    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 29 Jun 2021 14:46:25 +0200

    On Tue, 29 Jun 2021 14:00:59 +0200, Kviat wrote:

    > Tak tak... znam ten tekst. Płaskoziemcy i cała reszta foliarzy zawsze
    > tego używają, gdy brakuje im argumentów.

    > Skoro cię to ciekawi, to dlaczego się nie dowiesz?

    Do Pfizera mam pisac?

    > Skoro cię to ciekawi, to dlaczego się nie dowiesz?

    j.w.

    > Ziemia nie jest płaska. Ale czy aby na pewno?
    > Przecież można wnioskować, że NASA nas nie oszukuje.
    > Ale czy aby na pewno?

    Tym niemniej ... przechowywanie tych dzieci w sterylnych warunkach nie
    daloby wynikow, a celowe zarazanie ... no coz, postep wymaga ofiar,
    pieprzyc etyke :-)

    Pozostaja salomonowe rozwiazanie - dzieci zyly normalnie, i byly
    narazone normalnie ... tylko gdzie, bo u nas to normalnie w domowej
    e-szkole :-)

    c,koronawirus-a-plodnosc---najnowsze-odkrycia-naukow
    cow,artykul,11083346.html
    >>> https://www.dw.com/pl/koronawirus-cztery-mity-na-tem
    at-szczepie%C5%84-sprawdzamy/a-57250204

    > Dziecko drogie... szczepionki to nie jest nowy wynalazek.
    > Stosujemy je właśnie dlatego, że kiedyś wyciągnięto wnioski na przyszłość.

    szczepionki w ogolnosci to nie jest nowy wynalazek, i pozytywnych
    skutkow w ogolnosci nie sposob przecenic, ale to nie znaczy, ze jakas
    pechowa nie moze sie przytrafic.

    https://ec.europa.eu/poland/sites/default/files/docs
    /news/17_co_z_potencjalnymi_skutkami_dlugoterminowym
    i.pdf
    "17. A co z potencjalnymi skutkami długoterminowymi? Czy jesteśmy
    bezpieczni i na pewno za 3, 5 czy 10 lat nie ujawnią się niepożądane
    skutki uboczne?

    jak mówiłem, są systemy, które będą monitorować długoterminowo
    jakiekolwiek działania niepożądane szczepionek. [...]
    "

    Tak, jestesmy bezpieczni, mamy systemy monitorowania, ktore juz za
    pare lat nas ostrzega przed dlugofalowymi skutkami ubocznymi :-P

    > Spróbowałeś chociaż dowiedzieć się cokolwiek na ten temat?

    Sprawa jest IMO zbyt nowa - trzeba poczekac na wiecej badan,
    publikacji, wynikow.

    > Bredzisz.
    >
    > "Trzeba też uwzględnić ,,Long COVID", czyli późne i długotrwałe
    > powikłania po przebytej infekcji, takie jak chroniczne zmęczenie czy
    > problemy z naczyniami krwionośnymi. Zjawisko to występuje również po
    > łagodnym przebiegu.
    >
    > Obecnie nie wiadomo jeszcze, jak długo takie powikłania się utrzymują -
    > powiedział DW Reinhold Foerster, wiceszef Niemieckiego Towarzystwa
    > Immunologicznego.

    No widzisz - same niewiadowe, a ty juz sie boisz :-P

    > Bredzisz. Nikt normalny tego nie robi.

    Robia robia.

    > To tak jakbyś użył "argumentu", że czasami się zarzuca, że Ziemia jest
    > płaska. Co z tego, że czasami jakiś oszołom antyszczepionkowy tak napisze?

    Nie o to chodzi. Grypa niby smiertelna nie jest, a potrafi
    wspolczesnie kilkadziesiat tysiecy ludzi usmiercic, a przynajmniej
    jest o to podejrzewana. No i Covid miewa smiertelnosc zblizona..

    > https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-pol
    sce,dlaczego-koronawirusa-nie-nalezy-porownywac-do-g
    rypy--wystarczy-spojrzec-na-statystyki-zgonow,artyku
    l,08030748.html

    W Polsce.
    https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps/

    W polowie strony masz "Z-scores by country", wydluz sobie tygodnie od
    2015 ...
    w Austrii jakas epidemia w 2017 byla, prawie tak mocna, jak Covid.
    We Francji tez, ale Covid mocniejszy. Wlochy, Portugalia, Hiszpania
    podobnie.

    Niemcy ... jakas pandemia? A moze, pod koniec 2020, cos tam drgnelo,
    prawie jak w 2018.

    No ale mamy jeszcze inne ciekawostki - Cypr, Malta.
    Luksemburg ta maly, ale przeciez nie wyspa.
    I Dania, Estonia, Finlandia, Norwegia.
    Polnocna Irlandia, Walia ... o co tu chodzi ?

    > https://konkret24.tvn24.pl/zdrowie,110/nie-brytyjscy
    -naukowcy-nie-ustalili-ze-grypa-jest-grozniejsza-niz
    -covid-19,1031240.html

    Ale brytyjscy naukowcy z Anglii, Szkocji czy Walii lub NI?
    Bo jak widzisz - jest roznica :-)

    > Bredzisz. Atakuje wszystkich.
    > Ale nie wszyscy przechodzą łagodnie.

    > Rzeczywiście zabawne.

    Ale prawdziwe :-(

    > No popatrz... co roku w sezonie grypowym jakoś nie były przeciążone.

    Widac troche inna choroba, albo ... w Londynie powstal wielki szpital
    tymczasowy. Przyjal ... 19 pacjentow.
    Skoro zwykle szpitale daly rade teraz, to daly rade i wczesniejszej
    grypie. Ale ... grypa w UK to akurat jakas slaba, tylko w Szkocji
    mocna :-)

    > A tu nagle prawie na całym świecie przeciążone i nie nadążali z
    > produkcją tlenu dla szpitali.

    Ja tam nie wiem, w Polsce raz nie nadazyli z zamowieniami...

    > Trzeba być ślepym i głuchym idiotą żeby porównywać covid z grypą.

    Patrz wyzej.

    > Napisz do ludzi którzy opracowują szczepionki od kilkudziesięciu lat i
    > wytłumacz im, jak powinno się wystarczająco dobrze testować szczepionki.
    > Na pewno ucieszą się, że się czegoś nowego nauczyli.

    No wlasnie o to chodzi - oni testuja od kilkudziesieciu lat.
    A tu mamy szczepionke, gdzie po paru miesiacach trzeba wszystkich
    zaszczepic.

    J.