  • 1. Data: 2012-06-10 16:47:16
    Temat: EPU - nie ma mojego pozwu (po podpisaniu i oplaceniu)
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Czy ktos z Was skladal moze pozew w EPU?

    W czwartek zlozylem swoj pierwszy pozew, podpisalem go, oplacilem i od
    tego momentu "nigdzie go nie ma".
    Pusto mam w zakladce "Pozwy zlozone", pusto jest w "moich sprawach".

    To normalne, czy cos jest nie tak?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2012-06-10 18:43:37
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

> [...]
    > tego momentu "nigdzie go nie ma".
    > Pusto mam w zakladce "Pozwy zlozone", pusto jest w "moich sprawach".

    Mi sie wydaje, ze tez mialem jakies kilka dni, ze go nie widzialem.
    Ale po drugie, cos ostatnio zmienili w Moje Sprawy, i jak tam wchodze tez
    nic nie widze. Musze wpisac kawalek numeru sygnatury itp i kliknac filtruj -
    dopiero cos sie pokazuje.

    Fantom

  • 3. Data: 2012-06-10 19:25:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-10 18:43, Fantom pisze:

> [...]
    > Ale po drugie, cos ostatnio zmienili w Moje Sprawy, i jak tam wchodze
    > tez nic nie widze. Musze wpisac kawalek numeru sygnatury itp i kliknac

    To prawda, coś im się spieprzyło już od kilku tygodni i po wejściu w
    "moje sprawy" nie widać pozwów.

    Informatyk odpisał:
    "Problem można rozwiązać poprzez ustawienie filtrowania na 'Tylko sprawy
    zakreślone' lub 'Tylko sprawy niezakreślone', następnie "sygnatura
    sprawy" na % - pokazują się wtedy wszystkie sprawy lub poprzez
    ustawienie filtru zakres dat wpływu."

    ale wygoda tego do dupy.

    Jak ze wszystkim związanym z informatyzacją, za co się nasza POlska weźmie.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2012-06-10 19:43:23
    Od: bzdreg <b...@n...pl>

    W dniu 2012-06-10 19:25, Liwiusz pisze:
    > ale wygoda tego do dupy.
    >
    > Jak ze wszystkim związanym z informatyzacją, za co się nasza POlska weźmie.

    No - skoro ministrem jest pan "Bo - ni" :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 5. Data: 2012-06-10 20:24:33
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 10 Cze, 19:25, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > zakreślone' lub 'Tylko sprawy niezakreślone', następnie "sygnatura
    > sprawy" na % - pokazują się wtedy wszystkie sprawy lub poprzez

    Ten patent nie dziala :(
    Napisalem do pomocy technicznej. Daj znac jak odpowiedza.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2012-06-10 20:55:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-10 20:24, Rafal M pisze:

    > Ten patent nie dziala :(
    > Napisalem do pomocy technicznej. Daj znac jak odpowiedza.

    Właśnie to mi napisała ekpia techcniczna e-sądu.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2012-06-10 20:56:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-10 20:55, Liwiusz pisze:

    > Właśnie to mi napisała ekpia techcniczna e-sądu.

    Swoją drogą - napisz, co Ci odpiszą, ciekawe czy mają kopiuj-wklej ;)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2012-06-10 21:42:33
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 10 Cze, 20:56, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Swoją drogą - napisz, co Ci odpiszą, ciekawe czy mają kopiuj-wklej ;)

    A szybko ogolnie odpowiadaja?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 9. Data: 2012-06-10 22:21:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-10 21:42, Rafal M pisze:

    > A szybko ogolnie odpowiadaja?

    Gdzieś tak na pierwszy-drugi dzień powszedni dostałem odpowiedź.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2012-06-11 19:43:44
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 10 Cze, 20:56, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Właśnie to mi napisała ekpia techcniczna e-sądu.
    >
    > Swoją drogą - napisz, co Ci odpiszą, ciekawe czy mają kopiuj-wklej ;)

    Dostalem odp ze po oplaceniu pozwu czekaja jeszcze na potwierdzenie od
    eCardu. W zwiazku z duza iloscia skladanych pozow okres oczekiwania to
    kilka dni, dopiero wtedy pozew pojawi sie w "moich sprawach:.

    BTW: Ile sie teraz czeka na nakaz zaplaty w EPU?

    Pozdrawiam
    Rafal