  • 11. Data: 2005-03-29 21:39:20
    Temat: Re: Dyngus i ofiara śmiertelna
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "polski bambo" <b...@p...afryka.pl> napisał w wiadomości
    news:d2ccpo$3dr$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:d2bfm6$53b$1@inews.gazeta.pl...

    > Oj Przemku Przemku. Ty myślisz, że człowiek, który umiera na zawał umiera
    > natychmiast w tym samym momencie gdy go ktoś przestraszy, czy zdenerwuje?
    > Pogadaj z lekarzami - kardiologami jak to jest, że ktoś może umrzeć po
    > jakimś silnym stresie na drugi dzień, za tydzień, za miesiąc, za kilka a
    > nawet kilkanaście lat.

    alez ja niewykluczylem tego, napisalem ze powodow moze byc wiele.
    Mysle ze czlowiek wychodzacy w lany poniedzialek na ulice liczy sie z tym ze
    zostanie oblany i raczej z tego powodu
    nie powinna sie az tak zestresowac. Moglo ja to dobic ale nie byc
    wystarczajacym powodem zejscia.

    P.

  • 12. Data: 2005-03-29 23:11:30
    Od: "polski bambo" <b...@p...afryka.pl>

    > Nie o to tu chodzi. Chodzi o to, czy oblewając staruszkę oblewający mógł
    > się spodziewać, że to ją zabije. A to zależy od ilości tej wody na
    > przykład.

    No tak, bo jeżeli tej wody będzie cały basem i wsadzi jakiś mafiozo od
    Millera, czy Kulczyka komuś głowę do basenu, przytrzyma to czy wtedy już
    będzie to wystarczająco wiele wody, żeby podciągnąć sprawę pod morderstwo z
    premedytacją, czy potrzebny jest koniecznie ocean? Zgodnie z twoim
    rozumowaniem mafiozo może tłumaczyć, iż nie spodziewał się że tyle wody w
    basenie zabije tego, którego głowę trzymał pod wodą. Polskie sądy zapewne
    uniewinnią go, bo adwokat Tomasik udowodni, że w basenie było mało wody w
    porównaniu do Morza Śródziemnego.

    Polska sprawiedliwość.

    murzynek

  • 13. Data: 2005-03-30 00:47:19
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> niebacznie popelnil

    > Moim zdaniem postawienie zarzutu nie ma sensu. Nie da się
    > dowieść, ze normalnym następstwem oblania wody jest śmierć
    > człowieka.
    Oblanie wody przy dużej różnicy potencjałów elektrycznych
    pomiędzy oblewającym a wodą może takie skutki przynieść.
    tu: NMSP
    A przy oblewaniu wodą istotne będą dodatkowe czynniki: ilość wody,
    jej temperatura i wysokość z jakiej spada.
    tu: MSPANC

    --
    pozdro
    poreba, co dochodzi do wniosku, że czas spać ;)

  • 14. Data: 2005-03-30 16:37:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > Oblanie wody przy dużej różnicy potencjałów elektrycznych
    > pomiędzy oblewającym a wodą może takie skutki przynieść.
    > tu: NMSP

    Pytanie, czy w normalnej sytuacji takie potworne różnice potencjałów
    wystepują. Pytajacy nic nie pisał o spadającej sieci wysokiego napięcia,
    lub innych temu podobnych okolicznościach.

    > A przy oblewaniu wodą istotne będą dodatkowe czynniki: ilość wody,
    > jej temperatura i wysokość z jakiej spada.
    > tu: MSPANC

    Tu się zgodzę. Znany mi jest przypadek ciężkiego uszkodzenia ciała
    (kręgosłup) u osoby spowodowanego zrzuceniem w lany poniedziałek
    wypełnionego wodą worka na ubranie z dachu bloku. Miało to być śmieszne,
    ale nikt nie przewidział, że worek trafi bezpośrednio ofiarę.