bardziej niż Goździkowej tudzież mędrcom z
    warzywniaka i grup dyskusyjnych.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 30. Data: 2021-06-29 14:46:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Jun 2021 14:00:59 +0200, Kviat wrote:

    > Tak tak... znam ten tekst. Płaskoziemcy i cała reszta foliarzy zawsze
    > tego używają, gdy brakuje im argumentów.

    > Skoro cię to ciekawi, to dlaczego się nie dowiesz?

    Do Pfizera mam pisac?

    > Skoro cię to ciekawi, to dlaczego się nie dowiesz?

    j.w.

    > Ziemia nie jest płaska. Ale czy aby na pewno?
    > Przecież można wnioskować, że NASA nas nie oszukuje.
    > Ale czy aby na pewno?

    Tym niemniej ... przechowywanie tych dzieci w sterylnych warunkach nie
    daloby wynikow, a celowe zarazanie ... no coz, postep wymaga ofiar,
    pieprzyc etyke :-)

    Pozostaja salomonowe rozwiazanie - dzieci zyly normalnie, i byly
    narazone normalnie ... tylko gdzie, bo u nas to normalnie w domowej
    e-szkole :-)

> [...]
    >
    > Dziecko drogie... szczepionki to nie jest nowy wynalazek.
    > Stosujemy je właśnie dlatego, że kiedyś wyciągnięto wnioski na przyszłość.

    szczepionki w ogolnosci to nie jest nowy wynalazek, i pozytywnych
    skutkow w ogolnosci nie sposob przecenic, ale to nie znaczy, ze jakas
    pechowa nie moze sie przytrafic.

    https://ec.europa.eu/poland/sites/default/files/docs
    /news/17_co_z_potencjalnymi_skutkami_dlugoterminowym
    i.pdf
    "17. A co z potencjalnymi skutkami długoterminowymi? Czy jesteśmy
    bezpieczni i na pewno za 3, 5 czy 10 lat nie ujawnią się niepożądane
    skutki uboczne?

    jak mówiłem, są systemy, które będą monitorować długoterminowo
    jakiekolwiek działania niepożądane szczepionek. [...]
    "

    Tak, jestesmy bezpieczni, mamy systemy monitorowania, ktore juz za
    pare lat nas ostrzega przed dlugofalowymi skutkami ubocznymi :-P

    > Spróbowałeś chociaż dowiedzieć się cokolwiek na ten temat?

    Sprawa jest IMO zbyt nowa - trzeba poczekac na wiecej badan,
    publikacji, wynikow.

> [...]
    >
    > Obecnie nie wiadomo jeszcze, jak długo takie powikłania się utrzymują -
    > powiedział DW Reinhold Foerster, wiceszef Niemieckiego Towarzystwa

    No widzisz - same niewiadowe, a ty juz sie boisz :-P

    > Bredzisz. Nikt normalny tego nie robi.

    Robia robia.

    > To tak jakbyś użył "argumentu", że czasami się zarzuca, że Ziemia jest
    > płaska. Co z tego, że czasami jakiś oszołom antyszczepionkowy tak napisze?

    Nie o to chodzi. Grypa niby smiertelna nie jest, a potrafi
    wspolczesnie kilkadziesiat tysiecy ludzi usmiercic, a przynajmniej
    jest o to podejrzewana. No i Covid miewa smiertelnosc zblizona..

    > https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-pol
    sce,dlaczego-koronawirusa-nie-nalezy-porownywac-do-g
    rypy--wystarczy-spojrzec-na-statystyki-zgonow,artyku
    l,08030748.html

    W Polsce.
    https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps/

    W polowie strony masz "Z-scores by country", wydluz sobie tygodnie od
    2015 ...
    w Austrii jakas epidemia w 2017 byla, prawie tak mocna, jak Covid.
    We Francji tez, ale Covid mocniejszy. Wlochy, Portugalia, Hiszpania
    podobnie.

    Niemcy ... jakas pandemia? A moze, pod koniec 2020, cos tam drgnelo,
    prawie jak w 2018.

    No ale mamy jeszcze inne ciekawostki - Cypr, Malta.
    Luksemburg ta maly, ale przeciez nie wyspa.
    I Dania, Estonia, Finlandia, Norwegia.
    Polnocna Irlandia, Walia ... o co tu chodzi ?

    > https://konkret24.tvn24.pl/zdrowie,110/nie-brytyjscy
    -naukowcy-nie-ustalili-ze-grypa-jest-grozniejsza-niz
    -covid-19,1031240.html

    Ale brytyjscy naukowcy z Anglii, Szkocji czy Walii lub NI?
    Bo jak widzisz - jest roznica :-)

    > Bredzisz. Atakuje wszystkich.
    > Ale nie wszyscy przechodzą łagodnie.

    > Rzeczywiście zabawne.

    Ale prawdziwe :-(

    > No popatrz... co roku w sezonie grypowym jakoś nie były przeciążone.

    Widac troche inna choroba, albo ... w Londynie powstal wielki szpital
    tymczasowy. Przyjal ... 19 pacjentow.
    Skoro zwykle szpitale daly rade teraz, to daly rade i wczesniejszej
    grypie. Ale ... grypa w UK to akurat jakas slaba, tylko w Szkocji
    mocna :-)

    > A tu nagle prawie na całym świecie przeciążone i nie nadążali z
    > produkcją tlenu dla szpitali.

    Ja tam nie wiem, w Polsce raz nie nadazyli z zamowieniami...

    > Trzeba być ślepym i głuchym idiotą żeby porównywać covid z grypą.

    Patrz wyzej.

    > Napisz do ludzi którzy opracowują szczepionki od kilkudziesięciu lat i
    > wytłumacz im, jak powinno się wystarczająco dobrze testować szczepionki.
    > Na pewno ucieszą się, że się czegoś nowego nauczyli.

    No wlasnie o to chodzi - oni testuja od kilkudziesieciu lat.
    A tu mamy szczepionke, gdzie po paru miesiacach trzeba wszystkich
    zaszczepic.

    J.