  • 1. Data: 2007-07-21 08:54:24
    Temat: EOS firma windykacyjna
    Od: "Maciek" <m...@o...pl>

    Widzę tutaj parę wątków na temat windykacji
    przez firmy zewnętrzne więc może i ja dodam parę słów.
    Od 3 miesięcy przyczepiła mi się firma zwana EOS.
    Trąbią że mam im zapłacić za fakturę TPSA
    z 2004 roku. Notabene według mojego uznania
    taka faktura została zapłacona - oni twierdzą inaczej.
    Ale to jeszcze pół biedy. A niechby sobie twierdzili,
    gdyby to robili w sposób cywilizowany !
    Dzwoni do mnie jakaś baba średnio dwa razy w tygodniu.
    Jak zacznie dzwonić ta suka - bo inaczej powiedzieć
    się nie da - to dzwoni w jednym dniu pod rząd z 20 razy
    i usilnie chce wymusić na mnie abym przyznał się do długu !
    Jak mówiłem. Lałbym to sikiem prostym, gdyby robili
    to z klasą. Ale ich poziom to totalne chamstwo.
    Wkur... się na maxa gdy ta suka
    zaczeła krzyczeć na moją żonę i wykrzyczała,
    że i tu cytat: "umieszczę ogłoszenie w prasie i internecie,
    że jesteś dziwką!!!" i pare innych grozb oraz epitetow.

    Zawiadomienie do prokuratury wraz z materialem
    dowodowym juz przygotowane...

  • 2. Data: 2007-07-21 10:21:48
    Temat: Re: EOS firma windykacyjna
    Od: "TmP" <b...@b...bli>

    "Maciek" <m...@o...pl> wrote in message
    <ciach>
> [...]
    > że jesteś dziwką!!!" i pare innych grozb oraz epitetow.
    >
    > Zawiadomienie do prokuratury wraz z materialem

    Trzeba bylo pania poinformowac, ze nagrywasz rozmowy :), a jakby nie
    wierzyla, to trzeba by jej bylo puscic, przez telefon, to by jej rura
    zmiekla. Ciekaw jestem co na twoje materialy dowodowe (czyli co? nagrania?)
    powie prokuratura. Mam nadzieje, ze bedziesz informowal grupe o przebiegu
    sprawy.

    pozdrawiam
    TmP

  • 3. Data: 2007-07-21 10:33:22
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Z tego co zauwazylem EOS zbiera przedawnione dlugi tak wiec nie ma sie czym
    przejmowac najwazniejsze to nic nie podpisywac do niczego sie nie przyznawac
    najlepiej udawac idiote i poinformowac ze to antyle holenderskie i ze masz
    przekierowanie ze zwyklego telefonu nie zadzwonia wiecej bo beda sie
    obawiali o wysokosc rachunku telefonicznego.

  • 4. Data: 2007-07-21 14:31:58
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    MT wrote:
    > e i poinformowac ze to antyle
    > holenderskie i ze masz przekierowanie ze zwyklego telefonu nie zadzwonia
    > wiecej bo beda sie obawiali o wysokosc rachunku telefonicznego.

    Odkad dzwoniacy ponosi koszta przekierowania?

    Jacek

  • 5. Data: 2007-07-21 18:25:11
    Od: "Kamil \"czemu\" Bista" <t...@c...org>

    Jasek pisze:

    > Odkad dzwoniacy ponosi koszta przekierowania?

    Takie koszta ponoszą tylko czytelnicy "Faktu".

    :-D

    --
    k.

  • 6. Data: 2007-07-21 18:31:23
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:46a218e1$1@news.home.net.pl
    użytkownik *Jasek* napisał(a):

    > Odkad dzwoniacy ponosi koszta przekierowania?

    Teraz to już nie, ale jeszcze jak telefonia komórkowa była w powijakach to
    tak było. Miałem kolegę - świeżego posiadacza komórki, który co chwila
    molestował mnie dzwoniąc do mnie. Ustawiłem przekierowanie na komisariat
    policji gdzieś w Polsce i wyleczyłem go z dzwonienia do mnie. Tanio i
    skutecznie ;)

    --
    Big Jack
    //////

  • 7. Data: 2007-07-21 21:36:42
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
> [...]
    > molestował mnie dzwoniąc do mnie. Ustawiłem przekierowanie na komisariat
    > policji gdzieś w Polsce i wyleczyłem go z dzwonienia do mnie. Tanio i

    To znaczy jak było? Bo jeśli by było tak jak mówiłeś, to trzeba było
    ustawić przekierowanie na te Antyle Holenderskie, przecież to on by za to
    płacił.... Podsumowując skończ te bajeczki - za przekierowanie zawsze płacił
    ten, kto te przekierowanie ustawił.

  • 8. Data: 2007-07-22 07:34:00
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "Jasek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Odkad dzwoniacy ponosi koszta przekierowania?

    Chyba nigdy nie ponosił. Podobnie jak roamingu, ale prawie każdy wierzy, że
    tak jest :)

    --
    andrzej

  • 9. Data: 2007-07-22 08:25:52
    Od: "Arapaho" <a...@U...pl>

    > Podsumowując skończ te bajeczki - za przekierowanie zawsze płacił ten, kto
    > te przekierowanie ustawił.

    Jak nie wiesz, to się nie wychylaj z bajeczkami. W pewnym okresie u
    operatora "+" GSM był taki abonament, że przekierowanie na inny numer
    stacjonarny bądź w tej samej sieci było darmowe. Oczywiście za
    przekierowanie na numer zagraniczny bądź komórkowy innej sieci trzeba było
    płacić.

    Pozdro, ArapahoVmax

  • 10. Data: 2007-07-22 08:36:15
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:46a27c66$1@news.home.net.pl
    użytkownik *Marcin Wasilewski* napisał(a):

    > To znaczy jak było? Bo jeśli by było tak jak mówiłeś, to trzeba
    > było ustawić przekierowanie na te Antyle Holenderskie

    Ani wtedy nie znałem, ani obecnie nie znam żadnego nr na Antyle

    > Podsumowując skończ te bajeczki - za
    > przekierowanie zawsze płacił ten, kto te przekierowanie ustawił.

    No to mój operator miał błąd w matrixie, bo za takie przekierowanie jakoś
    mnie nie obciążono. Zresztą nie raz...

    --
    Big Jack
    //////