  • 11. Data: 2021-06-28 17:36:35
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jun 2021 16:48:06 +0200, Animka wrote:

    > Gdyby się nie zaszczepili to by znacznie dłużej żyli.

    To akurat nie wiadomo, bo taki staruszek i to schorowany - w kazdej
    chwili moze umrzec.
    Wiec jak zaszczepisz miliony takich, to statystycznie kilku moze w
    ciagu tych 4 dni umrzec.
    A tu jeszcze czytasz - powaznie chorzy.

    J.

  • 12. Data: 2021-06-28 17:45:43
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    _Master_ pisze:
> [...]
    > wnętrza naszych komórek i zmusić je w rybosomach do produkcji białka
    > Spike, czyli kolca wirusa. Normalnie w naszych komórkach odbywa się
    > produkcja tylko i wyłącznie naszych białek na bazie naszego DNA. Wiemy
    > już z licznych badań naukowych, że samo białko Spike jest toksyczne.
    > "
    >

    > Ale przyznasz że ten "eksperyment" jest cokolwiek nowy i nie ma
    > wieloletnich badań które zagwarantowałyby poprawność działania i
    > BEZPIECZEŃSTWO i to O ZGROZO U DZIECI?
    >
    > Azbest też kiedyś był bezpieczny SMOGU nie było a papierosy nie

    Nie jest nowy, prace nad tym maja minimum 10 lat, i juz jest ta metoda
    stosowana w leczeniu nowotworów.

    Wszystko kiedyś było bezpieczne jak występowało w niskim natężeniu i bez
    wszechobecnego obecnie masowego natłoku wszelkiej chemii.

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

    Avast.

  • 13. Data: 2021-06-28 18:39:29
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.06.2021 o 16:06, J.F pisze:

    > Czekaj czekaj, ale kolega nie o tym.
    > Kolega o tym, jakie odszkodowanie dostaniesz, gdy sie okaze, ze
    > szczepionka jednak okazala sie zla :-)

    https://www.politykazdrowotna.com/72167,rekompensaty
    -za-nop-y-wymienione-tylko-na-ulotce-szczepionki

    > Tym niemniej szczepionke wypadaloby przetestowac na dzieciach ... i
    > kto wezmie odpowiedzialnosc finansową? :-)

    https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/szc
    zepionka-na-covid-19,rodzice-boja-sie-szczepic-dziec
    i-na-covid-19--co-na-to-lekarze-,artykul,92596227.ht
    ml

    "Nie jest prawdą, że szczepionka nie była badana wśród dzieci w wieku
    12-15 lat. Koncern testował środek na grupie 2 tys. osób, które nie
    miały oznak wcześniejszego zakażenia. Dzieci podzielono na dwie części -
    jedni dostali szczepionkę, inni placebo. Co się okazało? Na 1005
    uczestników badania, które otrzymały szczepionkę, nie stwierdzono
    żadnego przypadku COVID-19. 978 dzieci otrzymało placebo i zanotowano
    zakażenie u 16 z nich.

    Firma Pfizer zaczęła też testy szczepionki na młodszych dzieciach w
    wieku 5-11 lat. "

    > Ale w przypadku dzieci ... to wypadaloby lepiej sprawdzic.

    No tak, bo ci co opracowują szczepionki, to debile są.
    Muszą najpierw poczytać wpisy na grupach dyskusyjnych, bo inaczej to nie
    wiedzieliby co mają robić.

    > Poza tym, skoro ten wirus i tak juz krazy ... moze warto zostawic, aby
    > troche krazyl i uodparnial naturalnie.

    Ale wiesz, że ten wirus zabija, a nie uodparnia?
    Bo chyba rozumiesz, że gdyby powodował uodpornienie, to by ludziom
    wstrzykiwali wirusa, a nie szczepionkę...

    olywac-niebezpieczne-krwotoki-,artykul,1723374.html

    > Na calym swiecie?
    > Bo z drugiej strony, to chyba sa badania, ze regularne zazywanie
    > zmniejsza ryzyko innych chorob. Czy inaczej mowiac - nie zazywanie
    > aspiryny tez jest przyczyna wielu zgonow rocznie :-)

    Nie przeczytałeś - nie komentuj.

    > A tu jak widzisz - AstraZeneca swoja szczepionke troche wstrzymala ..
    > po raptem kilku podejrzanych zgonach.

    Żeby nie nakręcać oszołomstwa antyszczepionkowego.
    Mamy już prawie 8 mld. ludzi na świecie. Ilość idiotów też
    proporcjonalnie wzrosła.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 14. Data: 2021-06-28 19:17:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2021 18:39:29 +0200, Kviat napisał(a):

    > Mamy już prawie 8 mld. ludzi na świecie. Ilość idiotów też
    > proporcjonalnie wzrosła.

