  • 1. Data: 2021-06-25 18:03:06
    Temat: Zydzi trzymaja sie mocno
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/usa-od
    powiada-na-zmiany-w-ustawie-reprywatyzacyjnej-to-kro
    k-w-zla-strone/jkkrvde,79cfc278

    "Wierzymy w znaczenie rozwiązania kwestii restytucji z czasów
    Holokaustu, aby zapewnić sprawiedliwość i równość wszystkim ofiarom.
    Wczorajsza decyzja polskiego parlamentu była krokiem w złym kierunku.
    Apelujemy do Polski, aby nie posuwała się naprzód z tym
    ustawodawstwem" - napisał rzecznik Departamentu Stanu USA Ned Price na
    swoim Twitterze."

    J.

  • 2. Data: 2021-06-25 19:19:14
    Temat: Re: Zydzi trzymaja sie mocno
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Jun 2021 18:03:06 +0200, J.F napisał(a):

> [...]
    > Apelujemy do Polski, aby nie posuwała się naprzód z tym
    > ustawodawstwem" - napisał rzecznik Departamentu Stanu USA Ned Price na

    No i co dalej? Masz w związku z tym jakieś przemyślenia z którymi można
    by dyskutować czy już myślenie na newsach wyłączasz i tylko tak sobie
    popierdujesz?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 3. Data: 2021-06-25 21:36:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Chodzi o to że amerykańskie tupanie nóżkami już nie jest tak znaczące
    kiedy Polska podnosi argumenty o zrujnowaniu własności Żydów polskiego
    obywatelstwa (Polaków narodowości żydowskiej) przez Niemców. Jeśli ktoś
    miałby wypłacać odszkodowania to właśnie Niemcy a ZASIEDZENIE zarządzone
    przez aliantów w końcu musi kiedyś ZADZIAŁAĆ ;-)
    Taka argumentacja znajduje coraz większe zrozumienie na świecie.

    I co teraz będzie? ojojojjjjjj ;)

  • 4. Data: 2021-06-28 09:55:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Jun 2021 19:19:14 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    >>
    > No i co dalej? Masz w związku z tym jakieś przemyślenia z którymi można
    > by dyskutować czy już myślenie na newsach wyłączasz i tylko tak sobie

    Przemyslen to mam wiele i szerokich, ale przeciez jedno jest w temacie
    - lobby izraelskie w USA ma sie dobrze, czy wrecz bardzo dobrze :-)

    A przeciez nie zawsze tak bylo :-)

    J.

  • 5. Data: 2021-06-28 10:33:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2021 09:55:34 +0200, J.F napisał(a):

    > - lobby izraelskie w USA ma sie dobrze, czy wrecz bardzo dobrze :-)
    >
    > A przeciez nie zawsze tak bylo :-)

    No i co z tego? Czemu cię to tak bawi?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 6. Data: 2021-06-28 10:39:40
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    >
    > Przemyslen to mam wiele i szerokich, ale przeciez jedno jest w temacie
    > - lobby izraelskie w USA ma sie dobrze, czy wrecz bardzo dobrze :-)

    Ale czy już wpisali przyjaźń+ z Izraelem do Konstytucji/prawa USA?
    TAK => wskaż akty prawne z większymi konsekwencjami i trudne do zmiany
    od ręki.

    *Tu* jest grupa PRAWO, opierdol polityczny to pl.soc.polityka
    a "zjeb ogólny" to na pl.pregierz

    --
    A. Filip