  • 1. Data: 2007-07-21 13:48:59
    Temat: Kodeks drogowy
    Od: "Krzysztof" <k...@p...pl>

    Witajcie!

    Skąd można by ściągnąć aktualny, ujednolicony tekst
    "Prawa o ruchu drogowym" wraz ze znakami drogowymi?
    Ponadto, czy gdzieś w Internecie jest do ściągnięcia
    kurs na prawo jazdy kat. B oraz test z rozwiązaniami?
    Oczywiście byłoby najlepiej gdyby te rzeczy były legalnie
    do ściągnięcia za darmo. :-)

    Z góry dziękuję za informacje i pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2007-07-21 15:53:15
    Temat: Re: Kodeks drogowy
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Krzysztof w liscie z dnia 2007-07-21 15:48

    http://www.tinyurl.pl/?qn8zEoEN

    http://www.tinyurl.pl/?hERPhQUG

    --
    michal

  • 3. Data: 2007-07-21 15:59:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 Jul 2007, Krzysztof wrote:

    > Witajcie!
    >
    > Skąd można by ściągnąć aktualny, ujednolicony tekst
    > "Prawa o ruchu drogowym" wraz ze znakami drogowymi?

    Hm... zdaniem 76000 trafień nesprinta i 2200 raportów
    trafien googla (w 1. szukaniu, tym po łebkach) problemu
    mieć nie powinieneś, dziwne...

    Pierwsze z brzegu może być?

    http://www.kodeksdrogowy.pl/

    ...a na dysguglię (poproszę bez urazy) dodają jeszcze to:
    http://www.stare-cmentarze.ag.bocznica.org/
    :)
    Polecam jednak również wspierać konkurencję - gugiel za duży
    i za bardzo "ogarniający wszystko" się robi, pewnego dnia
    wyjdzie że mają nas (użytkowników i-netu) w garści, bo
    groźba "wyłączymy usługi" może być zbyt bolesna.
    Tekst z tablicy proszę potraktować jako przykład ;)

    > Oczywiście byłoby najlepiej gdyby te rzeczy były legalnie
    > do ściągnięcia za darmo. :-)

    "Urzędowa" (acz niegwarantowana) wersja niemal wszystkich przepisów
    jest za darmo na stronach sejmu:
    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-07-21 16:22:23
    Od: "Krzysztof" <k...@p...pl>

> [...]
    > Tekst z tablicy proszę potraktować jako przykład ;)

    > "Urzędowa" (acz niegwarantowana) wersja niemal wszystkich przepisów

    A może przed wyśmiewaniem się wypadałoby sprawdzić czy rzeczywiście
    cytowane strony zawierają AKTUALNY (na dziś, a nie na rok wstecz)
    i JEDNOLITY (z ostatnimi zmianami włącznie) tekst Prawa o ruchu
    drogowym?

    Krzysztof

  • 5. Data: 2007-07-21 17:34:16
    Od: wombi <w...@p...onet.pl>

    Krzysztof pisze:
    > Witajcie!
    >
    > Skąd można by ściągnąć aktualny, ujednolicony tekst
    > "Prawa o ruchu drogowym"

    http://www.mt.gov.pl/article/aktualnosci/article.php
    /id_item_tree/fe065701f2be641281188b13b62c9cbe/id_ar
    t/c1395cda7ef4fcfcac40faa9e90e6b49

    > Ponadto, czy gdzieś w Internecie jest do ściągnięcia
    > kurs na prawo jazdy kat. B oraz test z rozwiązaniami?

    http://www.prawo.lex.pl/bap/student/Dz.U.2005.108.90
    8.html

  • 6. Data: 2007-07-21 17:37:34
    Od: wombi <w...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Hm... zdaniem 76000 trafień nesprinta i 2200 raportów
    > trafien googla (w 1. szukaniu, tym po łebkach) problemu
    > mieć nie powinieneś, dziwne...
    >
    > Pierwsze z brzegu może być?
    >
    > http://www.kodeksdrogowy.pl/

    Żartujesz sobie? To ma być tekst ujednolicony i aktualny?

  • 7. Data: 2007-07-21 19:11:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    > cytowane strony zawierają AKTUALNY (na dziś, a nie na rok wstecz)
    > i JEDNOLITY (z ostatnimi zmianami włącznie) tekst Prawa o ruchu

    Dobra, dobra, pouczenie przyjęto :], mea culpa.
    No to korekta:
    1. ruch - strona Sejmu, weryfikacja numeru DU zawierającego najnowszą
    nowelizację (kwiecień br) na podstawie tytułu "prawo o ruchu drogowym"
    2. ruch - powrót do netsprinta z podaniem wydobytych danych tudzież
    posłużeniem się słowami "jednolity OR ujednolicony"
    3. wynik (przyznaję, ze mi siakieś strony z niewiadomoczym pt. "orangw.pl"
    wlazły, niby w tytule "Obowiązujący tekst ustawy..." a w środku jakieś
    treści nie na temat) jednak wcale nie tak głęboko:
    http://www.prawojazdy.com.pl/aplikacje/prawojazdy/ak
    ty/index.html

    ...może być? ;)

    pzdr, Gotfryd