    Oto wielka rola epidemii w ewolucji gatunku. Każda począwszy od tej
    będzie zmniejszała udzial głupców w populacji :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 15. Data: 2021-06-28 19:18:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2021 17:36:35 +0200, J.F napisał(a):

> [...]

    O! Masz zadatki na jasnowidza :) Fakt, różne dziwne zdolności często
    występują w parze z wrodzoną głupotą.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 16. Data: 2021-06-28 20:12:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jun 2021 19:18:38 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > O! Masz zadatki na jasnowidza :) Fakt, różne dziwne zdolności często
    > występują w parze z wrodzoną głupotą.

    Ale to Animka pisala :-)

    J.

  • 17. Data: 2021-06-28 20:15:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jun 2021 19:17:01 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Oto wielka rola epidemii w ewolucji gatunku. Każda począwszy od tej
    > będzie zmniejszała udzial głupców w populacji :)

    No nie wiem, nie wiem - patrz "Idiocracy".

    Ta akurat malo smiertelna - malo wykonczy, w dodatku w wieku
    porozrodczym, a kto wie - moze i osobniki silne cialem, jeszcze mniej.

    A tak w ogole ... troche zatracilismy zdolnosci doboru naturalnego.
    Dawniej ginela polowa dzieci, to zostawaly silniejsze.
    Dzis dzieci prawie nie gina ...

    J.

  • 18. Data: 2021-06-28 20:29:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jun 2021 18:39:29 +0200, Kviat wrote:

    > https://www.politykazdrowotna.com/72167,rekompensaty
    -za-nop-y-wymienione-tylko-na-ulotce-szczepionki

    A uchwalili, czy to dopiero projekt?

    No i jak te firmy farmaceutyczne zareagowaly na 1.5% skladki?
    Moze i pozytywnie - jesli na tym sie ich odpowiedzialnosc konczy :-)

> [...]
    >
    > "Nie jest prawdą, że szczepionka nie była badana wśród dzieci w wieku
    > 12-15 lat. Koncern testował środek na grupie 2 tys. osób, które nie

    A kiedy testowal? Swieza sprawa czy juz stara?
    I w jakim kraju?

> [...]
    > uczestników badania, które otrzymały szczepionkę, nie stwierdzono
    > żadnego przypadku COVID-19. 978 dzieci otrzymało placebo i zanotowano

    Ale co bylo po szczepieniu z tymi dziecmi - celowo zakazono, czy tak
    sobie normalnie żyły, licząc na to czy coś zlapią? :-)

    Ale nam nie o skutecznosc szczepionki chodzi, tylko dlugofalowe skutki
    uboczne. Zagwarantujesz, ze np nie powoduja nieplodnosci, czy jakis
    wad w dalszym rozwoju, albo chorob autoimmunologicznych?

    > No tak, bo ci co opracowują szczepionki, to debile są.
    > Muszą najpierw poczytać wpisy na grupach dyskusyjnych, bo inaczej to nie
    > wiedzieliby co mają robić.

    Maja tez troche malo czasu ... i byc moze duze parcie na zysk :-)

    > Ale wiesz, że ten wirus zabija, a nie uodparnia?

    jakis znikomy % zabija, reszte uodparnia :-)

    > Bo chyba rozumiesz, że gdyby powodował uodpornienie, to by ludziom
    > wstrzykiwali wirusa, a nie szczepionkę...

    Za duzy % jednak zabija, albo przynajmniej umieszcza w szpitalu ... a
    tlenu brak :-)

    J.

  • 19. Data: 2021-06-28 20:51:59
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Oto wielka rola epidemii w ewolucji gatunku. Każda począwszy od tej
    > będzie zmniejszała udzial głupców w populacji :)

    Oraz tych, którzy nie mogą się zaszczepić z różnych powodów i mogą się
    zarazić od debila antyszczepionkowca.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 20. Data: 2021-06-28 20:56:24
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.06.2021 o 20:15, J.F pisze:

> [...]
    >
    > A tak w ogole ... troche zatracilismy zdolnosci doboru naturalnego.
    > Dawniej ginela polowa dzieci, to zostawaly silniejsze.

    Bardzo tęsknisz za tamtymi czasami?
    To przejdź się po szpitalu i zapytaj rodziców po chuj leczą te dzieci,
    skoro takie słabe. Pomóż im odzyskać zdolność doboru naturalnego.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr