  • 1. Data: 2008-09-24 16:15:10
    Temat: Dzień bez wokandy
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Przychodzi do sądu osoba wezwana na rozprawę i całuje klamkę - akcja
    "dzień bez wokandy". Kilka godzin, może cały dzień, plus ewentualny
    dojazd - zmarnowane. A jeśli na następne wezwanie ta osoba nadeśle
    usprawiedliwienie że nie stawi się bo tym razem to ona ma "dzień bez
    wokandy" - czy będzie to honorowane i dlaczego nie?

  • 2. Data: 2008-09-24 19:39:57
    Temat: Re: Dzień bez wokandy
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 24 Wrz, 18:15, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    wrote:
> [...]
    > usprawiedliwienie że nie stawi się bo tym razem to ona ma "dzień bez
    > wokandy" - czy będzie to honorowane i dlaczego nie?

    wystarczyło zadzwonić do Sąd i potwierdzić termin rozprawy jeśli
    domyślało o tym, że można pocałować kalmkę
    założę się, że za parę dni dojdzie zawiadomienie pocztą o zmianie
    terminu.

    na przykład ja dziś spędziłem 7 godzin na sali rozpraw

    i jak się złoży wniosek o usprawiedliwienie swojej nieobecności to
    wszystko zależy od Sędziego

  • 3. Data: 2008-09-24 19:45:03
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > wystarczyło zadzwonić do Sąd i potwierdzić termin rozprawy jeśli
    > domyślało o tym, że można pocałować kalmkę

    A może jeszcze sędziemu loda trzeba będzie robić za prawo uczestniczenia w
    rozprawie.
    Wyjście z sytuacji - przy następnej rozprawie wysłać pismo, że niestety, ale w
    terminie X będę zajmował(a) się konstruowaniem bomb w Afganistanie i nie mam czasu na
    pierdoły. No i podać adres - w postaci współrzędnych najlepiej.

    *piotr'ek*

  • 4. Data: 2008-09-24 20:24:17
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "piotrliwszic" <p...@g...com> napisał

    > wystarczyło zadzwonić do Sąd i potwierdzić termin rozprawy jeśli
    > domyślało o tym, że można pocałować kalmkę

    Jak to domyślać? Przecież jest *pismo* z sądu, przysłane poleconym
    za zwrotnym potwierdzeniem. Z trzema czerwonymi pieczątkami!!!
    A jak już sędzia zmienił plany to mógł choć zadzwonić, nie?

    > założę się, że za parę dni dojdzie zawiadomienie pocztą
    > o zmianie terminu.

    To może wezwany też wpadnie do sądu w parę dni po wyznaczonym
    terminie?